החופשה הבאה שלכם עשויה להתחיל בטרקלין עם מסאג׳ מפנק לפני הטיסה, מקלחת, קפה על הספה או ליווי עד המטוס: בנתב״ג מופעלים שלושה טרקלינים שזמינים לרוב לנוסעי מחלקות היוקרה, אך גם אם אתם מחזיקים את הכרטיס אשראי הנכון. הטרקלינים בנתב״ג לא משתווים לטרקלינים המובילים בעולם כשרק באירופה ניתן למצוא טרקלינים שידאגו לכם להסעה מהמטוס עד הטרקלין במכונית פורשה, מסעדות, סוויטות וחדרי מנוחה. במקום להמתין על יד המזרקה, הטרקלינים בנתב״ג בהחלט ינעימו את זמנכם עד שתעלו על המטוס, ולמרות התפיסה שהם מיועדים רק לנוסעי מחלקת עסקים, ייתכן וגם אתם יכולים להיכנס אל אחד מהטרקלינים בחינם או תשלום סמלי.

טרקלין דן: הבסיסי ביותר

מדובר בטרקלין הבסיסי ביותר שפועל בנתב״ג, אך הוא גם הטרקלין היחיד שכל אחד יכול להיכנס אליו, ללא קשר לחברת התעופה או אם אתם טסים במחלקת עסקים. הטרקלין כולל בופה מינימלי, מכונת קפה, יינות, משקאות קלים ושירותים צמודים. זה לא ידרוש מכם להתחכך בהמון שבחוץ, וכמובן כורסאות. דן מפעילה מספר טרקלינים בתוך נתב״ג, כשכולם כמעט זהים, וחלקם מיועדים לנוסעי הביזנס וחלקם מיועדים למחזיקי כרטיס אשראי.

מי זכאי להיכנס? אם אתם מחזיקים כרטיס אשראי אמריקן אקספרס פלטינום, תוכלו להיכנס אל הטרקלין בחינם לגמרי, או 69 שקלים אם יש ברשותכם אמריקן אקספרס פלייקארד. כרטיסי אשראי אחרים ישראכרט, יאפשרו לכם לרכוש כניסה תמורת 69 שקלים אם ביצעתם חיובים בסך של 2,000 שקלים ומעלה במועד החיוב האחרון. כרטיס אשראי של מקס, יאפשר לכם להיכנס לטרקלין תמורת 2 גודיז. מחזיקי כרטיס אשראי דיינרס מבית כאל, יוכלו לרכוש כניסה לטרקלין דן תמורת 30 שקלים וחוויה אחת. נוסעי ביזנס לא באלעל, יקבלו שובר כניסה לטרקלין.

המלך דוד: הטרקלין המפנק והמרווח ביותר שנמצא בטרמינל 3

הטרקלין מיועד לנוסעי אלעל ולקוחות היוקרה של החברה והוא מציע מגוון רחב של אוכל, יינות, בירה, משקאות קלים, קינוחים ובר וויסקי. עוד הוא מציע מקלחות מפנקות שעברו שיפוץ לאחרונה, מה שיאפשר לכם לעלות לטיסה רעננים במיוחד, כורסאות מסאג׳ ובשעות הפעילות, אפילו תוכלו ליהנות מעיסוי באורך 20 דקות בחינם, אם תזמינו מספיק זמן מראש. אך עם זאת שמדובר בטרקלין הנחשב ביותר בשדה, הוא גם המורכב ביותר לכניסה.

מי זכאי להיכנס? נוסעי מחלקת העסקים בחברת אלעל (במידה והטיסה יוצאת מטרמינל 3), לקוחות יוקרה בסטטוס גולד שטסים באלעל ולקוחות יוקרה בסטטוס פלטינום ומעלה, יכולים להיכנס לטרקלין גם לא בטיסות אלעל. עוד כל לקוחות היוקרה יכולים להכניס נלווים, כשהמספר משתנה בהתאם לסטטוס. אלעל מאפשרת רכישת מעמד ״כסף המלך דוד SLKD״, שעולה 500 דולר בשנה, ומאפשר כניסה חופשית לטרקלין, ו-10 נלווים בשנת החברות.

פתאל: לכאלו שרוצים פרטיות מוחלטת והסעה עד המטוס

בין אם אתם טסים בטיסה פרטית או שממש נמאס לכם לראות את אולם הטיסות יוצאות בטרמינל 3, הטרקלין של פתאל הינו טרקלין פרטי. אליו מגיעים כדי לבצע את הבידוק הביטחוני, צ׳ק אין ומסירת כבודה. הטרקלין אינו זול והוא יעלה 400 דולר, אך הוא יבטיח שתגיעו למטוס בלי לחץ ובצורה הנעימה והרגועה ביותר. התשאול הביטחוני לרבות הבידוק וביקורת הדרכונים, נערכים בטרקלין, לצד בופה מפנק, בר אלכוהול וקפה. מרחיקי הלכת ואלו שרוצים פרטיות מקסימלית, יוכלו להזמין חדר פרטי, ואפילו לישון לילה לפני הטיסה, ממש כמו בבית מלון. אל המטוס תגיעו באמצעות רכב יוקרתי, בליווי של דייל אל תוך המטוס.

מי זכאי להיכנס? הטרקלין מקבל כל נוסע שמוכן לשלם 400 דולרים לאדם.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה