צילום: מיכאל קבחייב

זה רשמי, וויז אייר, הודיעה על חזרה לפעילות בישראל החל מה-01.03. וויז אייר הינה חברת הלואו קוסט הפעילה ביותר בנתב"ג. בנוסף, מדובר בחברת הלואו קוסט הראשונה שהודיעה על חזרה לפעילות בישראל. מתחילת המלחמה, וויז אייר נהגה לבטל את הטיסות לחודש העוקב באופן גורף. לכן, נוצר מצב של חוסר ודאות בנוגע למועד חזרת פעילות החברה בישראל. בניגוד להודעה המשמחת מטעם וויז אייר, איזי ג'ט וריינאייר, חברות הלואו קוסט הגדולות באירופה, טרם הודיעו על תאריך לחידוש הפעילות בישראל. בכתבה זאת נסקור את היעדים והתדיריות שמהם יופעלו הטיסות בשלב הראשוני של חידוש הפעילות.

מטוס וויזאייר
מטוס של חברת וויזאייר

לאן וויז אייר יחזרו לטוס?

עד פרוץ המלחמה, וויז אייר הפעילה טיסות ישירות לישראל מ-28 יעדים בתדירות של למעלה מ-100 טיסות שבועיות. למרות זאת, חזרת החברה לפעילות בארץ תיעשה בצורה הדרגתית מתחילת חודש מרץ. תחילה, וויז אייר יחזרו לטוס לשישה יעדים מנתב"ג בתדירות התחלתית של 3 טיסות בשבוע לכל יעד:

  • בודפשט – ימי ראשון שני ושישי
  • בוקרשט – ימי ראשון שלישי וחמישי
  • לונדון – ימי שני רביעי ושבת
  • סופיה – ימי ראשון שלישי וחמישי
  • קרקוב – ימי ראשון שלישי וחמישי
  • רומא – ימי ראשון שלישי וחמישי

במסגרת הבדיקה, מצאנו טיסות הלוך ושוב במחירם זולים. כך למשל, ניתן לטוס לרומא מ-218 ש"ח בלבד, במהלך חודש מרץ. חברי מועדון וויז אייר ישלמו כ-140 ש"ח בלבד. חשוב לציין שמחירים אלו אינם כוללים תוספות כמו הושבה וכבודה. בנוסף, הכרטיס הבסיסי בחברת וויז אייר מאפשר להביא תיק גב בלבד, ועל מזוודת טרולי נגבה תשלום נוסף.

טיסה זולה של וויז אייר לרומא

ההשפעה של חזרת החברה לפעילות

למרות החזרה לפעילות בחלק מן הקווים, מדובר בכמות ויעדים ותדירויות מצומצמת יחסית. כך למשל, וויז אייר טרם הודיעה על חידוש הטיסות ליעדים פופלריים בקרב הישראלים כמו אתונה, וינה, ורשה ולרנקה. למרות זאת, מדובר בהגדלת התחרות אל מול חברות התעופה הישראליות שטסות לאותם היעדים. בזכות כך, כבר עכשיו ניתן לראות ירידת מחירים לאותם היעדים. אנו מצפים כי תימשך מגמה של ירידה במחירי הטיסות, גם מצד חברות התעופה הישראליות. בנוסף, אנו מקווים כי בעקבות חידוש הטיסות, תתוגבר כמות הטיסות לישראל גם מיעדים נוספים אליהן טסה החברה. נשאר רק לקוות, שאיזי ג'ט וריינאייר, וכמובן חברות תעופה נוספות, יביעו נכונות ויחדשו את טיסותיהן לישראל בהקדם.

סיכום

החזרה הצפויה של וויז לפעילות בישראל משמחת במיוחד. ראשית, מדובר במהלך שיוביל להגדלת התחרות ולירידה במחירים. בנוסף, אנו מצפים בעקבות חזרה של חברת תעופה מרכזית לפעילות בישראל, ינהגו חברות תעופה אחרות, ובראשן חברות הלואו קוסט באופן דומה. למרות חזרתן של חברות תעופה רבות לפעילות, נמליץ להזמין מלונות ורכבים עם אפשרות להחזר מלא. נשאר רק לקוות ולצפות שעד חג הפסח, מרבית חברות התעופה ישובו לפעול בישראל. בזכות כך, נוכל להינות מהיצע רחב של תחרות וטיסות למגוון יעדים.

טיסות זולות של וויז אייר למגוון יעדים:

רוצים לטוס עם וויז אייר? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה