חוף טרסיטס החלומי בטנריף

חושבים שכבר ראיתם הכל באירופה? מחפשים יעדים מקוריים ולא מאוד רחוקים? מתחשקת לכם חופשה אקזוטית בלי לשבור קופת חיסכון? בכתבה הזו נציג בפניכם שישה יעדי לואוקוסט אקזוטיים מדהימים וקרובים יחסית שתוכלו להגיע אליהם בזול באמצעות הרכבת קונקשן עצמאי.

הקדמה – מה זה קונקשן עצמאי?

קונקשן עצמאי, במילים פשוטות, הוא לטוס ליעד מסוים במספר טיסות שנרכשו בנפרד, למשל: לטוס למילאנו עם וויז אייר ומשם לטוס לברצלונה עם ריינאייר. זה משהו שלא מעט אנשים כבר התנסו בו, גם מבלי לקרוא לזה בשם "קונקשן עצמאי". כך למשל: רוב האנשים שמזמינים טיסה לתאילנד, מזמינים טיסות הלוך ושוב לבנגקוק, ורוכשים בנפרד טיסת פנים ליום הנחיתה בבנגקוק, כדי להגיע במהירות לצפון תאילנד או לאיים. זה בדיוק קונקשן עצמאי, ואין כל מניעה לעשות זאת גם כשמדובר בטיסות לאירופה.

המוטיבציה העיקרית לעשות קונקשן עצמאי הוא חיסכון משמעותי בעלויות, שכן חברות הלואוקוסט הגדולות באירופה (וויז אייר וריינאייר) אינן מאפשרות רכישת כרטיסי טיסה עם קונקשן. כך למשל: חיבור טיסות לואוקוסט שעולות $70-80 הלוך ושוב יכול לעזור לכם להגיע ליעד שתצטרכו לשלם מעל $300 כדי לטוס אליו ישירות או עם קונקשן סטנדרטי. מעבר לחיסכון הכספי, קונקשן עצמאי מאפשר לכם לשהות כמה ימים ביעד הביניים, אם תרצו, מבלי להוסיף אגורה על טיסות.

חשוב לזכור: יש להרכיב קונקשנים עצמאיים תוך תשומת לב מירבית וגידור סיכונים כדי להבטיח חווית טיסה חלקה, ולכן נמליץ לכם לקרוא את המדריך לקונקשן עצמאי שלנו בנושא.

טנריף – אי השמש המטריף

טנריף, אי ספרדי השוכן מול חופי מרוקו, הוא אחד האיים השווים והכיפיים שתוכלו לבקר בהם בעולם. מדובר ביעד נופש מוביל בקרב האירופאיים, שאליו נוהרים מעל 5 מיליון תיירים בשנה. אחד מגורמי המשיכה המשמעותיים ביותר לטנריף הוא מזג האוויר הנעים והנוח שמחד מאפשר חופשות בטן גב גם בשיא החורף, ומאידך לא חם מידי לטייל באי בחודשי הקיץ.

חוף בטנריף
חם ונעים בחוף הזה כל השנה

טנריף הוא אי מגוון שבו כולם מסוגלים למצוא את עצמם. חובבי הטבע יכולים לצאת לטיולים מדהימים ביערות הגשם של טנריף או באזור הר הגעש הפעיל, טיידה, שהוא גם ההר הגבוה בספרד. חובבי האטרקציות יוכלו לבלות בפארק המים הטוב בעולם (על פי טריפ אדוויזר) – פארק סיאם, שם מחכה מגלשה ששולחת אותך לנפילה חופשית מגובה 28 מטר הישר לתוך אקווריום שורץ כרישים – לאמיצים בלבד.

מגלשת האימה בפארק סיאם
להתגלש מגובה 60 מטר הישר לאקווריום כרישים בפארק סיאם
הר הטיידה המרשים
הר הטיידה – הנקודה הכי גבוהה בספרד

חובבי הטיולים האורבניים יוכלו ליהנות מעיר הבירה התוססת סנטה קרוז ומעיר הנמל השוקקות פוארטו דה לה קרוז ואף יוכלו לשוטט בכפרים ציוריים. חובבי השופינג יוכלו ליהנות ממחירי קניות מהזולים באירופה, שכן טנריף היא אזור פטור ממע"מ, ולכן אפקטיבית כל המחירים בטנריף הם 25% הנחה ביחס למחיר באירופה!!! כמובן מי שמחפש חופשה מרגיעה יוכל למצוא חופים מדהימים וריזורטים מפנקים לחופשת בטן גב מושלמת.

לה אורוטבה, טנריף
הגנים של העיירה הקסומה לה אורוטבה
סנטה קרוז
סנטה קרוז הכיפית

בתור יעד תיירות מוביל באירופה, טנריף מקושרת היטב לנמלי התעופה המרכזיים באירופה, ובייחוד לאלה בספרד. כדי להגיע לטנריף נמליץ לכם להזמין טיסות וויז אייר, איזיג'ט, ויולינג או ריינאייר מהארץ למילאנו, רומא, לונדון או ברצלונה ולהוסיף בנפרד טיסות עם אחת מהחברות הללו מיעד הביניים לטנריף. טיסה לשבוע בטנריף בתאריכים 16-23/1/2023 תעלה $118 בלבד למי שיבחר בקונקשן עצמאי, כולל אופציה להוסיף שהות של יומיים-שלושה בלונדון מבלי לייקר את מחיר הטיסה, ואילו טיסת קונקשן "רגילה" באותם תאריכים תעלה $387.

קונקשן עצמאי לטנריף
קונקשן עצמאי לטנריף – חיסכון גדול
טיסות SWISS לטנריף
קןנקשן רגיל לטנריף – עסק הרבה יותר יקר

מדיירה – גן עדן זה כאן

מדיירה, אי פורטוגלי קטן מצפון לטנריף, היא סוד שמור שמתחיל להתגלות אט אט. מדובר באי עם דמיון מטריד להוואי, שניתן למצוא בו טבע מרהיב, מפלים משוגעים, מסלולי הליכה מטריפים, חופים שווים והרבה שקט ושלווה. בניגוד לטנריף, כאן הפוקוס הוא הרבה יותר על הטבע, אבל קשה להישאר אדישים למראות המשגעים של מדיירה.

טבע במדיירה
טבע מדהים במדיירה
מפל במדיירה
מפל מדהים במדיירה

במדיירה תוכלו למצוא את הבירה התוססת פונשל, שמעליה ישנם גנים בוטניים מלכותיים מרהיבים. תוכלו להעפיל אליהם ברכבל, ואת הדרך מטה תוכלו לעשות על מזחלות מסורתיות שטסות במורד השיפועים התלולים – לא לבעלי לב חלש. לאחר מכן תוכלו לחקור את המערות הוולקניות המרהיבות של סאו ויסנטה. אטרקציה נוספת שלא ניתן לחמיץ היא הליכה לצד תעלות המים העתיקות של מדיירה, מסלולים מרהיבים בין ההרים והטבע המטורף של מדיירה. לסיום, חובבי הכדורגל יוכלו לקנח במוזיאון המוקדש ליליד האי המפורסם ביותר – כריסטיאנו רונלדו.

הגנים הבוטניים המלכותיים במדיירה
הגנים הבוטניים המלכותיים במדיירה
מערת סאו ויסנטה המדהימה, מדיירה
מערת סאו ויסנטה המדהימה

למדיירה ניתן להגיע בקונקשן עצמאי בעיקר דרך לונדון ומילאנו. טיסת קונקשן עצמאי שבדקנו לשבוע בתאריכים 13-20/1/2023 עולה רק $158, הרבה פחות מטיסה להוואי, ואפילו תוכלו להוסיף מספר ימים בלונדון מבלי לייקר את הטיסה. לעומת זאת, טיסת קונקשן סטנדרטית עולה $358.

קונקשן עצמאי למדיירה
קונקשן עצמאי למדיירה – המחיר משתלם
טיסות TAP למדיירה
קונקשן סטנדרטי למדיירה – לא זול

איסלנד – כמו לבקר בכוכב אחר

בניגוד לשני היעדים הקודמים, את איסלנד כנראה לא צריך להציג. מדובר ביעד יקר, אבל הטיול בו לא יסולא בפז. באיסלנד תוכלו לראות נופים מהמרהיבים והמטמטמים שתוכלו לראות בחייכם עם שמות שוברי שיניים כמו מערת הקרח המרהיבה Skaftafell, המערה הוולקנית המשגעת Raufarhólshellir ומפלי Seljalandsfoss המטריפים, להשתשכשך בלגונה הכחולה, לצלול בין שני לוחות טקטוניים, לראות את הזוהר הצפוני ועוד ועוד.

מפלים באיסלנד
מפלי Seljalandsfoss – פשוט עוצר נשימה
מערת קרח באיסלנד
שוברת שיניים אך מרהיבה – מערת הקרח באיסלנד Skaftafell

לאיסלנד מומלץ להגיע רק בחודשי הקיץ, והמחמירים אף מייעצים להגיע אך ורק ביולי-אוגוסט, שהם החודשים העמוסים והיקרים ביותר. טיסות לאיסלנד עם קונקשן עצמאי שבדקנו לחודש יוני עולות רק $201. לשם השוואה, טיסות ישירות של Icelandair באותם תאיריכים יעלו כמעט $700, יותר מפי שלושה!!!

קונקשן עצמאי לאיסלנד
קוקנשן עצמאי לאיסלנד – חיסכון גדול בקלות
טיסות ישירות לאיסלנד
טיסות ישירות לאיסלנד – יקר מאוד אך נוח

פורטוגל – הקצה המיוחד של אירופה

פורטוגל הוא יעד תיירות טרנדי שהפופולריות שלו הולכת וגדלה בצדק. מדובר במדינה עם ערים סוחפות, טבע מרהיב, אתרים רבים, קולינריה מעניינת ועלויות זולות. בטיול שלכם תוכלו לשלב בין ערים מרהיבות כמו ליסבון ופורטו, שבהן תוכלו ליהנות מארכיטוקטורה יוצאת דופן, אוכל מצוין, חיי לילה לכל טעם וכיס, שכונות טרנדיות ואטרקציות מעניינות, לבין טבע מדהים – בין אם זה טיול קיאקים מול חופי פארו המרהיבים, מסלול הליכה בין ירוק, כחול והרים מיתמרים בפארק הלאומי Peneda-Geres, או שייט ציורי בין גבעות מוריקות וכפרים ציוריים בנהר הדורו.

מבט עילי על ליסבון
מבט עילי על ליסבון השווה
כפר ציורי בפארק הלאומי Peneda-Geres
כפר ציורי בפארק הלאומי Peneda-Geres

טיסות לפורטוגל לרוב אינן זולות, אך קונקשן עצמאי יכול לאפשר חיסכון משמעותי בעלויות. טיסות אל-על ישירות שבדקנו ב-19-28/3/2023 יעלו $376, ואילו טיסת קונקשן עצמאי עם ריינאייר דרך ברגאמו תעלה כשליש מחיר – $124 בלבד, ועל הדרך תוכלו ליהנות מסיבוב בברגאמו הקסומה.

טיסות אל-על לליסבון
טיסות אל-על לליסבון – לא זול
קונקשן עצמאי לליסבון
קונקשן עצמאי לליסבון – אחלה חיסכון

אנדלוסיה – הפנינה הנסתרת של ספרד

אנדלוסיה, המחוז הדרומי ביותר בספרד, הוא תמצית הפנטזיות על ספרד – מקרבות שוורים אימתניים, דרך מועדוני פלמנקו תוססים ועד פאייה אותנטית לצד כוס סנגרייה מרעננת על חוף ים חלומי. אנדלוסיה היא אחד מיעדי התיירות שירדו מגדולתם, ולא בצדק. פעם תיירים רבים נהרו לחופי הקוסטה דל סול, ואילו כיום, האזור נעשה פחות עמוס, בעוד שהקסם שלו, כמובן, נותר כשהיה, והרווח כולו שלכם.

החוף הציורי של Nerja
החוף הציורי של Nerja
רונדה והגשר האימתני
מבט על רונדה הקסומה – מולדת קרבות השוורים

באנדלוסיה תוכלו ליהנות מחופשה מגוונת מאוד – מימי רגיעה על אחד מהחופים הרבים שיש באזור, דרך ערים ספרדיות שלא ממהרות ללכת לישון עם אווירה תוססת מסביב לשעון, אטרקציות מכל הסוגים לכל המשפחה, כפרים לבנים שזוהרים בשמש של דרום ספרד, פסטיבלים, מסורות מקומיות, ואתרי מורשת עוצרי נשימה וייחודיים שהותירו אחריהם השליטים המוסלמים ששלטו באזור לפני כמה מאות שנים. כמו כן, מדובר באזור זול במיוחד יחסית למערב אירופה שבו תוכלו ללון, לטייל ולאכול היטב מבלי לקרוע את הכיס.

סביליה
סביליה – בין הסמטאות מסתתרים המון ברי טאפאס ומועדוני פלמנקו
ארמון אלהמברה בגרנדה
ארמון אלהמברה המרהיב

כדי להגיע לאנדלוסיה תוכלו לטוס ישירות למדריד ולנסוע 4-6 שעות ברכב או ברכבת לאנדלוסיה, או לטוס עם קונקשן למאלגה או לסביליה – הערים הגדולות במחוז. טיסות קונקשן עצמאי שבדקנו בתאריכים 21-29/3/2023 עולות $136 בלבד, ואילו טיסת קונקשן סטנדרטית באותם תאריכים תעלה $274 – בערך כפול. טיסה ישירה למדריד היא האפשרות היקרה ביותר – $320, וזה מבלי להחשיב את עלות הנסיעה דרומה. כמו כן, נציין שחברת ישראייר תפעיל טיסות ישירות למאלגה בחודשי הקיץ החל מ-$562.

קונקשן עצמאי למאלגה
קונקשן עצמאי למאלגה – חוסכים בדרך לחופשה
טיסת קונקשן למאלגה
טיסת קונקשן למאלגה – כפול במחיר
טיסה ישירה למדריד
טיסה ישירה למדריד – נוח אך יקר

המלדיביים – לא יקר כמו שחשבתם

פתיחת הבסיס של וויז אייר באבו דאבי מאפשר לחובבי יעדי לואוקוסט אקזוטיים להגיע בזול גם ליעדים הנמצאים מזרחה מישראל ואינם באירופה. היעד הבולט מתוך רשימתה יעדים של וויז אייר אבו דאבי הוא המלדיביים – מדינת איים קטנה עם אינספור ריזורטים מנקרי עיניים עם וילות פאר מעל מי טורקיז, אך גם אפשרויות מעט יותר ידידותיות לתקציב. החופשה במלדיביים מורכבת בעיקר משמש, ים, חופים ורגיעה במלון שתבחרו, וזו ההגדרה של רבים לגן עדן עלי אדמות.

חוף במלדיביים
המלדיביים – 50 גוונים של תכלת

כפי שכבר דיווחנו בעבר בכתבה על הקונקשן העצמאי למלדיביים,  טיסות כאלו עשויות לעלות אפילו $260. הפעם בדקנו מחירים לינואר 2023, שיא העונה. בתאריכים 15-28/1/2023 טיסת קונקשן עצמאי תעלה $335, עדיין לא בשמיים, ואילו טיסת קונקשן סטנדרטית של איתיחאד תעלה $712, כמעט כפול!

תא אבו דאבי

אבו דאבי מאלה
קונקשן עצמאי למלדיביים – פשוט לחסוך בענק
איתיחאד למלדיביים - יקר מאוד
איתיחאד למלדיביים – יקר מאוד

לסיכום

הפופולריות ההולכת וגוברת של חברות הלואוקוסט פותחת בפנינו אפשרויות טיסה חדשות שבאמצעותן אנו יכולים להגיע ליעדים חדשים ולא מוכרים במחירים זולים מאי פעם. אלו היודעים לנצל את רשתות היעדים הענפות של חברות הלואוקוסט ירוויחו את האפשרות לטייל ביעדי לואוקוסט אקזוטיים ומדהימים בשבריר מהמחיר שמטיילים אחרים ישלמו על טיסות "סטנדרטיות" לאותם יעדים. נשמח לסיים עם שלושה טיפים אחרונים:

  1. אם אתם מתכננים טיסה ליעדי לואוקוסט אקזוטיים, מומלץ שתבדקו אם יש שילובים של טיסות לואוקוסט שיכולים לסייע לכם להגיע למחוז חפצכם בזול, וכך תוכלו לחסוך בעלויות בצורה משמעותית.
  2. אם אתם מוצאים טיסה משתלמת ליעד שפחות מעניין אתכם, נסו למצוא טיסות המשך ליעד שכן מעניין אתכם. לפעמים דיל טוב ליעד תמוה ואף קיקיוני כמו קראיובה יוכל לסייע לכם להגיע ליעדים שווים ברחבי אירופה בזיל הזול.
  3. לפעמים שווה סתם להציץ ולראות לאן חברות לואוקוסט מרכזיות באירופה כמו וויז אייר וריינאייר טסות, ולקבל השראה מגניבה לטיולים מרשת היעדים שלהן. מי יודע? אולי כך תמצאו את היעד הבא שלכם…

חוששים מטיסות לואוקוסט? רוצים לדעת איך לטוס בזול ובסטייל בלואוקוסט? קראו את המדריך שלנו לטסים בלואוקוסט.

בואו להתרשם מהטיסות הזולות ביותר שלנו:

יש לכם עוד שאלות על יעדי לואוקוסט אקזוטיים? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה