אחרי חודשים של פיתוח, אנחנו גאים להכריז על השקת מנוע חיפוש הטיסות בוואטסאפ!
כן, המנוע שאתם מכירים מהפייסבוק, רק הרבה יותר נוח. בדיוק כפי שהנגשנו עבורכם את הטיסות הכי זולות בפייסבוק, מעתה הן יהיו נגישות במנוע החיפוש הראשון בעולם, המאפשר חיפוש טיסות בוואטסאפ. זאת אומרת שתוכלו לחפש ולשתף טיסות בקלות, ישר מהוואטסאפמהיום החבר האדיר הזה שעוזר לכם לחפש טיסות נגיש לכם בוואטסאפ, פשוט תכתבו מה אתם מחפשים, בשפה שלכם והבוט יענה לכם בתוך שניות. הצ'אטבוט החכם שלנו יבין אתכם, ואם יחסרו לו פרטים הוא יידע לבקש אותם.

חיפוש טיסה בוואטסאפ: הטיסות הזולות ביותר בתוך שניות

מנוע חיפוש טיסות בוואטסאפ מאפשר חיפוש גמיש לפי יעד, חודש או חג (כמו חנוכה או פסח) וגם מאפשר חיפוש לפי תאריכים מדויקים. במידה ואתם פשוט מחפשים את הטיסה הזולה ביותר, ניתן גם לא לציין יעד או תקופה בשנה ונשמח להנגיש לכם את הטיסות הזולות ביותר! 

לא רק שהמנוע יאתר את הטיסות הזולות ביותר, הוא גם ימשיך לעקוב אחר מחירי הטיסה בהם התעניינתם ואם תרשמו להתראות, תקבלו הודעה אישית כשהמחיר יורד. זאת אומרת שאם מחיר הטיסה יירד, המערכת תדע לעדכן אתכם, ותאפשר לכם לרכוש את הטיסות במחיר הנמוך ביותר.

מנוע חיפוש טיסות בוואטסאפ גם לתאריך מדויק

את הטיסות הזולות ביותר, מומלץ למצוא בעזרת חיפוש של חודש או חג ספציפים, אך מה אם אתם חייבים לטוס בתאריך ספציפי? מעכשיו ניתן להשתמש במנוע חיפוש טיסות בוואטסאפ גם לחיפוש של תאריכים מדויקים. כמובן שיש כאלה שיודעים באיזה תאריכים הם רוצים לטוס, אבל מוכנים להתפשר על יום עד יומיים. ולכן גם פיתחנו יכולת לאתר עבורכם את הטיסות הזולות ביותר עם גמישות של יום/יומיים. תתפלאו, אפשר לחסוך עשרות אחוזים בגמישות של אפילו יום אחד! התאריכים נעולים אך גמישים מבחינת היעד? גם כאן חשבנו עליכם וניתן לחפש את הטיסה הזולה ביותר לכל היעדים על פי התאריכים שמתאימים לכם!

בקיצור, שידרגנו לכם את החוויה עם:

איך מתחילים לדבר איתנו בוואטסאפ? 

לחצו על הקישור הבא, או שמרו את המספר באנשי הקשר שלכם: 054-7472088 ואז שלחו לנו הודעה עם היעד שתרצו לטוס אליו / המועד המועדף / או סתם תגידו שלום. משם הצ'אטבוט וואטסאפ של טיסות סודיות ייקח את זה ובתוך שניות ישלח אליכם את מחירי הטיסות המשתלמים ביותר.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה