מטוס וויז

חדשות מבאסות לפתיחת עונת הקיץ: למרות שחברת וויז אייר הייתה חלוצת חברות הלואוקוסט שחזרה לישראל אחרי הביטולים בעקבות המלחמה, המצב הבטחוני המעורער עדיין נותן את אותותיו. ביממה האחרונה התבשרו ישראלים רבים על כך שחברת התעופה האהובה ביטלה טיסות רבות לישראל שבועות בודדים לפני שהחופש הגדול מתחיל.

לפי המידע שהגיע אלינו – הקווים ליעדי הבטן גב האהובים כרתים, סנטוריני, רודוס ובורגס בוטלו לחלוטין עד הודעה חדשה. כמו כן, תדירות הקווים ללונדון, סופיה, בודפשט, וינה וקטוביץ' צומצמו משמעותית – ועל כן למרות שהקווים הנ"ל לא בוטלו לחלוטין, חלק גדול של לקוחות קיבלו הודעות ביטול על טיסותיהם הצפויות.

מוויז אייר נמסר בתגובה: "החברת מאשרת כי ערכה התאמות בפעילות בקיץ הקרוב. הסיבות להשעיית הקווים הזמנית הן הגבלות תפעול, כמו גם ירידה בביקוש ליעדים מסוימים. כמו כן, החברה הבינלאומית הפעילה בישראל שומרת על רוב קוויה מתל אביב ומציעה טיסות ל-15 מדינות. בנוסף, החברה מציעה קווים חלופיים קרובים באותה מדינה בה הושעו הקווים, כדי לוודא שהחיבור בין היעדים לא ייפגע"

טיסה מבוטל וויזאייר

טיסתכם בוויזאייר בוטלה?

למזלנו, למרות צמצום טיסות וויז – חברת התעופה הוורודה מאפשרת ללקוחותיה מדיניות יחסית מאפשרת במידה וטיסותיהם בוטלו.

קרדיט בחשבון וויז אייר

במקרה של ביטול הטיסה מטעם וויז אייר, קיימת אפשרות לקבל שובר למימוש עתידי בגובה של 120% מהסכום אותו שילמתם עבור הטיסה. הסכום ייכנס לקרדיט בחשבון האישי שלכם במהלך 72 השעות שלאחר בקשתכם.

החזר כספי מוויז אייר

תוכלו לקבל החזר כספי מלא כחוק. תחילה הסכום נכנס כקרדיט של 120% לחשבונכם. לאחר שהסכום נכנס לקרדיט בחשבונכם, ניתן להמירו להחזר כספי לאמצעי התשלום. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לטופס הבקשה באתר, להתחבר לחשבונכם ולמלא את פרטי אמצעי התשלום המקורי וחשבון הבנק שלכם. לאחר ביצוע ההחזר תקבלו אימייל עם קבלת זיכוי המפרט את גובה ההחזר.

שינוי תאריך או יעד בוויזאייר

במקרה של ביטול הטיסה מטעם החברה, תוכלו לשנות את תאריך היציאה לתקופה של עד חודש לאחר המועד המקורי, ללא תשלום של הפרשים וקנסות. (רלוונטי ליעדים פעילים ולא קווים שבוטלו) כמו כן, במקרה של ביטול מטעם החברה, ניתנת האפשרות להחליף ליעד אחר במרחק של עד 300 קילומטרים או ליעד סמוך באותה המדינה. לדוגמה, ניתן לשנות טיסה שבוטלה לרודוס ליעד אחר ביוון כמו אתונה או להמיר כרטיס לבורגס לסופיה.

ההמלצה שלנו – שינוי יעד או החזר כספי

במידה וטיסתכם בוטלה ליעד שוויז אייר כן מפעילים טיסות אליו, מומלץ פשוט לחפש טיסה חלופית בימים שלפני\אחרי הביטול ולעבור לטיסות הללו. מומלץ לבצע את השינוי כמה שיותר מוקדם מאחר וחלק מהטיסות צפויות להתמלא ולא תוכלו לעבור אליהן אם לא נותרו בהן מושבים פנויים.

במידה וטיסתכם בוטלה ליעד שוויז אייר לא מתכננים להפעיל אליו טיסות הקיץ (כרתים, סנטוריני, רודוס ובורגס) מומלץ להבין מהם האפשרויות שינוי יעד העומדות בפניכם. רכישה של כרטיס חלופי לקיץ יכול להיות סיפור מאד יקר, ויתכן שעדיף לחשב מסלול מחדש ליעד אחר ללא שום תוספת תשלום על השינוי. במידה ואין לכם רצון לטוס ליעד אחר, קרדיט של 120% נשמע מפתה אך הוא כולל כמה מגבלות, קראו את האותיות הקטנות. לרוב הנוסעים עדיף כבר לבקש החזר כספי לאמצעי התשלום איתו שילמתם על ההזמנה.

מה לעשות במידה ורכשתם את הכרטיס דרך סוכנות נסיעות?

שימו לב, במקרה שרכשתם את הכרטיס דרך סוכנות נסיעות ולא דרך אתר וויז, אתם יכולים לבקש החזר כספי מלא עבור הכרטיס. רק לאחר שווידאתם שהטיסה אכן בוטלה באתר וויז, פנו לסוכנות הנסיעות הישראלית או הבינלאומית ממנה רכשתם ודרשו לקבל את ההחזר. לידיעתכם חלק מהסוכנים יגבו דמי טיפול על פי תנאי העסקה.

יש לכם עוד שאלות על צמצום טיסות וויז? בואו לדבר על כך בקהילת הפייסבוק שלנו

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה