Terminal 1 TLV

במשך מספר חודשים, חברות הלואו קוסט האהובות על הנוסעים הישראלים נמנעו מלטוס לנתב"ג. למרות שחברות תעופה זרות כמו אג'יאן, אייר פראנס וקבוצת לופטהנזה חזרו לפעילות בישראל, חברות הלואו קוסט נשארו מאחור. בכתבה זו נציג את מועד חידוש הטיסות, והיעדים שניתן להגיע אליהם באמצעות חברות הלואו קוסט.

צילום: רועי אקרמן

ריינאייר – חוזרים בשנית החל מחודש יוני

ריינאייר הייתה חברת הלואוקוסט הראשונה לחזור לפעילות בישראל. במהלך חודש פברואר, החברה הפעילה מספר מצומצם של טיסות לחמישה יעדים בלבד. בסוף פברואר, הודיעה ריינאייר על ביטול כל טיסותיה המתוכננות עד לסוף חודש אוקטובר. הסיבה העיקרית לביטול טיסות החברה הייתה אי פתיחת טרמינל 1 לטיסות מוזלות. חברות התעופה הזולות מעדיפות לשלם אגרות ומיסי נמל נמוכים, ולכן יבצעו את טיסותיהן מטרמינל 1. בשל ההודעה על פתיחת טרמינל 1 החל מחודש יוני, ריינאייר חוזרת בשנית לפעילות בישראל מתחילת חודש יוני. בשלב הראשון ובמהלך עונת הקיץ שתימשך עד סוף אוקטובר, יופעלו טיסות ליעדים הבאים:

  • אתונה – שתי טיסות שבועיות בימים שלישי ושישי.
  • בארי – שתי טיסות שבועיות בימים שלישי ושבת.
  • בודפשט – חמש טיסות שבועיות בימים שלישי, רביעי, חמישי, שישי ושבת.
  • מילאנו (ברגמו) – שתי טיסות שבועיות בימים רביעי ושבת.
  • ברלין – ארבע טיסות שבועיות בימים ראשון, שני, רביעי ושבת.
  • מלטה – טיסה אחת שבועיות בימי חמישי.
  • פאפוס – ארבע טיסות שבועיות בימים שני, שלישי, רביעי ושבת.

נכון למועד פרסום הכתבה, החל מחודש נובמבר ריינאייר צפויה לחדש את שאר הקווים, מיעדים כמו סלוניקי, קרקוב ורומא.  בשל תדירות הטיסות והיעדים הנמוכה יחסית מבעבר, מחירי הטיסות התייקרו ביחס לשנה שעברה. במסגרת בדיקה שערכנו, מצאנו טיסות ישירות של ריינאייר לבודפשט בסוף אוגוסט, במחיר של 145 אירו בלבד להלוך ושוב ובשעות נוחות. המחיר כולל אפשרות להביא תיק גב בלבד. על שירותים נוספים כמו הושבה, הבאת טרולי או שליחת מזוודה לבטן המטוס, יש לשלם בנפרד.

טיסה זולה של ריינאייר לבודפשט

הנה הטיסות הזולות שמצאנו לכם עם ריינאייר:

אוי, איזה באסה. האתר שלנו עמוס נא לנסות שוב בעוד מספר דקות או לבדוק את החיפוש הגמיש

וויז אייר – כמות היעדים והתדירות הגדולה ביותר

בשנת 2023, וויז אייר דורגה כחברת הלואו קוסט הפעילה ביותר בנתב"ג. חברת התעופה האהובה עם המטוסים הסגולים חזרה לפעילות בנתב"ג כבר בחודש מרץ, כפי שפרסמנו כאן. מאז, וויז אייר הספיקה לחזור לטוס לנתב"ג מיעדים נוספים. למרות ביטול של מספר קווים, חברת התעופה תפעיל טיסות ישירות מישראל ל-14יעדים שונים ומגוונים. לפני שאתם סוגרים טיסה עם וויז אייר, נמליץ לכם להירשם כחברי מועדון ולהינות מהנחות כבר בטיסה הראשונה. בעונת הקיץ הקרובה (החל מאמצע חודש יוני ועד לסוף אוקטובר) יופעלו טיסות מישראל ליעדים הבאים:

  • אבו דאבי – ארבע טיסות שבועיות בימי ראשון, שלישי, חמישי ושבת.
  • אתונה – שלוש טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי וחמישי.
  • בודפשט – טיסה אחת מידי יום.
  • בוקרשט – טיסה אחת מידי יום.
  • וילנה – שלוש טיסות שבועיות בימים שלישי, רביעי ושבת.
  • וינה – טיסה אחת מידי יום למעט ימי רביעי ושישי.
  • ורנה – שלוש טיסות שבועיות בימים שני, רביעי ושישי.
  • ורשה – טיסה אחת מידי יום למעט ימי שני ושישי.
  • יאסי – שתי טיסות שבועיות בימים ראשון וחמישי.
  • לונדון (לוטון) – טיסה אחת מידי יום למעט יום שישי.
  • לרנקה – טיסה אחת מידי יום.
  • מילאנו – טיסה אחת מידי יום.
  • סופיה – ארבע טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי.
  • קרקוב – שלוש טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי וחמישי.
  • רומא – טיסה אחת מידי יום, למעט ימי שני ושישי.

מכיוון שקיימים יעדים שאליהם גם ריינאייר וגם וויז אייר טסות, אנחנו ממליצים לבדוק שילוב טיסות של וויז אייר וריינאייר. כך למשל, ניתן לטוס לאתונה או בודפשט באמצעות שילוב של שתי חברות התעופה. בזכות השילוב ייתכן ותוכלו לחסוך במחיר הטיסה או לטוס בשעות שיותר מתאימות עבורכם. בנוסף, גולשים רבים בקהילת הפייסבוק שלנו מדווחים כי מחירי הכבודה והטרולי בוויז אייר ירדו באופן משמעותי. ירידת המחירים מובילה לירידה במחיר הכולל של כרטיס הטיסה. בימים אלו, נמליץ לשלם קצת יותר ולהוסיף את שירות הפלקס המאפשר להזיז את תאריכי הטיסות ללא תוספת תשלום על שינוי. בנוסף, במקרה של ביטול הטיסה מיוזמתכם, עם שירות הפלקס ניתן לקבל את הסכום ששילמתם כקרדיט עתידי לשימוש בטיסות החברה, בניכוי עלות השירות. במסגרת בדיקה שערכנו, מצאנו מחירים נמוכים לטיסות רבות של החברה. ולמרות זאת, בחרנו לפרסם טיסה זולה במיוחד למילאנו בספטמבר- 623 ש"ח לנוסע בלבד לטיסות הלוך וחזור. המחיר נמוך עוד יותר לחברי מועדון. מכיוון שוויז אייר היא חברת לואו קוסט, הכרטיס הבסיסי כולל תיק גב בלבד. שירותים נוספים כמו הוספת טרולי, מזוודה או מושב, כרוכים בתשלום נוסף.

טיסה זולה של וויז למילאנו

הטיסות הזולות שמצאנו לכם עם וויז אייר:

טראנסאוויה – טיסות זולות לצרפת ואמסטרדם

בניגוד לוויז אייר, חברת טראנסאוויה מפעילה טיסות מישראל לשלושה יעדים בלבד. ניתן לטוס עם החברה לפריז, אמסטרדם וליון. בעוד שהקו לפריז כבר פעיל, הקווים לאמסטרדם וליון צפויים להתחדש בחודש ספטמבר. החברה מציעה מחירים זולים יחסית לטיסות ליעדים אלו. כך למשל, טיסת הלוך חזור בחודש ספטמבר לאמסטרדם תעלה כ-218 אירו בלבד. מכיוון שטראנסאוויה היא חברת לואו קוסט, הכרטיס הבסיסי כולל תיק גב בלבד. שירותים נוספים כמו הוספת טרולי, מזוודה או מושב, כרוכים בתשלום נוסף.

הטיסות הזולות שמצאנו לכם עם טראנסאוויה:

איזיג'ט – חזרה מתוכננת לישראל בסוף אוקטובר

לאור ההתפתחויות האחרונות, חברת איזיג'ט ביטלה את כל טיסותיה המתוכננות לנתב"ג עד לסוף אוקטובר. בעקבות החלטה זאת, לעשרות אלפי ישראלים בוטלו טיסות עתידיות עם החברה. עצם החלטת איזי ג'ט לחזור לפעילות בסוף אוקטובר, השפיעה על טיסות שנסגרו בפסח, שבועות, חופשת הקיץ וחגי תשרי. הכנו עבורכם כתבה שתסייע לכם למצוא פתרון עבור השהיית הטיסות.

אז לסיכום, מה קורה עם טיסות לואו קוסט מנתב"ג?

אין ספק שחזרת חברות הלואו קוסט לפעילות בישראל נחשבת לצעד מבורך. צעד זה מגדיל את רשימת היעדים עם טיסות ישירות מנתב"ג, וגורם להגברת התחרות ולירידת מחירים. וויז אייר הינה חברת הלואו קוסט הפעילה ביותר בנתב"ג, הן מבחינת היעדים ותדירות הטיסות. ריינאייר תחזור ביוני, באופן מצומצם ביחס להיקף הפעילות טרום המלחמה. איזיג'ט נחלה אכזבה לאור השהיית הטיסות עד לסוף אוקטובר. אנו מקווים שבחלוף הזמן איזיג'ט תשנה את החלטתה ותקדים את מועד חזרתה לפעילות בישראל.

יש לכם שאלות נוספות על טיסות לואו קוסט מנתב"ג? בואו לשאול בקהילת הפייסבוק של 'טיסות סודיות'

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה