אם יש דבר שישראלים אוהבים יותר מלטוס, זה לטוס בזול. זאת הסיבה שבגללה הקמנו את מנוע החיפוש החכם של טיסות סודיות, אשר מוצא לכם בכל יום את הדילים השווים ביותר, אותם אתם יכולים לקבל בכל אחד מהערוצים – וואטסאפ, טלגרם, סטורי, פייסבוק, פושים ועוד.

אבל מה קורה כשהיעד שהצענו או התקופה לא מתאימה לכם? פה נכנס לתמונה מנוע החיפוש החכם באתר שלנו, בו אתם יכולים לחפש את הטיסה הזולה ביותר, בהתאם לפרמטרים המתאימים לכם. בכתבה זו נסקור את מנוע החיפוש באתר ונציג לכם את שני הפיצ'רים החדשים שלנו – חיפוש טיסה מדויק בהתאם לפי טווח תאריכים למחיר וסינון טיסות ישירות.

הכירו את ה- Price Calendar

אז אחרי שהסברנו לכם קצת על מנוע החיפוש, נספר לכם למה מדובר במנוע החיפוש החדשני והטוב ביותר בישראל! הסיבה לכך, היא שכבר בלוח השנה תוכלו לראות את המחיר הזול ביותר בכל יום, באמצעות ה-Price Calendar. מחיר זה מופיע בהתאם לטווח ימי חופשה שאתם קובעים (בין 3-5 ימים לדוגמא), מה שיכול לסייע לכם לבחור את הדיל המשתלם ביותר, לראות את ההבדל במחירים בכל יום מהלך החודש ובהתאם למספר ימי החופשה.

לדוגמא, רועי ונעמה רוצים לנסוע עם ילדיהם לחופשה בת כמה ימים בוינה בתקופת החגים. מצד אחד, השניים לא רוצים שילדיהם יפספסו ימי לימודים אך מצד שני מחירי הטיסות בחג הסוכות גבוהים. כאשר רועי ונעמה מחליטים להרחיב את טווח ימי החופשה באמצעות ה-Price Calendar, ובכך לנצל גם את החופש במערכת החינוך בין יום כיפור לסוכות, מנוע החיפוש מציג להם תאריכים זולים יותר.

חיפוש לפי טווח ימי חופשה, יציג לכם את המחיר הזול ביותר בכל יום

חיפוש טיסות גמיש

אופציה זאת מתאימה למי שרוצה לטוס ולא מוגבל מבחינת היעד ואו\התאריכים. חיפוש טיסות גמיש מאפשר לכם לראות את המחיר הזול ביותר בכל חודש, עבור יעד מסוים, או עבור כל היעדים. אין כל מגבלה על מספר החודשים עליהם ניתן לבצע חיפוש ועם לחיצה על מקש החיפוש יעלו בפניכם כל הטיסות הזולות ביותר בהתאם הקריטריונים שהזנתם.

כך לדוגמא, אם יעל מעוניינת לטוס לגיחה קצרה לרומא. היא איננה מוגבלת בתאריכים אך מאוד אוהבת את תקופות האביב והסתיו. יעל שמה לב כי בחודש יוני המחיר הזול ביותר, אך גם באוקטובר (שהוא חודש החגים!) יש מחירים טובים, ולכן היא מסמנת את תקופת השהייה כעד שבוע ובוחרת את החודשים יוני ואוקטובר.

חיפוש טיסות גמיש
חיפוש טיסות

חיפוש טיסות מדויק

לעומת זאת, אם יש לכם תאריכים ספציפיים בהם אתם יכולים לטוס לחופשה, החיפוש המדויק שלנו ימצא עבורכם את הדיל הזול ביותר. בחיפוש זה תצטרכו להזין את היעד המבוקש והימים המדויקים ליציאה ולחזרה.

חיפוש טיסות זולות נוספות

בחיפוש טיסות בחגים ובמועדים. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את יעד הטיול, והמערכת תציג לכם את הטיסות הזולות ביותר בהתאם לחג בו תבחרו. נדגיש כי בחיפוש זה תוכלו לסמן מועד אחד בלבד עבור כל חיפוש. לדוגמא: שי מעוניין לחגוג את פסח ברומא. לכן יזין זאת ביעד החיפוש ויסמן את פסח בבחירת המועד.

אופציה נוספות לחיפוש, היא חיפוש טיסה ברגע האחרון. חיפוש זה, מאפשר לכם לראות את הטיסות הזולות ביותר היוצאות מנתב"ג במהלך שבעת הימים הבאים. כמו כן, קיימת האפשרות לחיפוש טיסות בסופ"ש הקרוב, המציג את הטיסות הזולות ביותר, שיוצאות השבוע מנתב"ג בין הימים רביעי עד שישי, ושבות לישראל בין שבת לשני. למעשה אין בחיפושים אלו כל סינון של יעדים, כך שכל היעדים הזולים ביותר יוצגו בפניכם.

קיימת באתר, גם האפשרות לחיפוש טיסות ליעדי בטן גב. בחיפוש זה תקבלו את הטיסות הכי זולות לחופשות עם שמש, ים ואוכל טוב. שם תמצאו את יעדי יוון – כדוגמת כרתים, רודוס וקורפו, יעדי קפריסין – כמו לרנקה ופאפוס, וכן מלטה, בולגריה ועוד. כדי שלא תתאכזבו ותגלו שהמחיר המדהים לרודוס הוא בכלל לחופשת חורף בינואר, את החיפוש תכננו בצורה כזו שכל הטיסות המופיעות בו יתאימו לחופשות קיץ בלבד בין החודשים יוני-אוגוסט!

אחרון חביב, הוא חיפוש הטיסות הזולות ביותר, המציג בפשטות את הטיסות הזולות ביותר המוצעות באותו הרגע באתר, מבלי לסנן יעדים וחודשים.

הטיסות הזולות ביותר

חדש – סינון טיסות ישירות!

הבטחנו לכם בתחילת הכתבה שני חידושים. על טווח ימי החופשה והצגת המחיר הזול ביותר בכל יום כבר דיברנו, וגם החידוש הבא שווה במיוחד. הכירו את סינון הטיסות הישירות! בסינון זה, ניתן להשתמש בחיפוש טיסות גמיש, מדויק טיסות בחגים, והוא שימושי מאוד במיוחד בחיפוש טיסות יעדים רחוקים, להם מוצעות לרוב גם טיסות קונקשן. נכון שהמחשבה הראשונית שלנו היא שטיסות קונקשין תמיד יהיו זולות, אך תופתעו לגלות שזה לא תמיד המצב.

סינון טיסות ישירות בלבד

טיפים לחיפוש טיסה:

  • בדיקת מספר יעדים: כדי למצוא את הטיסה הזולה ביותר ולחסוך בעלויות אנחנו ממליצים לחפש ולבדוק כמה יעדים במקביל. בחיפוש של יותר מיעד אחד, אתם מגדילים את הסיכוי למצוא את הטיסה הזולה ביותר שרלוונטית לכם
  • גמישות: גמישות היא הסוד להוזלת מחירים, אל תפחדו מזה! כך תוכלו לראות באיזה חודש הכי משתלם לטוס ולחסוך עשרות אחוזים במחיר הכרטיס. גם אם אתם לא ממש גמישים בתאריכי החופשה, שווה לבדוק אם יש לכם אפשרות לגמישות קטנה של יום או יומיים. במקרים רבים זה יסייע לכם לחסוך הרבה מאוד כסף
  • הרחיבו את החיפוש: שימו לב – כיוון שבכל חיפוש מוצגים תשעת הדילים הזולים ביותר, אם אתם מעוניינים לבדוק אפשרויות בשני חודשים שונים אך יש ביניהם פערי מחיר, נמליץ לכם לערוך חיפוש נפרד לכל חודש. כך תוודאו שיוצגו בפניכם כל הטיסות הכי משתלמות בשני החודשים
  • הירשמו להתראות של טיסות סודיות! רגע מה? זה לא ההפך הגמור מכל מה שנאמר בכתבה? אז זהו שלא. אנחנו בטיסות סודיות עוקבים באופן שוטף אחר כל ירידות המחיר הכי שוות לכל היעדים. כך תוכלו לקבל ראשונים התראה שווה על ירידות מחיר ישירות לוואסטאפ שלכם (להצטרפות)
התראות על ירידת מחיר בוואטסאפ
התראות על ירידת מחיר בוואטסאפ

לסיכום

כמו שראיתם מנוע החיפוש החכם שלנו עשיר ומגוון. יש בו סוגים שונים של אפשרויות חיפוש, במטרה לענות על כל הצרכים של הישראלים. שימוש מושכל בסוגי חיפוש אלו, ובמיוחד בפיצ'רים החדשים, יכול לחסוך לכם הרבה זמן, מאמץ וכסף. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים בעצמכם את הטיסה לחופשה החלומית בואו לבקר אצלנו באתר!

לסיום נבקש לציין שאחרי שתבחרו את הטיסה שלכם, תתבקשו לסמן כמה נוסעים תהיו ומשם תופנו לאתר חיצוני להשלמת ההזמנה. אנחנו מבצעים בשבילכם את השוואת המחיר ומציגים את התוצאה הזולה ביותר, אך הרכישה והתשלום מתבצעים ישירות מול חברת התעופה או הסוכן האינטרנטי.

מצאתם בעצמכם טיסה זולה במיוחד במנוע החיפוש באתר שלנו? ספרו לנו על כך בקהילת טיסות סודיות בפייסבוק!

 

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה