צילום: מיכאל קבחייב

זה לא סוד שיוון נחשבת לאחת המדינות האהובות ביותר על הישראלים. השילוב של מרחק טיסה קצר, מחירים זולים, איים קסומים וחוויה אורבנית, הפכו אותה לאחד היעדים הפופולארים ביותר, גם במהלך המלחמה. בזמן מלחמת חרבות ברזל, ניתן היה לטוס לאתונה עם שלושת חברות התעופה הישראליות – אל על, ארקיע וישראייר. החל מהיום, 11.01, מצטרפת לקו תל אביב – אתונה גם חברת אג'יאן, חברת התעופה הלאומית של יוון. בכתבה זו נכיר את חברת התעופה אג'יאן, נסקור את תדירות הטיסות ויעדי ההמשך אותן היא מציעה.

חוף ים רודוס יוון

טיסות ליוון עם אג'יאן

אג'יאן, נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות ביותר באירופה וזוכה לביקורות חיוביות מצד נוסעיה. בימי שגרה ולאורך כל השנה, החברה מפעילה שלוש טיסות יומיות מאתונה לתל אביב. בנוסף, אג'יאן מפעילה טיסות עונתיות וישירות מישראל למגוון רחב של יעדים ביוון. בחודשי הקיץ, ניתן לטוס ישירות מנתב"ג לסלוניקי, כרתים (הרקליון וחאניה), סנטוריני, רודוס, קלמטה ועוד.

בנוסף לטיסות הישירות בין ישראל ויוון, חברת אג'יאן מציעה טיסות המשך למגוון יעדים באירופה. הטיסות מישראל ואליה מותאמות לשעות ההמראה של טיסות ההמשך, כך שלרוב הקונקשיינים לא ארוכים מדי. שדה התעופה באתונה נחשב ליעיל, בהשוואה לשדות תעופה אחרים באירופה. מאתונה ניתן להמשיך למגוון יעדים מרכזיים באירופה כמו אמסטרדם, ליסבון, מדריד, פריז, פראג, רומא ועוד. כמובן שניתן להמשיך מאתונה ליעדים נוספים ברחבי יוון, גם לכאלו שאין אליהם טיסות ישירות מישראל לאורך כל השנה.

טיסות ליוון - נוף אל הים סנטוריני יוון
נוף מהאי סנטוריני שביוון

כפי שציינו, החל מהיום (11/01) החברה חוזרת לפעול בנתב"ג בתדירות של ארבע טיסות שבועיות, היא צפויה להגדיל את התדירות לטיסה יומית בחודש מרץ, ולחזור ללוח טיסות מלא בחודש אפריל, לקראת חופשת הפסח. כרגע, הטיסות יצאו מנתב"ג בשעה 10:20, וינחתו לאחר כשעתיים באתונה. בכיוון ההפוך, הטיסות ימריאו מאתונה בשעה 07:30 וינחתו בנתב"ג בשעה 09:30. לכבוד חידוש הפעילות, מציעה החברה 40% על טיסות נבחרות, לכרטוס עד 14.01.2024.

דוגמא למחירי טיסות אג'יאן לאתונה: 

מבדיקה שערכנו, לפי לוח הטיסות הנוכחי ניתן לבצע טיסות המשך ליעדים כמו בריסל, ורשה, לונדון, מילאנו ועוד. לאור שעת החזרה, לא תמיד מוצעים קונקשינים נוחים, ולכן כדאי לבדוק שילוב של טיסה ישירה בחברה ישראלית בחזור. אנו מקווים שבחלוף הזמן, תדירות הטיסות תגדל וכך גם האפשרויות לטיסות המשך.

מעבר לתדירות הטיסות ורשימה גדולה של יעדי המשך, קיים יתרון לחווית הטיסה עם אג'יאן. כל כרטיס טיסה באג'יאן כולל טרולי במשקל של 8 ק"ג ותיק גב. בנוסף, בטיסות החברה מוגשת ארוחה קלה ושתייה חופשית לבחירה (כן, גם יין משובח). כמו כן, אג'יאן חברה בברית התעופה Star Alliance, ובטיסות החברה ניתן לצבור נקודות לטובת קניית כרטיסי בונוס בחברת התעופה השונות בברית, כדוגמת אוסטריאן, יונייטד, לופטהנזה ולוט הפולנית.

מועדון ההטבות של אג'יאן

חברת אג'יאן מציעה מועדון מיוחד לנוסעים בגילאים 18-25. חברת התעופה השיקה מועדון לצעירים הקרוי genAIRation AEGEAN. חברי המועדון נהנים משלל הטבות כמו 15% הנחה על כרטיסי טיסה, הוספת מזוודות ללא תשלום ושירות WI-FI חינמי בטיסה. ההרשמה למועדון קצרה ופשוטה, וניתן להירשם כאן. בהרשמה למועדון ניתן לקבל 50% הנחה על הזמנת הטיסה הראשונה. מדובר בהטבות והנחות ששוות לא מעט כסף, ועם כמות היעדים המרשימה של אג'יאן ברחבי אירופה – מדובר במועדון משתלם במיוחד ששווה לבדוק.

בנוסף לכך ובדומה לחברות תעופה אחרות, חברת אג'יאן מפעילה מועדון נוסע מתמיד שלה. המועדון נקרא Miles & Bonus ומאפשר צבירה נקודות ומימושן בטיסות החברה ובחברות שותפות.

אג'יאן מפעילה מועדון הנחות והטבות לצעירים בגילאי 18-25

סיכום

חזרתה של חברת תעופה נוספת לישראל מהווה בשורה משמחת במיוחד. מעבר להגדלת התחרות בקו לאתונה והורדת מחירי כרטיסי הטיסה, לחזרתה של אגי'אן יש יתרון בכל הקשור לטיסות המשך. אנחנו מצפים כי בהמשך למגמה זאת, תדירות הטיסות לישראל וממנה תגדל ואיתה יחזרו הטיסות בשעות נוחות יותר ואפשרויות המשך רבות יותר. לסיום, אנחנו מאמינים שחברות תעופה נוספות ינקטו בצעדים דומים ויחדשו את טיסותיהן לישראל.

טיסות אג'יאן למגוון יעדים: 

מעוניינים לטוס עם חברת אג'יאן? שתפו אותנו ואת הגולשים בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה