צילום: ארז ורבר

בהשקעה של כמעט שני מיליארד שקלים, שדה התעופה רמון נפתח ב-21 בינואר 2019 והביא בשורה במחירי הטיסות גם עבור תושבי הדרום. זהו נמל התעופה הבינלאומי השלישי במדינת ישראל, אם מחשיבים את חיפה כשדה בינלאומי. הוא נקרא על שם אילן ואסף רמון, וממוקם בערבה הדרומית, צפונית לבאר אורה, בערך עשרים דקות נסיעה מאילת. בשדה פועלות חברות תעופה מקומיות כמו ארקיע וישראייר המפעילות קווים מקומיים בין רמון לבן גוריון, ובין רמון לחיפה. עוד פועלות מספר חברות בינלאומיות. בשדה פועלות לרוב חברות לואו קוסט, המציעות מחירים נמוכים במיוחד של עשרות דולרים בודדים לאירופה.

חברות התעופה הפועלות מנמל התעופה רמון

בנמל התעופה רמון פועלות החברות הבאות: וויז אייר עם קו לוינה וקו לרומא. חברת טראנסאביה פועלת בשדה ומפעילה קו עונתי לפריז, חברת פינאייר עם קו עונתי להלסינקי. עוד פועלת בשדה חברת ריינאיר, החברה הפעילה ביותר בשדה, ולשמחתכם – לרוב היא מציעה את המחירים הזולים ביותר. היא מפעילה קווים עונתיים לפריז, לבריסל, לקובנה, ולקרקוב.

הגעה לשדה התעופה רמון – אילת: חניה בשדה ודיוטי פרי

הגעה לנמל התעופה רמון מתאפשרת באמצעות כביש 90, כשקיים מגרש חניה הממוקם בחזית הטרמינל אל מול שערי 32-33. התעריפים נעים החל מ-5 שקלים לשעה ועד ל-25 שקלים ליממה. לשם השוואה, מחירו של החניון לטווח ארוך בנמל התעופה בן גוריון, עומד על 40 שקלים ליום, כך שמדובר בחיסכון של 15 שקלים ליום.  בדיוטי פרי בשדה, פועלות החברות ג'יימס ריצ'רדסון, המשווקת אלכוהול, טבק, ממתקים, קוסמטיקה, מוצרי טיפוח ופארם, כשבתחום הלבשה תחתונה פועלת חברת ג'ק קובה, בתחום ספרים ומוזיקה פועלת סטימצקי ובתחום מסעדות ובתי קפה פועלות אילנס וקפה נטו.

ואיך מוצאים את הטיסות הזולות ביותר מרמון?

בשביל זה הקמנו הצ'אט בוט של טיסות סודיות שיעזור לכם למצוא את הטיסות הזולות ביותר משדה התעופה רמון אל אירופה. החל מעשרות דולרים בודדים, גם אתם תוכלו לטוס לאירופה. אם אתם גרים באזור הדרום, הרווחתם פעמיים, גם מהנסיעה קצרה וגם מהמחירים הנמוכים שזמינים בשדה.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה