סגרתם חופשה במאות דולרים וחסכתם אלפי שקלים באמצעות דיל מדהים של טיסות סודיות, כעת הגיע אחד מהשלבים המאתגרים בחופשה – לעבור את נתב"ג ולהעביר שלוש שעות בהמתנה לטיסה המיוחלת. הגעתם לנתב"ג וגיליתם שיש לכם שלוש – ארבע שעות לשרוף ושבקבוק מים וסנדוויץ' עשויים לעלות לכם ביוקר ולעיתים, זה עשוי לעלות לכם יותר מהטיסה עצמה. שאלנו את המומחים וחזרנו עם הטיפים שאתם חייבים להכיר.

היו צרכנים נבונים: אל תתנפלו על הדיוטי פרי

אנחנו כבר ב-2019 והדיוטי-פרי הוא לא שם נרדף לקניות בזול. לפני שאתם מכניסים מוצר לעגלה, שלפו את הסמארטפון ועשו השוואת מחירים מהירה לוודא שאתם באמת מקבלים דיל משתלם. היו צרכנים נבונים עוד יותר, ועשו זאת מהבית. האתר של הדיוטי פרי מאפשר חיפוש נוח, וכך גם אתרים אחרים. בין אם מדובר בבישום, אלכוהול או מוצרי טכנולוגיה, חפשו את המוצרים באתרי השוואת המחירים ומנגד גם באתר הדיוטי פרי. עוד חפשו את המוצרים גם בדיוטי פרי ובחנויות של מדינת היעד. אל תשכחו שאם אתם מבצעים רכישות באירופה ולא בדיוטי פרי, אתם גם זכאים להחזר מס.

קצרו את משך ההמתנה בשדה: מעבר מהיר גם בלי דרכון ביומטרי ועמדת בידוק מזורזת

טרם הספקתם להוציא דרכון ביומטרי ויש לכם דרכון "ישן"? במקום להמתין בתורים שעשויים להגיע לדקות ארוכות בשלב הדרכונים בנתב"ג, מסתמן שגם אתם עם דרכון "ישן", יכולים ליהנות מהתור המהיר ששייך לדרכון הביומטרי. איך עושים זאת? חפשו עמדה של דרכון ביומטרי שעל ידה עומד נציג של רשות האוכלוסין וההגירה. אותן עמדות מאפשרות מעבר מהיר גם לאלו עם דרכון "ישן". המכונה תצלם את פניכם ותשווה אותה לתמונה בדרכון. אם אתם טסים עם כבודת יד,  תוכלו לחסוך זמן נוסף. אם עשיתם צ'ק אין מראש, ויש בידכם (או באפליקציה) כרטיס עליה למטוס, תוכלו לגשת ישירות לעמדת הבידוק של הטסים עם כבודת יד בלבד. שם תעברו תשאול קצר, ותוכלו משם לגשת לעמדת הבידוק הביטחוני של כבודת היד ולהגיע אל הדיוטי פרי תוך זמן קצר.

חסכו עשרות שקלים והביאו שתייה ואוכל מהבית

בניגוד לנמלי תעופה אחרים בעולם, בנתב"ג אין הגבלה של נוזלים בבידוק הבטחוני בטרמינל 1 ובטרמינל 3. משמע, אתם רשאים להביא איתכם מספיק מים גם בשביל הטיסה. אם מדובר בטיסת לואו קוסט, הרווחתם פעמיים. אם בכל זאת הגעתם לשדה ללא מים או אוכל, חפשו את אחת המכונות האוטומטיות שמוכרות כוס קפה ב-6 עד 7 שקלים. במכונות האוטומטיות ניתן למצוא שתיה קרה, כריכים וקוראסונים במחירים מפוקחים. עוד בטרמינל 3 בסוף שלוחה E, תוכלו למצוא בית קפה עם מחירון קפה מוזל. טיסה נעימה!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה