בעוד מספר שבועות, מאות אלפי ילדים יצאו לחופשת הפסח. עם התקרבות חג הפסח והחופש הגדול, משפחות רבות יפקדו את נתב"ג בדרכן אל החופשה המיוחלת. כולנו יודעים שטיסה עם ילדים יכולה להיות חוויה מורטת עצבים, לכן, חלק מחברות התעופה הפעולות בישראל מציעות שירותים שמקלים על נסיעה שכזו. רוצים לדעת באילו חברות תעופה מדובר ומהן ההטבות? הישארנו עמנו.

טיסות אל על עם ילדים

חברת אל על, נותנת מקום של כבוד עבור נוסעיה הצעירים. ראשית, בחלק מטוסי החברה ישנם מסכים אישיים עבור הנוסעים. במסכים האישיים קיים ערוץ שמכיל תכנים המותאמים לילדים – סרטים, תכניות טלוויזיה ומשחקים. התכנים הינם מדובבים לעברית. בנוסף, בטיסות אל על במהלך חודשי הקיץ (ובמהלך כל השנה בטיסות לארה"ב), מחולקים צעצועים לילדים שיבטיחו תעסוקה בטיסה. בדומה לחברות תעופה רבות, גם חברת אל על מאפשרת להזמין ארוחת ילדים, יש להזמין מראש את ארוחת הילדים בניהול ההזמנה.

בהקשר למחירי הכרטיסים, אל על מציעה הנחות עבור כרטיסי הטיסה לילדים עד גיל 12 – ההנחה היא דינמית ומשתנה. חשוב להדגיש שבמידה ואתם טסים עם תינוקות, בחלק ממטוסי החברה מותקנות עריסות לתינוקות. חשוב לשריין מראש את העריסה, מכיוון שלא תמיד יש מספיק עריסות.

לטיסות אל על הזולות ביותר ביולי – אוגוסט:

תעריף משפחות באג'יאן

אג'יאן, חברת התעופה היוונית חזרה לפעילות בישראל. מעבר לטיסות הישירות לאתונה, בחודשי הקיץ, אג'יאן מפעילה טיסות ישירות גם לסלוניקי לאיי יוון. החברה מציעה למשפחות תעריף Family, הכולל מספר הטבות: ילדים בגילאים 2-11 זכאים ל-40% הנחה ממחיר הכרטיס, ותינוקות עד גיל שנתיים זכאים ל-90% הנחה. בנוסף, במסגרת תעריף זה קיימת הנחה של 50% על מחירי המזוודות.

פרט להנחות בעלויות כרטיסי הטיסה והכבודה, בתעריף זה כלל הנוסעים זכאים לבחור מושבים בחינם בחלקו האחורי של המטוס. מעבר לכך, בכל טיסות החברה קיימת עדיפות למשפחות בתהליך העלייה למטוס. בנוסף, בנמלי התעופה של אתונה, לרנקה וסלוניקי, קיימים דלפקי צ'ק אין ייעודים למשפחות.

מועדון הנחות וויז אייר

נכון שבטיסות וויז אייר לא יחולקו ארוחות או הפתעות שונות לילדים. עם זאת, חברת התעופה מציעה חבילות משפחתיות במחירים מוזלים. למשל, וויז אייר מציעה הנחה משפחתית על התעריפים GO ו-PLUS. תעריפים אלו כוללים מזוודה, טרולי והושבה. לעיתים, יהיה יותר משתלם לבחור חבילה מסוימת מאשר לקנות את הכרטיס הבסיסי ולהוסיף את התוספות לטיסה בנפרד. כמו כן, נמליץ למשפחות לבדוק את מועדון ההנחות הקבוצתי של וויז – המועדון הינו שנתי ועולה כ-70 אירו. במסגרת המועדון, בעל המועדון וחמישה נוסעים נוספים נהנים מהנחות על כרטיסי הטיסה ועל הוספת כבודה. בנוסף, וויז אייר מאפשרת למשפחות עם תינוקות לעלות ראשונים למטוס.

לטיסות וויז אייר הזולות ביותר במהלך יולי – אוגוסט:

טיסה עם תינוקות באמירייטס

זה לא סוד שחווית הטיסה באמירטס היא מהטובות והנוחות בעולם, גם עבור הילדים. אמירטס מציעה בכל טיסותיה מסכים אישיים עם תכנים רבים ומגוונים המותאמים לילדים, צעצועים לכל הגילאים – החל מדפי צביעה ופאזלים ועד לתיקי גב ובובות. כמובן, שבכל טיסות החברה ניתן להזמין ארוחת ילדים מראש. אמירטס מקנה עדיפות למשפחות עם ילדים בנוגע לעלייה למטוס. בנוסף, על מנת להקל את חווית הנסיעה עבור משפחות עם תינוקות, ניתן לשריין עריסה מראש ומזון לתינוקות בכל טיסות החברה. כמו כן, במהלך הטיסה קיים שירות של חימום בקבוקים ואפשרות לקבל תחליפי חלב מותאמים לתינוקות. בנוסף, מציעה אמירייטס מחיר מוזל לילדים עד גיל 11.

הערה: טרם ידוע מתי אמירטס תשוב להפעיל טיסות מישראל. בכל מקרה, ניתן להזמין את טיסות החברה כאשר הטיסות בקו ת"א – דובאי מבוצעות ע"י פליי דובאי.

חברות תעופה נוספות שנותנות הטבות לטיסה עם ילדים

בדרך לחופשה המשפחתית ישנן מספר חברות תעופה שמציעות תעריפים מוזלים לילדים. באייר פראנס, אשר חזרה לפעילות בחודש ינואר, ישנה הנחה של 33% במחיר כרטיס הטיסה. כחלק מחווית הטיסה באייר פראנס, כל נוסע זכאי למסך אישי עם מגוון רחב של תכני בידור, הכוללים מגוון רחב של סרטים, משחקים ותוכניות. כך גם ב-KLM, מוצע מחיר מופחת לילדים עד גיל 12. בחברת לופטהנזה הגרמנית, זכאי כל ילד עד גיל 11 להנחה של 25% במרבית הקווים.

טיפים לטיסות עם ילדים

נכון שטיסה עם ילדים ותינוקות יכולה להיות דבר מלחיץ. עם כמה המלצות, הזמן בשדה התעופה ובמטוס יהפוך ליותר קל ונעים:

  • הגיעו מוקדם לשדה התעופה: בתקופות העמוסות ייתכנו תורים ועומסים בשדות התעופה. הדבר עוד יותר קשה ומלחיץ כאשר נוסעים עם ילדים. לכן, אנו ממליצים להגיע כמה שיותר מוקדם לנמל התעופה ולעבור את התהליך בנחת
  • הכינו אוכל מראש בתיק שעולה עמכם למטוס: הגיעו מוכנים עם נשנושים ואוכל בכבודת היד. כך למעשה תוכלו לחסוך את עלות מחירי המזון היקרים בנמל התעופה ולא להיות תלויים בסוג האוכל שיוגש בטיסה (אם בכלל יוגש)
  • הביאו תעסוקה לילדים: נכון שטיסה היא אירוע מרגש לרוב הילדים, אבל ההתרגשות עוברת אחרי זמן מה. כדאי להביא בתיק העולה עמכם למטוס, דברים שיעסיקו את הילדים כמו ספרים, מדבקות, דפי צביעה וצעצועים. מרבית חברות התעופה בטיסות לאירופה לא מציעות כלל אפשרויות בידור. לכן, נמליץ להגיע לטיסה עם טאבלט טעון ו\או טלפון נייד שמכיל סרטים ותוכנית טלוויזיה שהורדו מראש
  • ארזו בתיק העלייה למטוס בגדי החלפה וחיתולים: הכל יכול לקרות מחוץ לבית, הכינו בגדים להחלפה לילדים, וכדאי גם להורים. חשוב לקחת בחשבון עיכוב בטיסה או כבודה שלא תגיע בזמן.
  • בררו האם קיים מתחם משחקים לילדים בנמל התעופה: בחלק מנמלי התעופה ברחבי העולם קיים אזור משחקים לילדים. בהם הילדים יוכלו קצת להוציא אנרגיה לפני הטיסה. בנתב"ג קיימים אזורי משחק לילדים בשלוחות B,C,D

טיפים נוספים עבור טיסה עם ילדים, ניתן לקרוא בכתבה שהכנו עבורכם.

מחפשים יעד לטיסה משפחתית? מוזמים להיכנס לעמוד טיסות לטיולי משפחות!

לאן אתם מתכננים לטוס עם הילדים בפסח או בקיץ הקרוב? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של 'טיסות סודיות'!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה