צילום: מיכאל קבחייב

צרפת נחשבת לאחת המדינות המבוקשות ביותר עבור ישראלים, החל מחופשה רומנטית בפריז, דרך טיולים בחבל אלזס בחג המולד, חופשות בטן-גב בניס ועד לסקי בהרי האלפים. בזמן מלחמת חרבות ברזל, חברת אל על הייתה היחידה שהפעילה טיסות ישירות לפריז. החל מהיום (רביעי, 24.01), אייר פראנס מחדשת את הטיסות לישראל! בכתבה זו נציג לכם את אייר פראנס, את תדירות הטיסות ואת יעדי ההמשך שאותם היא מציעה.

פריז ב-2024
קו הרקיע של פריז

טיסות אייר פראנס לפריז

מעניין לדעת שאייר פראנס, הינה אחת מחברות התעופה שפעלו בישראל עוד לפני קום המדינה. עד לפרוץ מלחמת חרבות ברזל, חברת אייר פראנס הפעילה שתי טיסות יומיות מפריז לתל אביב. בניגוד למרבית חברות התעופה האירופיות, טיסות החברה מבוצעות במטוסים רחבי גוף. היתרון העיקרי בכך הוא חווית טיסה נעימה יותר – כל הנוסעים, גם במחלקת התיירים, זוכים להינות ממסכים אישיים הכוללים מגוון רחב של תכני בידור. בנוסף, במטוסים הטסים לישראל מופעלת מחלקת פרמיום ומחלקת עסקים טובה מאוד. מבחינת כבודה, משקל הטרולי באייר פראנס מוגבל ל-12 ק"ג, מהנדיבים בעולם התעופה.
מעבר לטיסות לפריז, אייר פראנס מציעה טיסות המשך למגוון יעדים. בשל גודלה של החברה, ניתן להמשיך מפריז לשלל יעדים באירופה דוגמת אמסטרדם, לונדון, קופנהגן, ועוד. בנוסף, קיימות טיסות המשך ליעדים ארוכי טווח כמו ניו יורק, קנקון, קוסטה ריקה ועוד.

כפי שציינו, החל מהיום (24.01) חברת אייר פראנס חוזרת לפעול בישראל. תחילה, תדירות הטיסות תהיה נמוכה יחסית ותעמוד על כשלוש טיסות בשבוע – בימים ראשון, רביעי וחמישי. הטיסות מפריז ימריאו בשעה 08:55, וינחתו בתל אביב בשעה 14:05. בכיוון ההפוך, הטיסות ימריאו מתל אביב בשעה 15:55, וינחתו בפריז בשעה 19:40.

טיסות אייר פראנס לפריז:

טיסות קונקשין עם אייר פראנס

תדירות הטיסות בשלב הראשוני נמוכה ויש לזה השפעה ישירה על איכות ונוחות הקונקשנים. אנחנו מצאנו מבחר יעדים ארוכי טווח שמתאימים לקונקשיין קצר ונוח, גם בהלוך וגם בחזור. מצאנו כי ניתן להמשיך מפריז ליעדים בדרום אמריקה דוגמת סאו פאולו וסאנטיגו שבצ'ילה. למרות שמדובר בטיסות מזרחה, אייר פראנס מציעה קונקשיין נוח עבור טיסות להונג קונג וטוקיו.

מה עוד כדאי לדעת על אייר פראנס?

כפי שציינו, כלל הטיסות בקו מפריז לתל אביב ובחזרה מבוצעות במטוסי רחבי גוף מפנקים. מעבר למערכת הבידור האישית, מוגשת ארוחה חמה בטיסות לישראל. בנוסף, לרגל החזרה לפעילות בישראל, קיים מחירי השקה של כ-$315, לטיסות הלוך ושוב במחלקת התיירים. עבור טיסות במחלקת הפרימיום, המחיר ההתחלתי לכרטיס טיסה הלוך ושוב עומד על $708.  במסגרת תעריף זה, לא כלולה מזוודה ובחירת מושב הינה בתשלום. ראוי לציין, שהחברה מפעילה שירות לקוחות טלפוני בעברית, שהיה זמין גם בימי המלחמה, כאשר החברה לא טסה לישראל. לרגל חזרת החברה לפעילות בישראל, מציעה החברה $88 הנחה עבור הזמנת טיסות באתר. את פרטי ההטבה תקפה להזמנות עד ה-16.02 ויש להזין את קוד הקופון AFILTRAVEL (לכל התנאים והפרטים לחצו כאן)

כמו כן, אייר פראנס חברה בברית SKYTEAM, בה נמצאות חברות תעופה כמו KLM, דלתא, איטה, אייר אירופה ועוד. כך שניתן להירשם לנוסע המתמיד של חברת אייר פראנס, לצבור ולממש נקודות עבור טיסות בחברות השונות בברית. מעבר לכך, החברה נמצאת בשותפות מלאה עם חברות התעופה ההולנדיות KLM, שטרם הודיעה על חידוש טיסותיה לישראל.

טראנסאביה חוזרת לישראל

חברת הלואו קוסט טראנסאביה הינה חברת בת של אייר פראנס וKLM. בדומה לחברות תעופה אחרות, גם טראנסאביה הודיעה על חידוש הטיסות לישראל. עד פרוץ המלחמה, החברה הפעילה טיסות ישירות מנתב"ג לאמסטרדם, פריז וליון. בעונת הקיץ, טראנסאביה הפעילה לא פחות מארבע טיסות יומיות לפריז, מה שגרם לירידת מחירים בקו.

בשלב הראשוני של חזרת החברה לפעילות בישראל, יופעלו טיסות מפריז (אורלי) בלבד. הטיסה הראשונה מתוכננת ל-01.02. עד לאמצע פברואר, החברה תפעיל שתי טיסות שבועיות, בימים ראשון וחמישי. החל מאמצע פברואר ועד חודש מרץ, טראנסאביה מתכוונת להכפיל את תדירות הטיסות בקו לארבע טיסות בשבוע. מחודש מרץ והלאה, החברה מתכננת להציע טיסה יומית בקו. בדומה לאייר פראנס, הטיסות מפריז ימריאו בשעות הבוקר, ובכיוון ההפוך ימריאו מתל אביב בשעות אחר הצהריים. חשוב לציין שבניגוד לחברות לואו קוסט אחרות, הכרטיס הבסיסי בטראנסאביה כולל אפשרות להביא טרולי עד 10 ק"ג ותיק גב. מבדיקה שערכנו, בחודשים פברואר-מרץ, המחיר הזול ביותר לטיסות הלוך ושוב הוא $280.

טיסות טראנסביה לפריז :

סיכום

משמח לשמוע שחברת תעופה גדולה נוספת חוזרת לפעילות בישראל. מעבר להגדלת התחרות בטיסות לפריז, הבשורה המשמעותית בחזרתה של אייר פראנס, היא טיסות ההמשך ליעדים ארוכי טווח. בימים אלו, מדובר בחברת התעופה האירופאית היחידה שתציע מוצר מוביל בטיסות לישראל, מה שיגרום לחווית טיסה נעימה יותר. לצד כל היתרונות האלו, תדירות הטיסות בשלב הראשוני יחסית נמוכה ולא ניתן לשלב טיסות המשך ליעדים בתוך אירופה. כמו כן, עם חזרתה של טראנסאביה, גם טיסות הלואו קוסט לפריז חוזרות, ובכך תימשך ירידת המחירים בקו. אנחנו מצפים שבחלוף הזמן, תדירות הטיסות לישראל וממנה תגדל ואיתה יתאפשרו טיסות המשך נוחות למגוון יעדים. לסיום, אנחנו מאמינים שחברות תעופה נוספות ינקטו בצעדים דומים ויחדשו את טיסותיהן לישראל.

רוצים לטוס עם אייר פראנס? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה