מטוס איזיג'ט

ביטול טיסות איזיג'ט: חברת התעופה הודיעה היום (שלישי) כי היא משעה את הטיסות מתל אביב לכל עונת הקיץ הקרובה. ההחלטה מגיעה כאמור לאחר שהחברה חזרה לטוס לנתב"ג בשבועות האחרונים לראשונה מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, וכבר נראה שלא נזכה לעלות על המטוסים הכתומים החביבים עלינו בקרוב.

בהודעה שנמסרה מהחברה נכתב כי "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ – עד ה-27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא".

מטוס איזיג'ט
מטוס איזיג'ט

איזיג'ט מאפשרת לכל נוסע שטיסתו בוטלה לבחור בין זיכוי כספי מלא, שובר בסכום ההזמנה מקורי, או טיסה חלופית בכל מועד זמין ליעד בר השוואה (כל יעד באותה מדינה שאליה הייתם אמורים לטוס). תוכלו לבחור בין האפשרויות השונות בעמוד ניהול ההזמנה שלכם באתר איזיג'ט באופן קל ופשוט. ההמלצה שלנו – להמתין ולקבוע טיסה חלופית.

במידה וטיסתכם בוטלה, אנו ממליצים לעשות חושבים לפני שאתם מבקשים את כספכם בחזרה. אם רכשתם כרטיסים במחירים זולים ואין לכם בעיה להמתין מעט לטיסה, כדאי לשקול לחכות עם ההחזר – ופשוט להזיז את הטיסות לשנה הבאה ברגע שאיזיג'ט יפתחו את המכירה ל-2025. כך תוכלו להמיר את הכרטיסים המבוטלים לפסח 2025 או קיץ 2025 מבלי לשלם תוספת מחיר.

במידה וטיסתכם תוכננה להמריא ב14 יום הקרובים, אנו ממליצים לפנות לאיזיג'ט ולדרוש מהם טיסה חלופית ליעד.

יש לכם שאלות נוספות על ביטול טיסות איזיג'ט? מוזמנים להתייעץ בקהילה שלנו בפייסבוק

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה