ההיצע לניו יורק גדל

ארצות הברית תמיד היתה אחד היעדים המבוקשים ביותר עבור ישראלים ולא קשה להבין למה. החל מסיבוב קניות בשדרה החמישית בניו יורק, שייט בקרוז מפלורידה או ביקור בשדרת הכוכבים המרשימה בהוליווד, מדובר ביעד מוביל מבחינת כמות הטיסות השבועיות שיוצאות מישראל, גם בזמן הלחימה. כיום, עם צירופה של ישראל לתוכנית הפטור מויזה וכניסת אישור ה-ESTA, הליך הכניסה לארה"ב קל יותר מבעבר וניתן לשער שהביקוש עוד הולך לעלות. בכתבה זו נציג את הטיסות הישירות לארצות הברית, ונבדוק את המחיר עבור טיסות עם עצירת ביניים. חשוב לציין, שמחירי הטיסות נכונים ליום פרסום הכתבה, ובחרנו להציג טיסות של חברות תעופה זרות שחזרו לפעול בישראל.

טיסות לניו יורק

ניו יורק הינה העיר הגדולה בארה"ב וגם המובילה מבחינת כמות הטיסות. עד פרוץ המלחמה, טסו ישירות מתל אביב לניו יורק כארבע חברות תעופה – אל על, אמריקן איירליינס, דלתא ויונייטד. כיום, חברת אל על היא היחידה שמפעילה טיסות ישירות בקו. בשל היעדר התחרות בטיסות הישירות, טיסות אלו מתחילות מ-$1020. לפני פרוץ המלחמה, אמריקן ויונייטד הציעו טיסות ישירות החל מ-$600.

על אף שחברות התעופה האמריקאיות טרם חזרו לפעול בישראל, ניתן למצוא מחירים נמוכים יותר בטיסות של חברות תעופה זרות אחרות שחזרו לפעילות. כך למשל, מבדיקה שערכנו, טיסות אוסטריאן לניו יורק ובחזרה, עם עצירה קצרה בוינה מתחילות מ-$570 בלבד. חשוב לציין שהכרטיס הוא באחריות מלאה של חברת התעופה, ומכסה אתכם גם אם הקונקשיין מתפספס.

ניו יורק
ניו יורק

לטיסות הזולות ביותר שמצאנו לניו יורק:

טיסות למיאמי

מיאמי היא העיר הגדולה ביותר במדינת פלורידה ואחת הערים התוססות בארה"ב. עם חופים מטורפים, מסיבות, וחופשה בסגנון החיים הטובים, למיאמי יש הרבה מה להציע. בנוסף, ממיאמי יוצאים קרוזים רבים לעבר האיים הקריביים. בזכות הקרבה של מיאמי לאורלנדו, כשלוש שעות נסיעה בלבד, ניתן לשלב ביקור בעיר ולהינות מפרקי השעשועים הרבים. חברת אל על היא חברת התעופה היחידה שטסה ישירות למיאמי. בעבר גם חברת אמריקן הפעילה קו טיסה ישיר למיאמי, שאותו סגרה במרץ 2023. מבדיקה שערכנו לטיסות בחודשים פברואר – מרץ, המחיר הנמוך ביותר לטיסה ישירה עומד על $1220.

למרות המחיר הגבוה יחסית לטיסה ישירה, ניתן להוזיל זאת באמצעות טיסות עם עצירת ביניים. ראשית, אל על מציעה שילוב טיסות עם אמריקן איירליינס, כך שניתן לטוס עם אל על לאירופה ולהמשיך עם אמריקן איירליינס למיאמי באותו הכרטיס. היתרון בכך הוא שניתן לשלב בכיוון אחד טיסה ישירה, ובכיוון השני טיסה עם עצירת ביניים, וגם לחסוך במחיר. טיסות בכרטיס אל על עם עצירה מתחילות ב-$1080 לכרטיס. בנוסף, קיימות טיסות של סוויס ולופטהנזה, שכוללות עצירת ביניים בציריך או מינכן, במחיר התחלתי של $720.

חופי מיאמי

הטיסות הכי זולות שמצאנו למיאמי:

טיסות לפורט לוטרדייל

זמן הנסיעה בין פורט לוטרדייל למיאמי הוא כחצי שעה בלבד. למרות שהטיסות הישירות של אל על מתחילות רק במאי, מצאנו לנכון להזכיר את הטיסות לשם. במידה והטיסות הישירות למיאמי יקרות, ניתן לשלב טיסות אל על לפורט לוטרדייל ולהפך. המחיר הנמוך ביותר שהתקבל עבור טיסות ישירות של אל על הוא $799, בחודש נובמבר. קיימות טיסות זולות יותר בכרטיס אל על הכולל עצירת ביניים בניו יורק. פתיחת הקו לפורט לודרייל תגדיל את היצע הטיסות הישירות לפלורידה ואנחנו מקווים שגם תגרום לירידת מחירים בטיסות למיאמי. אין חברות תעופה אירופאיות שטסות לפורט לוטרדייל, כיוון שרוב הטיסות נוחתות במיאמי הקרובה.

הטיסות הכי זולות שמצאנו עבורכם לפורט לוטרדייל:

טיסות לבוסטון

בוסטון נמצאת בצפון מזרח ארה"ב ומהווה נקודת מפתח לטיולים. מבוסטון ניתן להגיע למפלי הניאגרה ולשלב טיול ברחבי ניו אינגלנד באמצעות רכב שכור. בנוסף, במידה ועליכם להגיע ליעד אחר בארה"ב, כדאי לבצע את הקונקשיין בבוסטון. הסיבה לכך היא שנמל התעופה קטן ויעיל יותר משדות התעופה שנמצאים בניו יורק וזמן הטיסה זהה. עד לתחילת המלחמה, טסו ישירות לבוסטון שתי חברות תעופה – אל על ודלתא. כיום, חברת אל על מפעילה שתי טיסות שבועיות ישירות לבוסטון. המחיר הנמוך ביותר שמצאנו עבור טיסות ישירות עומד על $1026. בהתחשב בחברות התעופה הפעילות בנתב"ג, ניתן למצוא טיסות לבוסטון החל מ-$700 עם לופטהנזה, במסלול שכולל עצירה בפרנקפורט בהלוך ובמינכן בחזור.

טיסות לבוסטון
בוסטון כבר מחכה לכם

לטיסות הזולות ביותר שמצאנו לבוסטון:

טיסות ללוס אנג'לס

לוס אנג'לס הינה העיר הגדולה ביותר בקליפורניה ומהווה את שער הכניסה הראשי למערב ארה"ב. בלוס אנג'לס ניתן לטייל באיזורי סנטה מוניקה, וניס ביץ', הוליווד, בפארק יוניברסל או בדיסנילנד. בנוסף, סן דייגו נמצאת במרחק קצר של כשעתיים נסיעה בלבד. לאורך כל השנים, חברת אל על היא היחידה שמפעילה טיסות ישירות לעיר. זמן הטיסה הישירה עומד על כ-15 שעות ומדובר בקו הטיסה הארוך ביותר מנתב"ג. המחיר הנמוך ביותר שמצאנו לטיסות ישירות עומד על $945. בנוסף, ניתן לטוס ללוס אנג'לס עם עצירת ביניים. מצאנו טיסות לופטהנזה הכוללות עצירה בפרנקפורט, במחיר של $860 לכרטיס. לכן, ייתכנו מצבים בהם החיסכון במחיר לא יהיה משמעותי, ויהיה נכון לשקול לטוס בטיסה ישירה.

לוס אנג'לס בשעות הערב

הטיסות הכי זולות ללוס אנג'לס:

סיכום

קיים מבחר רחב של יעדים שאליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה מנתב"ג. ביחוד בתקופה זו, מחירי הטיסות הישירות גבוהים בשל היעדר תחרות מצד חברות תעופה אמריקאיות. למרות העובדה שחברת אל על הינה היחידה שמפעילה טיסות בין ישראל וארה"ב, ניתן לטוס גם באמצעות חברות תעופה זרות. מהבדיקה שביצענו עולה כי קבוצת לופטהנזה שחזרה לטוס לישראל, מציעה טיסות עם עצירת ביניים קצרה במחירים נמוכים יותר. אנו מקווים שמגמת חזרת חברות התעופה הזרות תימשך, כיוון שככל שחברות תעופה רבות יותר יחזרו לפעול בנתב"ג, כך גם יעלה היצע הטיסות לארצות הברית והמחירים ירדו בהתאם.

רוצים לבקר לארה"ב ולדעת היכן כדאי לנחות? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה