בחודשים הקרובים צפויים להתרחש ביבשת אירופה שני אירועי ספורט מרכזיים שכל העולם מחכה להם: הראשון הינו היורו, טורניר אליפות אירופה בכדורגל שיערך במספר ערים בגרמניה. האירוע השני הינו האולימפיאדה שתיערך בפריז, עיר האורות. אירועים אלו, אשר מתרחשים אחת לארבע שנים, מביאים להגעתם של מיליוני אוהדים מרחבי העולם. בכתבה זאת נסקור את האפשרויות העומדות בפנינו על מנת לחסוך את עלויות הטיסה והשהות במהלך האירועים.

היכן ומתי יתרחשו המשחקים?

בניגוד לאולימפיאדה, שתתרחש בפריז בלבד, משחקי היורו יתקיימו במספר ערים ברחבי גרמניה. הערים המוכרות יותר שבהן יתקיימו המשחקים הן ברלין, מינכן ופרנקפורט. המשחק הראשון בטורניר היורו יערך ב-14.06, ומשחק הגמר ייערך כחודש לאחר מכן בברלין, ב-14.07. האולמיפיאדה תיערך זמן קצר לאחר מכן, בין התאריכים 26.07 ועד ה-11.08.

טיסות לפריז במהלך האולמיפיאדה

פריז נחשבת לאחד מהיעדים המבוקשים והמובילים עבור הנוסע הישראלי. נוסיף שהמשחקים האולימפיים מתקיימים בעונת הקיץ וקיבלנו מתכון מנצח למחירים גבוהים. להשפעה על כך מוסיף המצב הנוכחי בישראל. בעקבות כך, היצע הטיסות הישירות מתל אביב לפריז הצטמצם באופן ניכר. כך למשל, איזיג'ט לא צפויה לחדש את טיסויתיה לפריז עד לחודש נובמבר. חברות התעופה הצרפתיות אייר פראנס וטראנסאוויה טסות לישראל, אך בתדירות נמוכה יותר מבשנים עברו. כמובן שגם חברת אל על מפעילה טיסות ישירות לפריז.

נכון למועד פרסום הכתבה, המחיר הנמוך ביותר לטיסות ישירות לפריז אותו מצאנו הוא $400. מדובר בטיסות ישירות של חברת אייר פראנס, שחזרה לטוס לישראל. כרטיס במחיר זה מאפשר להגיע עם תיק גב וטרולי במשקל של 12 ק"ג. נחמד לדעת שאייר פראנס מפעילה את המטוסים המשוכללים ביותר בקו לתל אביב. כל הנוסעים, גם במחלקת התיירים, נהנים ממערכת בידור אישית, שקעי חשמל וארוחה במחיר הכרטיס.

ניתן לטוס לפריז בתקופת האולימפיאדה גם במחירים נמוכים יותר, באמצעות טיסות עם עצירת ביניים. את המחיר הזול ביותר לטיסות הלוך ושוב לפריז, מצאנו עם חברת איטה האיטלקית. המחיר הזול ביותר שנמצא הינו $297 ומאפשר הגעה עם תיק גב וטרולי במשקל של 8 ק"ג. כמו כן, הטיסות כוללות עצירת ביניים ברומא בשני הכיוונים. לדעתנו, החסכון לא משמעותי לעומת המחיר של טיסה ישירה. כמובן שניתן גם במסגרת הטיול לנחות בערים אחרות בצרפת, או בבריסל הסמוכה, ובכך להרוויח מקומות נוספים.

פריז ב-2024
קו הרקיע של פריז. תארח השנה את האולימפיאדה

הטיסות הכי זולות שמצאנו לפריז בזמן האולימפיאדה:

טיסות לגרמניה בזמן היורו

מכיוון שמשחקי היורו מפוזרים בין ערים שונות בגרמניה, קל יותר למצוא טיסות זולות למדינה. נכון להיום, מישראל יוצאות טיסות ישירות לארבע ערים בגרמניה: ברלין, דיסלדורף, מינכן ופרנקפורט. כפי שתיארנו, גם היצע הטיסות הישירות לגרמניה השתנה. כך למשל, ריינאייר לא תחדש בעתיד הנראה לעין את שלושת הקווים שהפעילה מגרמניה לישראל. מנגד, חברת התעופה יורוווינגס, חברת לואו קוסט השייכת לקבוצת לופטהנזה, החלה להפעיל טיסות ישירות מדיסלדורף לנתב"ג. במצב הנוכחי, קיימות ארבע חברות תעופה שמפעילות טיסות ישירות לגרמניה: אל על, איזיג'ט (צפויה לחדש את טיסותיה לברלין מסוף מרץ), יורווינגס ולופטהנזה.

מבדיקה שערכנו טרם פרסום הכתבה, מצאנו כמה תעריפים זולים ביחס לתקופה לערים ברחבי גרמניה. חברת יורווינגס מציעה טיסות ישירות לדיסלדורף החל מ-$270. התעריף הבסיסי כולל תיק גב בלבד, וניתן להוסיף מזוודת טרולי במחיר נמוך יחסית. בנוסף, חברת ארקיע תפעיל מספר טיסות לעיר קלן. המחיר הנמוך ביותר שמצאנו עבור טיסות לקלן הוא $373, וכולל תיק גב בלבד. למעוניינים לטוס למינכן, המחיר הכי זול שמצאנו לטיסות ישירות עומד על $460. מדובר בטיסות ישירות של חברת אל על, הכוללות טרולי ותיק גב.

ארקיע מציעה את הטיסות הישירות הזולות ליותר לברלין, במחיר התחלתי של $430. גם עבור המעוניינים לטוס לגמר היורו, הדובדבן שבקצפת. שייערך בברלין מצאנו מחיר טיסה זול יחסית. עבור טיסות בתאריכים 11.7-18.7, חברת אל על מציעה טיסות ישירות במחיר של $383. המחיר כמובן כולל טרולי ותיק גב. מכיוון שהמשחקים מפוזרים בכל רחבי המדינה, ניתן גם לטוס לעיר אחת ולחזור מעיר אחרת. כך למשל, מצאנו טיסה של אג'יאן היוונית שמגיעה לשטוטגרט ב-19.6, וחוזרת מפרנקפורט ב-26.6 ב-$370. הטיסות כוללות עצירת ביניים קצרה באתונה.

טיסות לברלין
שער ברנדרבורג בברלין. ברלין תארח את גמר היורו

הטיסות הכי זולות שמצאנו למשחקי היורו:

טיפים מנצחים לחופשת ספורט מושלמת

הזמינו את כרטיסי הכניסה לאירוע מראש. מדובר באירועים שיש אליהם ביקוש נרחב. לפני שסוגרים את כרטיסי הטיסה או המלון, חשוב שיהיו לכם את כרטיסי הכניסה. השתדלו לקנות את כרטיסי הכניסה למשחק מאתרים רשמיים או מסוכנויות מוכרות בלבד!

הזמינו את כרטיסי הטיסה במקומות אמינים. אנו ממליצים לרכוש את כרטיסי הטיסה באתרי האינטרנט של חברות התעופה או בסוכניות נסיעות ישראליות. זכרו שסוכנויות נסיעות ישראליות וחברות תעופה שיש להן משרד בארץ, כפופות לחוק הגנת הצרכן. בנוסף, במידה וצריך לבצע שינוי בטיסות, יש מענה אנושי. מכיוון שמדובר בתקופה רגישה, לעיתים משתלם לשלם קצת יותר ולקנות כרטיסי טיסה עם אפשרות ביטול או לשלם על ביטוח ביטול טיסה.

הזמינו את מקומות האירוח מראש, ועם אפשרות ביטול. אירועי הספורט השונים מייקרים משמעותית את הלינה בערים המארחות. אנו ממליצים לסגור את מקומות הלינה לאחר סגירת כרטיסי הכניסה למשחק. הזמינו את מקום הלינה עם אפשרות ביטול, גם אם מדובר בתוספת מחיר. בנוסף, בערי אירופה יש תחבורה ציבורית טובה, ובמידה והמחירים עבור לינה במרכזי הערים יקרים, ניתן להזמין מקום לינה שהוא מעט יותר מרוחק מהמרכז.

טסים ליורו? בדקו את יעד הנחיתה וההמראה. גרמניה היא מדינה גדולה, והמשחקים מפוזרים בערים שונות ברחבי המדינה. כך למשל, מינכן רחוקה מאוד מדיסלדורף. לכן, הקפידו לסגור את כרטיסי הטיסה לעיר קרובה כדי לחסוך זמן והוצאות נסיעה. למשל, הזמנת כרטיסי טיסה לדיסלדורף היא כדאית גם לטובת כניסה למשחקים בפרנקפורט או בקלן.

סיכום

תקופת הקיץ בגרמניה וצרפת תהיה עמוסה במטיילים שהגיעו לצפות במשחקים השונים. בעקבות כך, ככל שמתקרבים לחודש יוני, מחירי טיסות ליורו ולאולימפיאדה, וכמובן מחירי מקומות האירוח יהיו גבוהים יותר. לכן, כדאי להתגמש בשעות הטיסה או במיקום המלון. חשוב מאוד להזמין את כרטיסי הכניסה למשחקים מראש כיוון שמדובר באירועים מאוד מבוקשים. גם בתקופה זו, אנו ממליצים להזמין את בתי המלון עם אפשרות ביטול ואת כרטיסי הטיסה עם גמישות.

יש לכם עוד שאלות על טיסות ליורו ולאולימפיאדה? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה