תכנון החופשה הפך למשימה פשוטה מתמיד. כבר לא צריך להתקשר לסוכני נסיעות כדי לקבל הצעת מחיר, או רק לשאול מומחה שהיה ביעד. כיום ניתן למצוא את הכל באינטרנט דרך מנועי השוואת טיסות ומלונות בלחיצת כפתור. גם לא צריך לנהל קלסרים ולהדפיס את פרטי הטיסות והמלונות, אלא פשוט להוריד אפליקצייה ולנהל את כל החופשה שלכם דרך הסמארטפון. עם מבול אפליקציות, מנועי השוואת טיסות זולות שעושות חשק לתכנן את החופשה הבאה, אספנו לכם את האפליקציות שאתם חייבים להכיר. חלקן יעזרו לכם לחסוך בכסף על טיסה ומלון, וחלקן יעזרו לכם לנהל את החופשה הבאה.

צ׳אטבוט טיסות סודיות: מנוע מהיר שיספק לכם התראות על ירידה במחיר

התראות ברגע שמחיר הטיסה יורד, המחירים הזולים ביותר ותוצאות בתוך שניות בודדות: יותר מארבעה מיליון חיפושים נעשו עד כה במנוע השוואת הטיסות של טיסות סודיות. המנוע זמין דרך פייסבוק מסנג'ר ומדובר באחד ממנועי החיפוש המהירים בעולם. הוא יספק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לצאת לחופשה במחיר הזול ביותר: טיסות בחגים, טיסות בסופי שבוע, טיסות בקיץ, טיסות בחורף ואפילו טיסות בימי חול בלבד. עוד המנוע יציג את מדיניות הכבודה בחברת התעופה, כך שלא יהיו לכם שום הפתעות. היתרון של טיסות סודיות שהוא בין עשרות מנועי החיפוש בעולם שמבצעים השוואה בין כל אתרי ההזמנות בעולם, כך שתמיד תקבלו את המחיר הזול ביותר. לחיפוש לחצו כאן.

קיאק (Kayak): טיסות, מלונות וניהול החופשות שלכם

עוד הרבה לפני שגוגל הציעה את אפליקציית Google Trips, אפליקציית קאיאק הציעה פיצ׳ר דומה: ניהול כל הזמנות הטיול לרבות טיסות, מלונות, השכרות רכב ועוד, ובצורה ויזואלית נוחה במיוחד. לפני מספר חודשים גוגל הודיעה כי האפליקציה Trips תצא לגמלאות והיא תרד מחנות האפליקציות בשל חוסר פופולריות. אך אם אתם מחפשים אלטרנטיבה ראוייה שלא נופלת מגוגל, תוכלו להשתמש בקאיאק כמנוע להשוואת מחירי טיסות. חשוב לזכור שליבת השירות הינו מנוע חיפוש שמאפשר לכם לחפש לפי תאריכים מסויימים, גמישים או לפי מחלקות שירות כמו מחלקת תיירים, מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה. האפליקציה זמינה למשתמשי האייפון והאנדרואיד.

סקייסקאנר (Skyscanner): מהיר ופשוט

סקייסקאנר אחד ממנועי השוואת מחירי הטיסות הפופולריים והטובים ביותר. האפליקציה זמינה לכל הסמארטפונים, אנדרואיד או iOS וגם דרך האתר. המנוע מבצע חיפוש מול מגוון רחב של אתרי הזמנות, כך שלרוב תקבלו את המחיר הזול ביותר. היתרון הבולט זהו החיבור לכמות גדולה של חברות תעופה ותיירות, וכך הם מצליחים להוזיל את המחירים עוד יותר. עוד ניתן לצפות בתצוגת מפה, שמאפשרת לראות את מחירי הטיסות ליעדים השונים לפי חודשים. עוד ניתן לבצע חיפוש עבור השוואת רכבים והשוואת מלונות.

חוליו: טיסות ברגע האחרון מישראל

ספונטניים? זו האפליקציה בשבילכם. חוליו מציעה טיסות מישראל למגוון יעדים. מדובר לרוב בטיסות ברגע האחרון, שמרביתן ריקות או שחברות התעופה רוצות למלא מושבים. מי מרוויח מזה? אתם. ניתן למצוא טיסות למגוון רחב של יעדים כמו ברצלונה, פראג, הודו, הונג קונג, ניו יורק ועוד. עם זאת, יש לשים לב כי רוב הטיסות אינן ברות שינוי וחלקן גם ללא כבודה, כך שיש לבצע תשלום נוסף לחברת התעופה ברגע ביצוע ההזמנה. מומלץ לאפשר לאפליקציה לשלוח התראות, על מנת שתהיו הראשונים לדעת על טיסות חדשות. אך האופציה הטובה ביותר היא פשוט לחפש טיסה במנוע החיפוש של טיסות סודיות, מאחר והמנוע מחובר אל חוליו, שם תוכלו לקבל התראות גם על חוליו וגם על טיסות נוספות.

מומונדו (Momondo): מנוע חיפוש מלונות וטיסות

היא מגיעה עם ממשק פשוט, צבעוני וכל כך מסודר שאין משתמש שלא יכול להסתדר איתה. האפליקציה מומונדו מחוברת למאות חברות תעופה ותיירות, ומאפשרת חיפוש טיסות, מלונות ורכבים. עוד היא מאפשרת בדומה לקייאק, ניהול הזמנות מסודר להפליא. האפליקציה מאפשרת חיפוש טיסות באמצעות מפה נוחה שמציגה את כל היעדים והמחירים שזמינים מהיעד, לרבות בחירת תאריכים, מרחק או תקציב. עוד האפליקציה עוקבת אחר הטיסה שלכם, ומעדכנת אתכם בשינויים און ליין. במידה ויש בידכם סמארטפון, תוכלו גם למדוד את המזוודה שלכם ולוודא שהיא בגודל המתאים וכל זה באמצעות המצלמה. האפליקציה זמינה להורדה למשתמשי אייפון ואנדרואיד, לרבות האתר שזמין מכל מחשב.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה