אין כמו התחושה הזו –  סיימתם את כל שלבי הבידוק, הגעתם לדיוטי פרי, וכל מה שנשאר לכם לעשות זה להמתין בנחת לטיסה. הדבר היחיד שיכול להרוס את הכיף הזה הוא מחירי המזון והשתייה השערוריתיים שגובים חלק מהעסקים בנתב"ג. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לקבל הטבות והנחות נחמדות ששווה לנצל כדי להנעים את ההמתנה לטיסה מבלי לקרוע את הכיס.

סקרנים? בואו נתחיל!

הטבות בנתב"ג
הירידה המיתולוגית אל אזור הדיוטי פרי

חברות כרטיסי האשראי

אחת הדרכים הנפוצות ביותר ליהנות מהטבות טרום טיסה היא דרך חברות כרטיסי האשראי. נציין רק שלכל הטבה כזו יש אותיות קטנות המגבילות את הזכאות להן, ולכן שווה לוודא מראש שאתם אכן עומדים בכל התנאים.

הטבות טרום טיסה ללקוחות ישראכרט: מחזירי כרטיס ישראכרט טופ זכאים לקבל כניסה בחינם לטרקלין דן, ספר מתנה בסטימצקי או פוקצ'ה ושתייה קלה בלה פרינה בכפוף לתנאים. לפרטים נוספים.

הטבות טרום טיסה ללקוחות MAX: לקוחות מקס זכאים לבחור בין כניסה לטרקלין דן תמורת 30 ש"ח או כריך ושתייה באילנ'ס (תמורת פינוק). לפרטים נוספים.

הטבות ללקוחות לאומי גודיז: מחזיקי כרטיס אשראי בנקאי של לאומי יכולים ליהנות מהטבות מכריך ושתייה בארומה תמורת 23 ש"ח ו-15 גודיז וכן מהנחות על מוצרים באילנס. לפרטים נוספים.

הטבות טרום טיסה ללקוחות כ.א.ל: זכאים לקבל אחת מההטבות הבאות תמורת חוויה:

  • ספר במתנה ברשת סטימצקי
  • ארוחה כולל שתיה ב-"רד הוט" או ב-"לה פרינה"
  • ארוחה קלה + שתייה ב-Frame
  • כניסה לטרקלין דן בעלות של 30 ש"ח

בנוסף, לקוחות כ.א.ל יכולים ליהנות מהנחות ברשתות נוספות בנתב"ג כמו מקדונלדס ואילנס ומ-15% הנחה על שירותי ה-VIP של לאופר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

הטבות טרום טיסה
הדיוטי פרי בטרמינל 3

הטבות טרום טיסה ללקוחות אמריקן אקספרס: לקוחות אמקס יכולים לקבל ספר בחינם או פוקצ'ה + שתייה בלה פרינה תמורת הטבת בונוס. כמו כן, לקוחות החברה זכאים לכניסה לטרקלין דן תמורת 990 נקודות Membership Rewards או בחינם ללקוחות העומדים ביעדי ההוצאה החודשית. לפרטים נוספים.

הטבות טרום טיסה ללקוחות דיינרס: מוזמנים ליהנות ממבחר של 22 הטבות, וביניהן 15% הנחה על שירותי VIP של לאופר בנתב"ג, הנחות על ספרים בנתב"ג, ארוחות במקדונלדס ועוד. פרטים נוספים לחצו כאן.

מועדוני לקוחות

הטבות למחזיקי מנוי פיס פלוס: מנוי פיס מקנה מגוון הנחות ברשתות שונות בנתב"ג כמו ארומה, אילנס ומקדונלדס, למשל: קפה במקדונלדס בשקל, כריך ושתייה בארומה ב-29 ש"ח ועוד.

הטבות טרום טיסה ללקוחות ביחד בשבילך: בעלי כרטיס ביחד בשבילך (ההסתדרות) יכולים ליהנות מהנחות על אוכל בחנויות ארומה, קמדן, לה פרינה ואילנס בנתב"ג .

הטבות לחברי הייטקזון: חברי הייטקזון המחזיקים בכרטיס אשראי הייטקזון זכאים לקבל את אותן הטבות הניתנות ללקוחות כ.א.ל.

הטבות טרום טיסה ללקוחות חבר

בעלי כרטיס חבר יכולים ליהנות מ-2 כניסות חינם לטרקלין דן בכפוף לתנאים וכן מההטבות הקבועות של 30% בכרטיס הצהוב ובחבר טעמים במגוון רשתות כמו סטימצקי, פריים ועוד.

יש לכם עוד שאלות על הטבות טרום טיסה? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה