כלוב ראינאייר

איך אורזים לטיסה? עולם הלואוקוסט שינה את חיינו. מחירי הרצפה של החברות השונות גרמו לישראלים לטוס פעמים רבות בשנה במחירים זולים במיוחד, מי דמיין פעם שנוכל לטוס לחו"ל בעלות של מנת פלאפל?! אבל, אם יש דבר אחד שמייקר את כרטיסי הטיסה הן עלויות הכבודה. התרגלנו כבר שלא מגישים ארוחה, ובטיסות קצרות אפשר לקבל מושב רנדומלי חינם ומקסימום להתחלף, אז מה עושים עם עלויות הכבודה ואיך חוסכים בהם?

ניתן, אפשר, ואפילו מומלץ לטוס לסופ"ש אירופאי בטיסת לואוקוסט עם תיק גב קטן או טרולי לכל היותר. לא תאמינו כמה דברים אפשר להכניס אל תוך תיק לאו קוסט ייעודי אם אורזים אותו נכון. אז ביקשנו מהחברים שלנו בקהילת הפייסבוק לרשום לנו את הטיפים שלהם לאריזה לטיסות לואו קוסט, כדי שאולי בפעם הבאה גם אתם תוכלו להשאיר בבית את המזוודה שתייקר את מחיר הכרטיס.

חוסכים במחיר, טסים ללא כבודה
חוסכים במחיר, טסים עם תיק גב

הטיפים שלכם לאריזה נכונה

הטריק הראשון שחובבי לואוקוסט אוהבים כדי לחסוך במקום, הוא שקיות הואקום. "בשקית וואקום בילקוט הצלחתי להכניס פיגמ'ה חורפית, 2 גופיות עבות, 2 גופיות דקות, 2 מכנסיים, 2 סוודרים, 5 תחתונים, 5 גרביים – וכל זה במידות של גבר", סיפרה חברת הקהילה שירה. ורד הוסיפה לדיון את "שיטת הגלגול", והסבירה: "כדאי לפרוס את הבגדים אחד על השני ואז לגלגלם".

טיפ נוסף הגיע אלינו מאירית, שהוא כמובן רלוונטי במיוחד לעונת החורף: "השתדלו לקחת סריג ומעיל עליכם בעליה למטוס, כי ביגוד חורפי תופס המון מקום". איילת הוסיפה טיפ לנשים ברשימת הציוד לטיסת לואוקוסט: "המון נשים סוחבות טונות קוסמטיקה. ממוש, לא ייפלו לך הפנים אם שלושה ימים לא תמרחי שלושה סוגי מסכות ועשרים סוגי צלליות". אגב, הרבה יותר זול לפעמים לרכוש חוסרים ביעד מאשר לשלם מראש על מזוודה.

יורי מנגד, המליץ על טיפים לאריזה של גברים: "כדאי לקחת עליכם נעליים קז'ואל /אלגנט שיכולות להתאים גם לערב וגם להליכות ביום, וכמובן רצוי שחורות. ממליץ גם לארוז סבון/שמפו שמשולבים באריזה אחת, אבל בגדול דברים כאלה אפשר לקנות גם ביעד".

ואם אתם רוצים לעשות מעשה טוב בטיול שלכם לחו"ל, לחגי היה רעיון איך לשלב זאת דרך האריזה: "בכל פעם שאני טס, אני לוקח איתי את כל הבגדים שאני בדרך לזרוק… ביעד עצמו אני שם את הבגדים במחזור או בעמותות יד שנייה/מתחת לגשר כדי שמי שצריך ייקח. אז גם מתפנה לי מקום לשופינג".

מה כדאי לארוז?

ועכשיו, הנה רשימת ציוד מיוחדת עבורכם שרלוונטית כמעט לכל חופשה קצרה וחורפית באירופה – ונכנסת בתיק גב קטן! 

– 2 זוגות מכנסיים ארוכים

– 3 חולצות

– 4 זוגות לבנים וגרביים

– צעיף וכפפות

– שקית שקופה עם מברשת שיניים, משחת שיניים, ומוצרי טואלטיקה

– ספר טוב

– מטען

– אוזניות

– קצת אוכל ומים לטיסה

– מעיל טוב ואיכותי (עליכם ולא בטרולי)

מחפשים תיק לטיסות לואו קוסט (ושגם אפשר להכניס לתוכו את כל רשימת הציוד שרשמנו?) לחצו כאן לפרטים נוספים.

יש לכם שאלות נוספות על איך אורזים לטיסה? מוזמנים להתייעץ בקהילה שלנו בפייסבוק

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה