זה לא כל כך נעים לראות חוף סגור

השנה יותר מתמיד – אין ספק שאיי יוון יהיו היעדים החמים לקיץ. במרחק טיסה קצר, ניתן לבלות מחופשה קיצית מפנקת, חופי ים מרהיבים ואוכל מעולה. מעבר לכך, השנה הביקוש לחופשה ביוון יהיה גבוה מאוד, והסיבות לכך ברורות. ראשית, בעקבות היחסים המתוחים עם טורקיה, נופש במדינה זו ירד מן הפרק. בנוסף, בשל אזהרות המסע של המטה ללוחמה בטרור, גם נופש בסיני אינו מומלץ בימים אלו. "המרוויחה" מירידת ההיצע תהיה יוון – אליה הישראלים תמיד ישמחו לטוס.

בכתבה זו נסקור את האיים היוונים אליהם יש טיסות ישירות מישראל, ונבדוק את מחירי הטיסות באמצעות חברות התעופה השונות.

חוף פורטו קציקי – אחד היפים והשווים ביוון

רודוס – חופשה משפחתית נהדרת

האי רודוס נחשב לאחד האיים היוונים הפופלריים ביותר בקרב הישראלים. במרחק טיסה של כשעה ורבע בלבד, תוכלו להגיע לחופי הים של רודוס. בנוסף לכך, ברודוס קיימות אטרקציות שונות כמו העיר העתיקה בלינדוס ופארק המים הגדול ביותר באירופה. מדובר באי מאוד אטרקטיבי למשפחות. בעונת התיירות, מתחרות על הקו בין נתב"ג לרודוס לא פחות משבע חברות תעופה! חברות התעופה שיפעילו השנה טיסות לרודוס הן: אג'יאן, אל על (באמצעות מותג סאן דור), ארקיע, בלו בירד, וויז אייר, ישראייר וקורנדון.

טיסות לרודוס

הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו לרודוס:

קורפו – שילוב יווני ואיטלקי

חשבתם לשלב את יוון ואיטליה במקום אחד? אם כן, אז קורפו היא היעד המתאים עבורכם! בשל קרבתו של האי לאיטליה, ניתן למצוא בקורפו השפעות רבות מהתרבות האיטלקית. קורפו הוא אי ירוק מאוד, עם חופי טבע משגעים וקריקריה, שנחשבת לעיר הבירה של האי. חברות התעופה הישראליות ארקיע וישראייר, וגם חברת התעופה האיטלקית נאוס מפעילות טיסות ישירות הקיץ לקורפו.

חוף Porto Timoni שבקורפו

הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו לקורפו:

כרתים – הגדול והפופולרי שבאיי יוון

כרתים הוא הגדול שבאיי יוון והשלישי בגדולו בים התיכון. נופש בכרתים מתאים לכולם – קיימים קלאבים שמתאימים למשפחות, מלונות בוטיק לזוגות, וכן גם וילות שמתאימות לקבוצת חברים או משפחות. בכרתים ניתן למצוא חופי ים חוליים וסלעיים, יקבים, כפרים יווניים טיפוסים וגם פארק מים גדול. בניגוד לשאר איי יוון, בכרתים קיימים שני נמלי תעופה. נמל התעופה המרכזי, שאליו מגיעות מרבית הטיסות מישראל, נמצא בהרקליון. נמל התעופה השני נמצא במערב האי, בקרבת העיר חאניה. לכן, במידה ואתם מתכננים שהייה במלון מסוים, חשוב לבדוק את המרחק משני נמלי התעופה. בדומה לקו לרודוס, על הקו להרקליון מתחרות כשש חברות תעופה שונות – אג'יאן, ארקיע, בלו בירד, וויז אייר, ישראייר וקורנדון. לאור ביטולי הטיסות מצד ריינאייר בקיץ הקרוב, ישראייר תהנה מבלעדיות בטיסות לחאניה.

חאניה, יוון

הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו לכרתים:

סנטוריני – האי הרומנטי שלובש לבן

אין ספק שסנטוריני הוא אחד מהאיים הציוריים ביותר ביוון. הבתים הלבנים עם הכיפות הכחולות והחופים מושכים אליהם תיירים רבים. למרות זאת, היצע הטיסות הישירות לסנטוריני הוא נמוך יחסית. במהלך הקיץ הקרוב, חברת ישראייר תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לסנטוריני, בימי רביעי ושבת. בנוסף לכך, חברת הלואו קוסט וויז אייר תפעיל טיסה שבועית מידי יום שבת.

להזמין טיסות מראש

הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו לסנטוריני:

מיקונוס – אי המסיבות המוביל ביוון

ידוע שמיקונוס הוא אחד האיים המבוקשים ביותר ביוון. האי מיקונוס ידוע בשל המלונות היוקרתיים וחיי הלילה הסוערים. מיקונוס הוא אחד מהאיים היקרים ביותר ביוון, אך למרות זאת הוא מושך אליו תיירים רבים במהלך חודשי הקיץ. כיום, טסות למיקונוס שתי חברות תעופה – ארקיע ובלו בירד. כל אחת משתי חברות התעופה מציעה מספר טיסות שבועיות במהלך עונת התיירות.

טיסות למיקונוס
מלון יוקרה במיקונוס

הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו למיקונוס:

קוס – מעיינות חמים וחופים יפים

נכון שהאי קוס לא מוכר כמו שכנו רודוס או כמו כרתים. אף על פי כן, לאי קוס יש הרבה מה להציע. בקוס תוכלו למצוא מעיינות חמים שניתנים לרחצה, בנוסף לחופי ים קסומים. לקראת ערב תוכלו לשוטט בסמטאות העיר העתיקה קוס ולאכול ארוחה יוונית טעימה באחת מהטברנות שפזורות בעיר. בעונת הקיץ, חברת התעופה בלו בירד מפעילה מספר טיסות שבועיות ישירות לקוס.

רחובות קסומים בעיר המרכזית בקוס.

הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו לקוס:

לסבוס – לראשונה יתקיימו טיסות ישירות לאי

כנראה שרובכם לא שמעתם על האי לסבוס. במהלך הקיץ הקרוב יהיה ניתן להגיע בטיסות ישירות אל לסבוס. לסבוס הוא האי השלישי בגודלו ביוון ונמצא במזרח המדינה. בלסבוס תוכלו למצוא חופי ים יפים, מבצרים ועוד. בלסבוס נמצאות יצרניות רבות של האוזו – המשקה האלכוהולי היווני המפורסם. חברת התעופה קורנדון מפעילה שתי טיסות שבועיות ישירות ללסבוס.

פרבזה – שער הכניסה ללפקדה

האי לפקדה נמצא במערב יוון, בסמוך לקורפו. כפי שכבר סיפרנו על קורפו, גם בלפקדה תוכלו להינות מחופשה בניחוח יווני ואיטלקי. בניגוד לאיים פופולריים ביוון, בלפקדה תוכלו להינות מחופשת בטן גב רגוע, טבע ואוכל מעולה. ניתן להפליג בקרבת האי ולהינות מנופים יפים ומפרצים בתוליים. חברת התעופה הקפריסאית טוס  תפעיל במהלך עונת הקיץ שתי טיסות שבועיות ישירות ללפקדה. הטיסות ינחתו בנמל התעופה פרבזה שנמצא בצפון האי. בנוסף, ניתן לנחות באתונה ולהגיע ללפקדה בנסיעה ברכב שכור. זמן הנסיעה מאתונה ללפקדה עומד על כארבע שעות.

לפקדה יוון
שקיעה יודת על העיר המרכזית של לפקדה

הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו ללפקדה:

אוי, איזה באסה. האתר שלנו עמוס נא לנסות שוב בעוד מספר דקות או לבדוק את החיפוש הגמיש

אתונה וסלוניקי – שילוב של חופשה עירונית ובטן גב

בניגוד לאיי יוון, לאתונה וסלוניקי מתקיימות טיסות ישירות במהלך כל חודשי השנה. שתי הערים מתאימות לחופשה עירונית במהלך כל השנה. אך בנוסף לכך, ניתן להגיע מאתונה וסלוניקי ליעדי בטן גב קרובים. כך למשל, חצי האי חלדקיקי, שבו נמצאים מלונות וחופי ים רבים, נמצא במרחק של שעה נסיעה בלבד מסלוניקי. מאתונה ניתן להגיע לאויה, האי השני בגודלו ביוון. מכיוון שמספר רב של חברות תעופה מפעילות טיסות ישירות לאתונה – ניתן למצוא מחירים נוחים עבור טיסות לעיר. בזכות קרבתן של הערים למוקדי בטן גב, ניתן לבנות חופשה שתשלב ימים בעיר וגם ימי מנוחה בחופים היפים.

טיסות לאתונה - הפרתנון באתונה
אתונה, לא רק חופשה עירונית

הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו לאתונה וסלוניקי במהלך הקיץ:

סיכום

אין ספק שחופשה באיי יוון נחשבת למועדפת על ידי הנופשים הישראלים. מרחק הטיסה הקצר, המלונות המפנקים והמטבח היווני מושכים רבים ליוון ובצדק. עלויות הלינה והמחיה בזמן החופשה זולות יותר בהשוואה לחופשה בארץ. הפופולריות של יוון במהלך עונת הקיץ הקרובה רק תגבר, בעיקר בשל ההשפעות של התקופה האחרונה. מנתב"ג קיימות טיסות ישירות למספר רב של איים ברחבי יוון. כמו כן, ניתן לשלב טיסות עם חברות תעופה שונות, על מנת לטוס בשעות מסוימות או לחסוך במחיר.

לאיזה אי יווני בחרתם לטוס השנה? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!  

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה