סיבוב פרסה: למרות ההודעה המשמחת וחידוש הטיסות בתחילת החודש, אמש (12/02/24) הודיעה חברת ריינאייר, על ביטולי הטיסות מנתב"ג לכלל יעדיה לחודשי מרץ ואפריל 2024.

כזכור, ריינאייר, אחת מחברות הלואו קוסט המצליחות בישראל, הודיעה בחודש שעבר על חזרתה לפעילות בנתב"ג. החברה חזרה לפעילות ראשונית כבר ב-01.02, עם חמישה קווים (וינה, מילאנו, ממינגן, מרסי ובאדן באדן), כשהפעילות עתידה הייתה להתרחב ליעדים נוספים בחודשים מרץ ואפריל.

קבלת החזר עבור ביטול טיסה בריינאייר

נבקש לציין, שרוב הטיסות האומורת לצאת בשבועיין הקרובים, עדיין לא בוטלו. מי שטיסתו כן בוטלה, יוכל לשנות את תאריך הכרטיס ללא תוספת תשלום וללא הגבלת זמן (כולל תאריכי קיץ וחגים 2024), ניתן לשנות את התאריכים בחינם רק עד 48 שעות ממועד הטיסה המקורי. כמו כן, לקוחות שרכשו את הכרטיס באתר של ריינאייר יכולים לבקש לקבל החזר כספי בשווי ההזמנה, באמצעות הטופס הייעודי להחזר כספי המצוי באתר. ההחזרים לרוב מבוצעים תוך כמה ימים במהירות ויעילות. פרטים נוספים על האפשרויות העומדות בפניכם, ניתן למצוא בכתבה שהכנו עבורכם על ביטולי הטיסות של ריינאייר.

למרות האכזבה, נבקש מכם לשמור על אופטימיות ולהסתכל על הצד החיובי. מדיניות השינויים הגמישה של ריינאיר מאפשר למי שרכש כרטיס לטוס במחיר זול בזמנים מבוקשים ולכן גם יקרים יותר (כמו החופש הגדול ועונת החגים). בנוסף, למי שעדיין מעוניין לטוס בתאריך המקורי, קבלת ההחזר הכספי פשוטה ומהירה יחסית ובעקבות החזרה של חברות נוספות לארץ (ביניהן חברת וויז אייר החל מה-01.03), ופעילותן של החברות התעופה הישראליות, ניתן להגיע לכל אחד מהיעדים אליהן ריינאייר טסה, באמצעות חברת תעופה אחרת.

טיסתכם בוטלה? מחפשים טיסה חלופית? מוזמנים להתייעץ עם המוהמחים שלנו בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה