מטוס וויזאייר

על היעדים הפופולריים כמו פריז, לונדון וניו-יורק כולנו כבר שמענו כמעט הכל. הן לחלוטין ראויות לגמרי להכרה שלהן, אך במרחק של שעות טיסה ספורות מאיתנו נמצאות ערים אירופאיות יפהפיות שדווקא לא זוכות לתהילה הראויה. אם אתם מחפשים חופשה אירופאית קלאסית מצד אחד, אך לא רוצים לקרוע את הכיס על הטיסות ועל יתר מרכיבי החופשה, יעדי הלואוקוסט החדשים שליקטנו כאן הם בדיוק בשבילכם. נזכיר כמובן שכדאי לבדוק את הנחיות הקורונה המועדכנות לכל יעד לפני הטיסה.

דברצן – היעד הכי חם בהונגריה

לא הרבה שמעו עליה בגלל בודפשט, אחותה הגדולה והמפורסמת, אך דברצן שבהונגריה היא לחלוטין יעד שפספסתם שלא באשמתה. במרכזה של העיר השנייה בגודלה, הממוקמת במזרח המדינה וכשעתיים בלבד מבודפשט הבירה, נמצא האזור העתיק הרווי בבתי קפה, במסעדות (שווה מאוד לעצור לקערת גולאש) ובחנויות.

רחוב הקניות העתיק הראשי, csapó, הוא מדרחוב למחצה, רחב ונעים מאוד להליכה. תוכלו לפקוד את החנויות לאורכו ולהתעכב בקניון ה-Forum הממוקם במרכז הרחוב. אם הגעתם לדברצן בהרכב משפחתי, מומלץ מאוד להקדיש לפחות חצי יום בפארק המים המקורה הגדול של העיר, האקווטיקום (Aquaticum Spa), בו מגוון רחב של בריכות תרמיות לצד מגלשות מים עבור הילדים בגילם והצעירים בנפשם. וויזאייר מפעילה טיסות ישירות לדברצן ובמחירים מצויינים:

דברצן הונגריה
אווירה מצוינת – דברצן.

חרשתם את רומא? נסו את בולוניה

לאור מיקומה בסמוך לחבל טוסקנה המפורסם, רבים נוטים להחמיץ את בולוניה, מהבירות הקולינריות הבולטות ואחת מהערים העתיקות היפות ביותר באיטליה. כיאה לעיר איטלקית, גם בבולוניה ישנן מספר פיאצות, כשהמרכזית היא פיאצה מג'ורה ובה קשה לפספס את בזיליקת די-סן-פאטרוניו מהמאה ה-15. ממש בסמוך שוכנת לה פיאצת דל-נטונו ובה מזרקת נפטון. פיאצה מפורסמת לא פחות היא פיאצה-די-פורטה-ראוונאנה (Piazza di Porta Ravegnana) ובה שני מגדלים המהווים סמלה של העיר, כשמה שמעניין במיוחד הוא שהם למעשה נטויים.

בפיאצות ולאורך המרכז ההיסטורי כולו ישנו שפע בלתי נגמר של מסעדות ובתי קפה, והשוס הוא שבגלל שהעיר לא מפורסמת בקנה המידה של רומא, פירנצה או ונציה (ובכל זאת, היא לא אנונימית לגמרי מצד שני) תוכלו ליהנות ממטבח מקומי אותנטי ומנחם הרבה יותר. תוכלו לטוס ישירות לבולוניה עם חברת ראינאייר במחירים מעולים:

אוי, איזה באסה. האתר שלנו עמוס נא לנסות שוב בעוד מספר דקות או לבדוק את החיפוש הגמיש

בולוניה איטליה
בולוניה – חופשה איטלקית אמיתית.

בוקרשט OUT, קלוז' נאפוקה IN

כשמדברים על רומניה מיד חושבים על בוקרשט, ומטיבי לכת יציינו גם את הקרפטים. משום מה קלוז', בירת חבל טרנסילבניה, חומקת מתחת לרדאר שלנו די בהצלחה עד כה. כיאה לעיר סטודנטיאלית, האווירה בה צעירה ותוססת למדי, וקשה לפספס אותה כשמסתובבים במרכזה. המקומות הנכונים להסתובב בהם הם ללא ספק פיאצה אונירי, הכיכר המרכזית ביותר בקלוז', אותה תוחמים בתי קפה ומסעדות זולות למדי למרות שמדובר בלב העיר.

בכיכר גם פועל שוק הכריסמס מדי שנה (אין תענוג מנחם כמו קיורטוש חם שמקורו ממש מטרנסילבניה), וממש בסמוך נמצאת גם פיאצה אברם ינקו, מוקפת בבניינים אירופאיים מרשימים. אי אפשר להזכיר את רומניה מבלי להתייחס לשופינג, ולכן נסב את תשומת לבכם לקניון יוליוס המודרני והגדול, הממוקם במזרח העיר ונחשב ללא ספק לראשי ביותר בעיר ובסביבה. וויזאייר מפעילה טיסות ישירות לקלוז' במתכונת של 2-3 טיסות שבועיות. תוכלו להשתמש במנוע חיפוש טיסה שלנו למציאת התאריכים הזולים ביותר

קלוז' נאפוקה רומניה
קלוז' נאפוקה – עיר סטודנטיאלית וצעירה.

פוזנן – פולין שלא הכרתם

במערב פולין שוכנת אחת מהעיירות הצבעוניות והיפהפיות, ובמקרה של פוזנן ממש לא מדובר בתיאור קלישאתי של עיר אירופאית. כיכר השוק בלב העיר תחומה באוסף בניינים אירופאיים בעלי גווני צבע שונים, המספקים מראה ייחודי ופוטוגני במיוחד. בלב הכיכר נמצא בניין העירייה העתיק ומגדל שעון עתיק. את המשפחות יסקרן במיוחד אגם מלטה המלאכותי, ובו מגלשות אלפיניות, מדרון סקי (כן, כן!), פארק שעשועים, גן חיות ואפילו פארק מים.

כיאה לפולין, אי אפשר בלי אוכל מנחם ושופינג זול. לשם כך מחכה לכם הקניון Stary Browar ובו מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בולטים לצד מותגים מקומיים שכדאי לתת להם הזדמנות. רינאייר מפעילה טיסות ישירות לפוזנן.

פוזנן פולין
טוסו לחופשה מדהימה בפוזנן!

חופשה בוילנה כבר שקלתם?

כשמדברים על יעדי לואוקוסט חדשים, כדאי לפתוח את הראש. בירת ליטא היא מהיעדים הרחוקים יותר מישראל, אך גם מהמרתקים ביותר. מעבר להיסטוריה היהודית העשירה של העיר, ניתן לחזות במרכז גם בעיר העתיקה, בחזות אירופאית קלאסית, עם מבנים עתיקים וצבעוניים, כיכרות, סמטאות ומסעדות – המציעות מטבח מזרח אירופאי מצוין במחירים זולים למדי.

קתדרלת וילנה (המזוהה כל כך עם העיר) תרשים אתכם מאוד, אך אנחנו בטוחים שלא נגזים אם נאמר שקניון אקרופוליס הענק ירשים אתכם לא פחות. וילנה היא גם יעד מצוין לחופשה בארצות הבלטיות ולסקי (כן, כדאי לשקול לחיוב). גם חברת וויזאייר וגם חברת רינאייר מפעילות טיסות ישירות מנתב"ג לוילנה. העזרו בחיפוש טיסות גמיש שלנו למציאת התאריכים הזולים ביותר

וילנה ליטא
וילנה, עיר יפה וירוקה.

רוצים להתייעץ על יעדי לואוקוסט חדשים? בואו לדבר על יעדי לואוקוסט בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה