טרקלין

בשנה האחרונה שוק האשראי המקומי תוסס. ישראלים אוהבים להשתמש בכרטיסי אשראי ואוהבים לטוס לחו״ל בזול – וכל חברות האשראי (מקס,פלייקארד ואמריקן אקספרס) משווקות כרטיסים שמתיימרים לשלב בין השניים ולתת ללקוח את ההצעה הטובה ביותר. אבל בינתיים אין כרטיס אחד שהוא גם חינמי, גם מאפשר צבירת נקודות, גם בעל עמלת המרת מט״ח נמוכה וגם מציע הטבות שימושיות לנוסעים לחו״ל. לפחות עד עכשיו.

שיתוף פעולה חדש בין טיסות סודיות לבין אמריקן אקספרס

אנו שמחים להודיע על שיתוף הפעולה בין ׳טיסות סודיות׳ לבין אמריקן אקספרס במסגרתו יהנו חברי הקהילה שלנו מכרטיס חדש שעוצב במיוחד על פי הצרכים של הנוסעים לחו״ל! תקציר הטבות הכרטיס:

  • כרטיס מסוג Gold Business עם פטור דמי כרטיס לשנה.
  • %1 עמלת המרה לרכישות בחו"ל.
  • מתנת הצטרפות של $50 למימוש בExpressFly (תנאים מלאים בקישור).
  • צבירת נקודות למגוון מועדוני תעופה עם יחס מימוש מועדף באתר ExpressFly.
  • מנוי טרקלינים PriorityPass (בשווי של $99).

מבין חברות האשראי בישראל רק אמריקן אקספרס, באמת מפוקסת על הצרכים של קהל הנוסעים לחו״ל. זה לא מפתיע, משום שאמריקן אקספרס העולמית היא סמל לגלובליזציה. החברה חרטה על דגלה את השאיפה לחצות-גבולות עם הטבות ייעודיות לנוסעים, המרות לתוכניות נוסע מתמיד, תוכניות ייעודיות למלונות ועוד. לקוחות אמריקן אקספרס נהנים מהטבות בשלושה מישורים: הטבות הניתנות לפי סוג הכרטיס ולרוב אינן מותנות בחיוב חודשי, ׳הטבות בונוס׳ שנצברות בכל חודש ונקודות בתוכנית Membership Rewards (בקיצור MR).

הטבות מהסוג הראשון כוללות הנחות בבתי-עסק נבחרים, ביטוח נסיעות לחו״ל, גישה לטרקליני נוסעים ברחבי העולם ועוד. ׳הטבות בונוס׳ בעיקר נוגעות לחיי היום-יום וביניהן 1+1 בקולנוע, הנחות בבתי קפה\מסעדות, קופונים לרשתות מובילות ועוד. נקודות MR הן המטבע של אמריקן אקספרס ובעזרתן ניתן להנות מהטבות משמעותיות בבתי-עסק מובילים. לרבות מלונות בישראל, ניתן לרכוש טיסות ומוצרי נסיעות נוספים באתר הייעודי ExpressFly. כמו כן, ניתן להמיר את הנקודות לנקודות של מועדוני לקוחות נבחרים לרבות מועדון הנוסע המתמיד של אלעל.

ExpressFly: רכישת כרטיסי טיסה באמצעות נקודות

באתר ExpressFly, אשר פועל בשיתוף פעולה עם סוכנות סמארטאייר הישראלית, יכולים לקוחות אמריקן אקספרס להשתמש בנקודות שצברו על מנת לרכוש כל כרטיס טיסה (גם טיסות לאוקוסט וצ'רטר). בניגוד לשימוש מסורתי בנקודות במסגרת מועדוני תעופה – אז נדרשת זמינות של מושבי בונוס בטיסות, וברוב התאריכים אין זמינות כזאת. באתר ExpressFly רוכשים הלקוחות כרטיסים רגילים לגמרי, בזמינות מלאה ותמידית, ופשוט משלמים עבורם בנקודות במקום בכסף. פוטנציאלית יכולים הלקוחות להשלים את הרכישה ללא תוספת כספית, אם יש מספיק נקודות בחשבונם, אך האתר מאפשר לבחור בדיוק בכמה נקודות להשתמש בכל רכישה. מדובר באפיק מימוש אטרקטיבי במיוחד שזמין אך ורק ללקוחות אמריקן אקספרס.

הצעה ייחודית לקהילת ׳טיסות סודיות׳

אמריקן אקספרס - בתמונה אנשים שותים קפה בשדה תעופה

הכרטיס החדש, מסוג Gold Business, כולל יתרונות רבים שאינם מוצעים כיום לקהל הרחב על ידי אף חברת אשראי. בין יתרונותיו הבולטים:

  • פטור מדמי שימוש חודשיים למשך שנה (לאחר מכן 22 ש"ח בחודש).
  • עמלת המרת מט״ח נמוכה במיוחד של 1% בלבד!
    אין בישראל כרטיס חינמי אחר שמציע עמלת המרת מט״ח נמוכה יותר הכוללת צבירת נקודות.
  • צבירת נקודות MR ביחס של 1 נקודה לכל 60 ש״ח בחיוב (למעט ענפים מוחרגים).
  • יחס מועדף למימוש נקודות MR באתר ExpressFly.
  • מתנת הצטרפות: נקודות MR בשווי 50$ למימוש באתר ExpressFly לאחר שימוש של 5,000 ש״ח (עד סוף אפריל)
  • מנוי טרקלינים PriorityPass (בשווי של $99).

כרטיס אמריקן אקספרס ביחס לחלופות

הכרטיס הוא קפיצת מדרגה של ממש ביחס לחלופות בשוק מבחינת היתרונות וההטבות שהוא כולל. הוא חינמי, מאפשר צבירת נקודות, בעל עמלת המרת מט״ח נמוכה ומציע הטבות שימושיות לנוסעים לחו״ל. הוא אפילו מגיע עם מתנת הצטרפות בשווי 50$ לאחר חיוב מינימלי. בתנאים האטרקטיבים האלה אין סיבה שלא להזמין את הכרטיס ולנסות אותו לשנה הקרובה, הרווח כולו שלכם!

 


גילוי נאות: אמריקן אקספרס מציעה לנו תגמול על שיתוף הפעולה. נודה לכם אם תבחרו להיכנס לאתר אמריקן אקספרס ולהפיץ את ההטבה המשמעותית שיצרנו יחד איתם לקהילה שלנו. התוכן בפוסט זה נכתב על ידינו בלבד ללא התערבות של אמריקן אקספרס.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה