מבול חברות הלואו קוסט רק ממשיך להכות בישראל, כשהצרכנים נהנים מטיסות זולות החל מחמישה אירו. בשנים האחרונות אנחנו רואים כאן מחירים שלא נראו מעולם, הודות לכניסתן של החברות הזרות, כשהן מצליחות במקביל להוריד את מחירי הטיסות של החברות הוותיקות. חברות הלואו קוסט השונות מספקות לצרכן הישראלי מודל זהה: טיסה בהרכבה אישית, עם שירות מינימלי בזמן הטיסה. המטוסים בין החברות דומים וההבדלים באוויר אפסיים, אך עם זאת, קיימים הבדלים רבים לטובת הצרכן, שחלקכם בכלל לא ידעתם שקיימים. הפעם בדקנו מה ההבדלים בין ריינאייר, וויזאייר, איזיג׳ט ונורוויג׳ן.

טיפ לחברת הלואו-קוסט ריינאייר: לטוס בפחות מחמישה אירו

מי לא רוצה לטוס לאירופה בפחות מחמישה שקלים? חברת התעופה ריינאייר מציעה מחירי טיסה מגוחכים למדי, ולפעמים קשה לעמוד בפיתוי. החברה מפעילה יותר מ-10 קווים מישראל, כשבחלק מהקווים ניתן למצוא מחירים מצחיקים של עשרות אירו. לא מדובר במחירים קבועים, ורק מושבים בודדים בכל טיסה נמכרים במחירים האולטרא נמוכים, אך אם תהיו מספיק זריזים, תוכלו לטוס לאירופה בחמישה אירו לכיוון. הסוד, הוא פשוט להיות עם יד על הדופק ולהמתין להתראות מחיר שישלחו אליכם לאורך השנה. על פי נסיון העבר 'בלאק פרידיי' הוא הזדמנות נהדרת לחטוף כרטיסים במחיר כזה. הכרטיס הבסיסי של ריינאייר כולל תיק גב בחינם, אנחנו ממליצים על תיק היד של Cabin Max.

לאן תוכלו להגיע עם ריינאייר? וינה, בולוניה, מילאנו, רומא, סופיה, בריסל, ממינגן, באדן באדן, ברלין, נירנברג, בודפשט, סלוניקי, וילנה, ורשה, פוזנן, קרקוב, מרסיי, פאפוס ובוקרשט.

צילום: רועי אקרמן

טיפ לחברת הלואו קוסט וויז אייר: להחליט מי מצטרף אליכם עד 48 שעות לפני הטיסה

ראיתם מחירים זולים ואתם חוששים שהם יעלו עד שתמצאו מי יצטרף אליכם לחופשה באירופה? בחברת וויז אייר תוכלו לרכוש כרטיס טיסה ללא ציון שם. החברה מאפשרת להזין את שם הנוסע עד 48 שעות לפני הטיסה. מדובר באפשרות שתעלה לכם כמה עשרות שקלים יותר, אך וויזאייר אחת מחברות התעופה היחידות בעולם שמאפשרות זאת, לצד תיק גב בחינם כמו תיק Cabin Max. כך בפעם הבאה שאתם רואים מחיר נמוך, תוכלו להזמין כרטיסים מבלי להסס, ולהזין את שם הנוסע הנוסף עד יומיים לפני הטיסה. ויז אייר מפעילה מספר קווים לאירופה, כשהבולט בהם הוא הקו ללונדון.

לאן תוכלו להגיע עם ויז אייר? בודפשט, בוקרשט, דברצן, ורנה, וילנה, וינה, ורשה, טימישוארה, יאשי, לונדון, סופיה, סיביו, קטוביץ', קלוז', קרקוב, ריגה.

צילום: ארז ורבר

נורוויג׳ן: אינטרנט אלחוטי בחינם ומדיניות כבודה גמישה

חברת התעופה נורוויג׳ן אחת מחברות הלואו קוסט הראשונות והיחידות שציידו את המטוסים עם מערכת אינטרנט אלחוטי. לרוב האינטרנט יעבוד כחצי שעה אחרי ההמראה, ברגע שהמטוס יגיע לגובה שיוט, ובשונה מחברות אחרות, נורוויג׳ן מציעה את האינטרנט בחינם לכל הנוסעים. אל תצפו לצפות בנטפליקס במהלך הטיסה, ומוטב שתורידו תכני וידאו מראש, אך כן תוכלו להמשיך להתכתב ולגלוש ברשתות חברתיות. ההתחברות לאינטרנט מתבצעת בדומה להתחברות בשדה התעופה. לחברה גם מדיניות כבודה מתירנית יחסית, כל נוסע זכאי לטרולי + פריט אישי (תיק גב קטן)

לאן תוכלו להגיע עם נורוויג'ן? קופנהגן, ברצלונה, שטוקהולם ורומא

טיפ לחברת הלואו קוסט איזיג׳ט: טרולי ללא הגבלת משקל

כל נוסע מתמיד בחברות לואו קוסט יודע לשקול את הכבודה עוד לפני שיצא מהבית, שכן חברות הלואו קוסט מרוויחות מיליוני דולרים מחריגות במשקל. עם זאת, בחברת איזיג׳ט תוכלו להעמיס על הטרולי שלכם כמה שתרצו. כל עוד הוא עומד במידות המתאימות, איזיג׳ט תאפשר לעלות גם 20 קילוגרם בטרולי, כל עוד תצליחו להכניס מספיק בגדים. אם זה לא יספיק, ניתן לקבל זכאות לתיק גב נוסף על ידי שדרוג המושב למושב בשורות 1-7 או יציאת חירום. בפעם הבאה שאתם מתכננים את השופינג בפריימארק, בדקו האם איזיג׳ט פועלת בקו, ואולי יהיה משתלם יותר להזמין טיסה עם איזיג׳ט, שכאמור, לא בודקת את המשקל במזוודות.

לאן תוכלו להגיע עם איזיג'ט? מילאנו, ונציה, נאפולי, לונדון, מנצ'סטר, ברלין, אמסטרדם, פריז, בורדו, ליון, ניס, נאנט, טולוז, באזל וז'נבה.

צילום: רועי אקרמן

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה