לנו בטיסות סודיות יש ניסיון עשיר עם מנועי חיפוש ואתרים להשוואת מחירי טיסות. בפרט עם האתר המצוין סקייסקנר (SkyScanner) שבליבו מנוע מתוחכם המבוסס מקורות רבים (Meta-Search Engine).

סקייסקנר מתחרה עם ענקים בתחומם כמו Kayak (מקבוצת Booking.com) וכמובן Google Flights. אחד ההבדלים העיקריים בין מנוע חיפוש טיסות ואתר להזמנת טיסות (OTA) הוא מגוון המחירים והתוצאות. מנועי החיפוש בעצם משווים בין עשרות ומאות ספקים ומציגים את מירב התוצאות בעוד שאתרי ההזמנה מציגים לגולשים אפשרויות הזמנה מוגבלות יותר. מנועי החיפוש, אם כן, הם פורטלים המעבירים גולשים לאתרי הספקים או אתרי ההזמנה ושם מתבצעת הרכישה בפועל (הכרטוס). הנורמה הזאת עשויה להשתנות בקרוב – ועל כך בהמשך.

לפני מספר שנים נרכשה סקייסקנר הבריטית על ידי החברה הסינית Trip.com. בסיסה של סקייסקנר נותר באנגליה ולאחרונה מונה לה מנכ"ל ישראלי בשם משה רפיח.

במאמר זה נסקור את הדרכים הטובות ביותר לאתר טיסות זולות בסקייסקנר.

תאריכון המחירים בסקייסקנר

הכלי השימושי הזה מאפשר לנו לזהות באופן מהיר מהם התאריכים הזולים לטוס בהם. התאריכון מחולק לפי צבעי הרמזור: ירוק = הזול ביותר, מחיר נמוך מהממוצע. צהוב = מחיר ממוצע, אדום = מחיר גבוה, מעל הממוצע. המחירים המוצגים בתאריכון, באופן מיידי, מבוססים על חיפושים קודמים של גולשים אחרים. לכן בתאריכים רבים לא יוצג מחיר. זה לא אומר שאין טיסה מתאימה באותו התאריך אלא שסקייסקנר לא מחזיקה כרגע במחיר עדכני. בכל זאת ניתן לבחור באותו התאריך ולבצע חיפוש רגיל שבסיומו יוצג המחיר העדכני לאחר שאילתא חדשה (ועל הדרך יעודכן התאריכון לטובת הגולשים הבאים אחריכם).

סקייסקנר - תאריכון עם מחירי טיסה
תאריכון המחירים

מציאת הטיסות הכי זולות בסקייסקנר

אפשרות החיפוש האהובה עלינו ביותר היא הזנת המילה ״Everywhere״ בשורת היעד (בתרגום: ״לכל מקום״). בחיפוש כזה, כשלכאורה לא נבחר יעד אלא רק מוצא, אנחנו יכולים לראות את היעדים הזולים ביותר אליהם ניתן לטוס לפי סדר מחיר עולה. ניתן לסנן את התוצאות לחודש מסוים או לטיסות ישירות בלבד (כשברירת המחדל כוללת כרטיסים עם קונקשיין). בדרך זו אפשר לאתר במהירות ובקלות מחירים יוצאי דופן. חשוב לקחת בחשבון שכל המחירים המוצגים מבוססים על חיפושים קודמים ואינם בהכרח מעודכנים לגמרי. אך סה״כ זהו כלי המספק אינדיקציה מצוינת למחירי השוק הקיימים לכל יעד מאותה נקודת מוצא, וזו שיטה טובה למציאת ׳מחירי טעות׳.

סקייסקנר - טיסות זולות לכל מקום
הטיסות הכי זולות בסקייסקנר

שילוב מספר חברות תעופה בכרטיס אחד

האלגוריתם של סקייסקנר כל כך מתקדם שהוא מסוגל להציע שילובי טיסות בין חברות התעופה. לדוגמה: טיסת הלוך עם חברת אלעל וטיסת חזור עם חברת וויזאייר. לעיתים רבות שילוב בין טיסות של שתי חברות תעופה יוזיל משמעותית את המחיר. החיסרון בשיטה זו הוא הצורך לכרטס כל כיוון בנפרד, אך ישנם אתרי הזמנה (כמו KIWI) שמאפשרים כרטוס-משולב באותה הזמנה.

לעיתים זול יותר להזמין באתרי הזמנה ממדינות אחרות

אם אתם גולשים מישראל, ו/או מבצעים חיפוש לכרטיס שמוצאו בישראל, כנראה שתשתמשו באתר הישראלי של סקייסקנר. תוכלו לראות את הסיומת ״co.il״ בשורת הכתובת ובנוסף יוצג דגל ישראל בחלקו העליון של המסך. האתר הישראלי מקושר לספקים מקומיים ואזוריים שלרוב מציעים את המחירים הנמוכים ביותר לקהל המקומי.

אלא שבמקרים רבים כרטיס מסוים יתומחר שונה על ידי ספקים ממדינות שונות. כך, למשל, תוכלו למצוא מחירים אחרים בחיפוש באתרי סקייסקנר באנגליה, אירלנד, בולגריה ועוד. במקרים מסוימים הצלחנו למצוא בדרך זו פערים של עשרות דולרים במחירי כרטיסים. השוק העולמי הוא דינמי וישנם פרמטרים רבים המשפיעים על אופן התמחור – ולכן לא ניתן לנבא מראש באיזו מדינה יהיה הכי זול לרכוש כל כרטיס. השיטה הזו, של שימוש במספר אתרים של סקייסקנר לאותו חיפוש, עובדת בעיקר כשהמחירים הזולים מוצגים על ידי סוכנים ולא אתרי חברות התעופה. כל מה שצריך לעשות הוא להחליף בין המדינות שבתפריט ותוצאות החיפוש החדשות יטענו.

סקייסקנר - חיפוש טיסה
לחצו על דגל ישראל להחלפת המדינה

שירות לקוחות בסקייסקנר

כאתר המקשר בין לקוחות לסוכנויות נסיעות ואתרי חברות התעופה, סקייסקנר אינו מוכר או מכרטס טיסות ולכן אינו מספק שירות לקוחות. לקבלת שירות עבור כרטיסים שנרכשו לאחר מעבר באתר סקייסקנר יש לפנות לחברת התעופה או סוכנות הנסיעות דרכה כורטסו הכרטיסים.

הקשר ההדוק בין טיסות סודיות לסקייסקנר

כמי שחרטו על דגלם לאתר טיסות זולות אנו עובדים בשיתוף פעולה עם אתר סקייסקנר. למעשה, המערכות שלנו מחוברות ישירות למערכות של סקייסקנר וזה מאפשר לנו לזהות מיד כל ירידת מחיר וליידע אתכם בהקדם כשיש הזדמנות אטרקטיבית. המערכות שלנו עובדות 24/7 ומנטרות את כל אתרי החיפוש (סקייסקנר, קיאק, סוכנויות ישראליות ועוד) כך שתמיד נשלח אתכם להזמין באתר הזול ביותר – במקרים רבים סקייסקנר מנצח את השאר. הסיבה לכך היא שהאתר מחובר להמון ספקים ישראלים ובינלאומיים שכולם מתחרים על הכיס של הצרכן, מה שמוזיל לכולנו את המחיר לחופשה הבאה.

לצפיה בחוות הדעת של הקהילה על מנוע חיפוש הטיסות של סקייסקנר לחצו כאן

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה