צילום: רועי אקרמן

עוד ועוד חברות התעופה זרות חוזרות לישראל. לחזרתן של חברות התעופה הזרות יש השפעות חיוביות על מחירי הטיסות. כבר היום, קיימת מגמה של ירידת מחירים למגוון יעדים, זאת בשל התחרות שמתקיימת בחלק מהקווים ואפשרויות רבות יותר של טיסות המשך. חברות התעופה הראשונות שחזרו לפעול בנתב"ג הן אוסטריאן, לופטהנזה וסוויס. חברות תעופה נוספות כמו אייר פראנס, אג'יאן, טוס איירוויז ולוט, חידשו את טיסותיהן בשבועות האחרונים. בכתבה זו נפרט אחר חברות התעופה שעתידות לחזור בחודש הקרוב.

ריינאייר – הלואו קוסט חוזר לישראל!

עד פרוץ המלחמה, חברת הלואו קוסט ריינאייר הפעילה מעל ל-100 טיסות שבועיות ממגוון רחב של יעדים באירופה. חברת ריינאייר גרמה להורדת מחירים בכל הקווים בהם נכנסה לפעילות. בדומה לחברות תעופה נוספות, גם ריינאייר הודיעה על חזרה לפעילות בישראל החל מה-01.02. בשלב הראשוני, בחודשים פברואר ומרץ, תפעיל החברה טיסות ישירות לישראל מחמישה יעדים שונים:

  • באדן באדן – פעמיים בשבוע בימים שני ושישי.
  • וינה – פעמיים בשבוע בימים שני ושישי.
  • מילאנו (ברגמו) – שלוש פעמים בשבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי.
  • ממינגן – פעמיים בשבוע בימים שני ושבת.
  • מרסיי – פעמיים בשבוע בימים רביעי ושבת.

בזכות חזרתה לפעילות של ריינאייר, ניתן לראות שיש ירידת מחירים בטיסות לאותם יעדים. כך למשל, טיסות הלוך חזור למילאנו בחודש מרץ, בשעות טיסה נוחות, עולות כ-120 אירו בלבד. חשוב לזכור שהכרטיס הבסיסי בריינאייר מאפשר הבאת תיק גב בלבד. עבור תוספות שונות לכרטיס הטיסה כמו מזוודה לבטן המטוס, הושבה או טרולי, נגבה תשלום נוסף.

הנה הטיסות הזולות שמצאנו לכם עם ריינאייר:

סמארטווינגס – התחרות בקו לפראג גדלה

כבר מתחילת המלחמה גילתה צ'כיה סולידריות ותמיכה מובהקת בישראל. בעקבות כך והעובדה שהמטה לבטחון לאומי סיווג את צ'כיה ברמת הסיכון הנמוכה ביותר – קיים ביקוש רב לטיסות לפראג. נכון להיום, כלל חברות התעופה הישראליות מפעילות טיסות ישירות לפראג. בנוסף לכך, גם חברת התעופה הצ'כית סמארטווינגס הודיעה על חזרתה לפעילות בישראל. תחילה, הטיסות יופעלו במתכונת של חמש פעמים בשבוע. הטיסה הראשונה בקו תמריא מנתב"ג ביום שישי, ה-02.02. אין כרגע בשורה בגזת המחיר, כאשר המחיר הנמוך ביותר שמצאנו עבור טיסות הלוך ושוב בחודש פברואר הוא כ-$299.

הטיסות הזולות ביותר שמצאנו לפראג:

בלו בירד – כרגע לאתונה בלבד

חברת התעופה בלו בירד הפעילה בשגרה טיסות למגוון רחב של יעדים באירופה. כל הקווים הללו בוטלו אך החל מה-01.02, חברת בלו בירד תחדש את טיסותיה הישירות לאתונה והחל מה-08.02 גם ללרנקה. הטיסות לאתונה יופעלו בתדירות יומית. בטיסות בלו בירד, כל נוסע זכאי להביא לתא הנוסעים פריט כבודה אחד במשקל של 7 ק"ג (עד לאחרונה היה 5 ק"ג בלבד). גם היום, מתחרות על הקו לאתונה לא פחות מחמש חברות תעופה – אג'יאן, בלו בירד ושלושת חברות התעופה הישראליות – אל על, ישראייר וארקיע.

הטיסות הזולות ביותר שמצאנו לאתונה:

אייר סיישל – טיסות ישירות לגן עדן

לא רק חברות התעופה האירופאיות חוזרות לטוס לישראל. אייר סיישל, חברת התעופה הלאומית של סיישל, הודיעה על חזרה לפעילות בנתב"ג. הטיסות יתקיימו אחת לשבוע ומשך זמן הטיסה הוא כשש שעות. בסיישל ניתן להינות מחופשה אקזוטית מפנקת, במקומות אירוח שיתאימו לכל תקציב. בנוסף, במסגרת הטיול לסיישל ניתן לשלב גם ביקור במאוריציוס. במסגרת טיסות אייר סיישל, כל נוסע זכאי להביא עמו טרולי, תיק גב ומזוודה של 23 ק"ג. כמו כן, טיסות החברה הינן בשירות מלא וכוללות ארוחות, גם במחלקת התיירים.

טיסות זולות לאיי סיישל:

טראנסאביה – לואו קוסט בטיסות לפריז

גם חברת טראנסאביה, חברת הלואו קוסט של אייר פראנס וKLM, חוזרת היום לישראל. הטיסות יתקיימו בקו פריז – ת"א בלבד, זאת החל מה-01.02 לפי התדירות שפרסמנו כאן. בכך למעשה, טראנסאביה תהיה חברת הלואו קוסט הראשונה שחוזרת לטוס בקו לפריז. חשוב להדגיש, שהחל מחודש אפריל, מדיניות הכבודה בטיסות החברה הולכת להשתנות, כל שבמחיר הכרטיס יהיה כלול תיק גב בלבד. בכך למעשה, טראנסאביה מיישרת קו עם חברות הלואו קוסט, וגם עם ארקיע וישראייר.

טיסות טראנסאוויה לפריז:

סיכום

משמח לראות שחברות התעופה הזרות חוזרות לנתב"ג. לראשונה מזה חודשים אנו מזהים ירידת מחירים במחירי כרטיסי הטיסה. אנו מקווים שחברות תעופה נוספות ינקטו בצעדים דומים ויודיעו על חידוש הפעילות בקווים לישראל. נשאר רק להמתין ולקוות שמרבית חברות התעופה הזרות יחזרו לפעילות לפני חג הפסח.

הזמנתם כרטיסי טיסה באחת מחברות התעופה שכבר חזרו לפעילות בישראל? ספרו לנו לאן ומתי בקהילת הפייסבוק של 'טיסות סודיות'!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה