חופשת הפסח מאחורינו והחופש הגדול לפנינו. הילדים חזרו למסגרות השונות וגם הביקוש לטיסות ירד, לפחות עד לתחילת החופש הגדול. אך מי שאוהב לטוס בזול יודע – דווקא בתקופה זו, קיימים יתרונות רבים ליציאה לחופשה. בכתבה זו נבדוק את מחירי הטיסות לתקופה הקרובה, ונציע מספר אפשרויות לחסכון בעלויות הטיסות.

למה מחירי הטיסות זולים במאי – יוני?

הסיבה העיקרית למחירי הטיסות הנמוכים יותר קשורה לכך שאנו נמצאים בתקופה שבין תאריכים מבוקשים, חופשת הפסח הסתיימה והחופש הגדול לפנינו. בנוסף כהכנה לעונת הקיץ ישנה תוספת של טיסות וקווים של חברות תעופה סדירות וטיסות שכר. נוצר מצב שבמהלך החודשיים שבין סיום חופשת פסח לתחילת חופשת הקיץ, הביקוש יורד, ההיצע עולה ומחירי הטיסות מגיבים בהתאם ויורדים.

למה משתלם לטוס בתקופה זו?

מעבר לכך שיש היצע טיסות זולות, גם הרבה יותר כיף לטוס ולטייל בתקופה זו מכמה סיבות:

  1. מזג אוויר – מזג האוויר הנעים באירופה מאפשר לטייל בצורה נינוחה ונעימה. בנוסף, במהלך חודש יוני ניתן לטוס לחופשת בטן גב באיי יוון או בקפריסין, שכן טמפרטורת המים כבר יחסית גבוהה והאטרקציות באיים פתוחות. בנוסף, מזג האוויר הנוח מאפשר לארוז בצורה קלה יותר – ובחופשה של כמה ימים ניתן להסתפק בטרולי או בתיק גב, ולהימנע מתשלום גבוה על כבודה.
  2. תורים קצרים בנתב"ג – עם החזרה לשגרת לימודים ועבודה גם תנועת הנוסעים בנתב"ג פוחתת. היתרון בכך הינו זמני המתנה קצרים יותר. בנוסף, פתיחתו של טרמינל 1 ב-02.06 תוביל לירידה בכמות הנוסעים בטרמינל 3. בכל מקרה, אנו ממליצים לבצע צ'ק אין מראש ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס כבר מהבית.
  3. חופשת שבועות אטרקטיבית – ערב חג השבועות והחג עצמו מצויינים ב-10.6-11.6, ימי שלישי ורביעי. חיבור יום חמישי יאפשר את המשך החופשה לסופ"ש – משלישי ועד שבת, תוך כדי הפסד של יום עבודה אחד בלבד.
  4. פחות עומס באירופה – בדומה לארץ, גם במדינות אירופה השונות חופשת הקיץ תחל בחודש יולי. המשמעות שבתקופה הזו יש פחות תיירים, פחות עומס ומחירים אטרקטיבים יותר לבתי מלון והשכרת רכבים.
  5. הופעות ואירועים – בתקופה הקרובה מתקיימים ברחבי אירופה אירועים רבים, כמו סבב ההופעות של קולדפליי, טיילור סוויפט ועוד.
מספר מועט של נוסעים בנתב"ג
נתב"ג פחות עמוס בתקופה זו

טיסות במאי ויוני – לא רק לאירופה!

מעבר לירידת המחירים שמורגשת בעיקר בטיסות ליעדי אירופה, גם ליעדים רחוקים יותר ישנה ירידת מחירים במהלך התקופה האחרונה. כך למשל, חברת יונייטד, שעתידה לחזור לפעילות בעוד כשבועיים, משיקה טיסות ישירות לניו יורק החל מ-$646. חברת התעופה אייר אינדיה, שכבר חזרה לפעילות בארץ, מתמחרת את טיסות לדלהי החל מ-$400 בלבד. בזכות כך מתאפשר חיבור לטיסות המשך לבנגקוק, פוקט, סינגפור, סרי לנקה ועוד. חברת אל על מציעה במהלך חודש יוני טיסות ישירות לבנגקוק או לפוקט החל מ-$700. חשוב לזכור שמחיר זה מתייחס לכרטיסי לייט, שלא כוללים מזוודה, הושבה ואפשרות ביטול או קבלת שובר זיכוי.

תאילנד
תאילנד. אי אפשר לסרב לחופשה בתאילנד, בייחוד שמחירי הטיסות נמוכים

איך למצוא טיסות במחירים נמוכים במהלך מאי – יוני?

ריכזנו עבורכם מספר דרכים ושיטות למציאת טיסות זולות במהלך התקופה הקרובה:

  1. שימוש במנוע החיפוש של 'טיסות סודיות' – אנו ממליצים להשתמש במנוע החיפוש של 'טיסות סודיות'. למציאת הטיסות הזולות ביותר אנו ממליצים ללחוץ על דף טיסות ברגע האחרון. כמו כן, ניתן לחפש טיסות זולות בהתאמה אישית או לפי מועדי החגים והחופשות מהמסגרות הלימודיות.

    טיסות ברגע האחרון – מנוע החיפוש של טיסות סודיות

  2. בדיקת טיסות לואו קוסט – חברת הלואו קוסט הפעילות כרגע בישראל הן וויז אייר וטראנסאביה. ריינאייר חוזרת לפעילות בנתב"ג בתחילת חודש יוני. בזכות חזרתה הצפויה של ריינאייר, יש ירידות מחיר לטיסות במהלך חודש יוני. כך למשל, טיסה ישירה למלטה או פאפוס במהלך חודש יוני עולה פחות מ-100 אירו. חשוב לזכור שטיסות הלואו קוסט כוללות תיק גב בלבד, ועל כבודה והושבה נדרש תשלום נוסף. נמליץ גם להתעדכן באופן שוטף במבצעים של חברת וויז אייר.

    ריינאייר חוזרת יחד עם המחירים הזולים

  3. הרשמו לקבלת ירידות מחיר – הצוות שלנו עובד מסביב לשעון לעדכן אתכם על ירידות מחיר אטרקטיביות, גם לרגע האחרון ולחודשים הקרובים. אנו ממליצים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה לקבלת עדכונים מיידיים – להצטרפות.
  4. הזמנת טיסות אל על באמצעות נקודות – למחזיקי פליי קארד, יש אפשרות לקנות כרטיסי בונוס בתמורה לנקודות. אנו ממליצים לבצע את קניית כרטיסי הבונוס ביום שלישי, ולחסוך כ-50% מעלות הנקודות הנדרשת. חשוב להדגיש שהיעדים והתאריכים הכלולים במבצע יום שלישי משתנים משבוע לשבוע.

הטיסות הזולות ביותר שמצאנו במאי – יוני:

אג'יאן
טיסה הלוך
22:00
TLV
טיסה ישירה
00:25
SKG
אג'יאן
טיסה חזור
07:05
SKG
טיסה ישירה
09:15
TLV
אג'יאן
טיסה הלוך
05:00
TLV
טיסה ישירה
07:10
ATH
אג'יאן
טיסה חזור
23:55
ATH
טיסה ישירה
02:00
TLV
ריינאייר
טיסה הלוך
21:45
TLV
טיסה ישירה
00:15
MLA
ריינאייר
טיסה חזור
16:50
MLA
טיסה ישירה
20:55
TLV
$128
ל- 7 לילות | ג-ג
אל על
טיסה הלוך
20:30
TLV
טיסה ישירה
21:35
LCA
אל על
טיסה חזור
09:10
LCA
טיסה ישירה
10:15
TLV
ויולינג איירליינס
טיסה הלוך
05:00
TLV
טיסה ישירה
08:50
BCN
ויולינג איירליינס
טיסה חזור
23:00
BCN
טיסה ישירה
04:15
TLV
ריינאייר
טיסה הלוך
18:50
TLV
טיסה ישירה
21:00
BRI
ריינאייר
טיסה חזור
05:45
BRI
טיסה ישירה
09:35
TLV
$149
ל- 3 לילות | ש-ג

סיכום

אין ספק שקיימים יתרונות רבים ליציאה לחופשה לאחר תקופת הפסח, ולפני החופש הגדול. מחירי הטיסות נמוכים יותר, וכך גם העומסים בנמל התעופה. מזג האוויר שנחשב אידיאלי, בין אם לחופשה עירונית או לחופשת בטן גב. ניתן למצוא מחירי טיסות זולים ברגע האחרון, וגם בהזמנה מראש. אנו מקווים שעם המשך חזרת חברות התעופה הזרות, ובפרט האמריקאיות, ההיצע יגדל ומחירי הטיסות יהיו נמוכים יותר.

רוצים לדבר על טיסות במאי ויוני? בואו לכתוב על זה בקהילת הפייסבוק של 'טיסות סודיות'!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה