ביונסה

היא חוזרת: ביונסה, הזמרת הגדולה בעולם, הכריזה השבוע על טור הופעות ראשון מאז 2018 שייערך בקיץ הקרוב באירופה ובארצות הברית – ולנו יש את כל הפרטים עבורכם! אז תמצאו את הפרטנרים שלכם, תחליטו על יעד, ויאללה – ביונסה מחכה לכם! בכתבה הבאה נסקור את היעדים הפופולריים ביותר אליהם תוכלו לטוס כדי לראות את טור ההופעות "רנסנס" של ביונסה באירופה בקיץ 2023. מעבר לערים שציינו בכתבה, רשימת היעדים המלאה מחכה לכם ממש כאן. אנו ממליצים להזמין את הכרטיסים להופעות מהאתרים הרשמיים בלבד, וכמובן לרכוש בהקדם כרטיסי טיסה לפני שהמחירים יעלו.

עדכון 09/02/2023: שימו לב! לאור הביקוש הרב להופעות, ישנם יעדים שהכרטיסים אליהם אזלו באתר הרשמי. הצלחנו להשיג עבורכם הנחה בלעדית של 100 ש"ח מספק ישראלי למספר הופעות. לפרטים נוספים לחצו כאן, ואל תשכחו להזין את קוד הקופון "secret" כדי לקבל את ההטבה.    

אז איפה אפשר לראות הופעה של ביונסה באירופה הקיץ?

ביונסה בלונדון

אפשר לומר שלונדון היא עיר שאין שנייה לה. היא מציעה הכל מהכל – אתרים היסטוריים כלואים בתוך מבוך של גורדי שחקים, שכונות טרנדיות לצד אזורים בורגניים ומלכותיים, אייקונים תיירותיים כמו הלונדון איי והביג בן, לצד אטרקציות אלטרנטיביות מגניבות בטירוף. והחלק הכי טוב – היא עושה את כל זה עם סטייל מקורי ושמחת חיים ייחודית ומדבקת. תוסיפו לכל זה הופעה של מלכת ההופעות החיות – ולא תוכלו להוריד את החיוך שלכם מהפנים.

תאריכי ההופעות: מה-29 במאי ועד ה-03 ביוני, 2023
מיקום: אצטדיון טוטנהאם הוטספר (לינק לניווט)
דרכי הגעה: יש מחוץ לאצטדיון תחנת רכבת עילית, ניתן להגיע לאצטדיון באמצעות רשת התחבורה הענפה של לונדון בתוך 30-40 דקות ממרכז העיר.
לרכישת כרטיסים להופעה מהאתר הרשמי לחצו כאן.

להזמנת כרטיסים להופעה ב-01/06 מספק ישראלי לחצו כאן, ב-03/06 לחצו כאן וב04/06 לחצו כאן (קוד קופון להנחה של 100 ש"ח – "secret").

לונדון - שילוב אקלקטי בין חדש לישן
לונדון – שילוב אקלקטי בין חדש לישן

ובפינת ההמלצות: את האטרקציות המרכזיות של לונדון כולנו מכירים, ולכן ניתן לכם שתי המלצות קצת יותר מיוחדות. נמליץ לכם לסיבוב שוקים בשכונות הטרנדיות של מזרח לונדון (ביום ראשון בלבד), שם תוכלו למצוא סחורה ייחודית מכל סוג אפשרי, אוכל רחוב אתני מצוין מכל העולם ובעיקר אווירה תוססת וממכרת. כמו כן, אם אתם בלונדון, אתם חייבים לראות מחזמר, ואנחנו ממליצים במיוחד על המחזמר הקורע "בוק אוף מורמון", מבית היוצרים של סאות'פארק. זה מחזמר מצחיק ושנון במיוחד עם שירים מתובלים בהומור משובח – או בקיצור: אחלה של חימום להופעה הגדולה באמת (;

שוק בריק ליין בשכונת שורדיץ' הטרנדית
שוק בריק ליין בשכונת שורדיץ' הטרנדית

ביונסה בברצלונה

הו, ברצלונה, ברצלונה. אין ספק שברצלונה היא אחד הערים השוות באירופה. השילוב המושלם בין מזג אוויר חם ונעים, אדריכלות מרשימה, שופינג מטורף, אווירה תוססת ואוכל מצוין, הוא פשוט מתכון מנצח לחופשה חלומית. תוסיפו לזה הופעה מקפיצה של אחת מהזמרות המדהימות ביותר בכל רחבי העולם עם קהל ספרדי משולהב, ותקבלו חופשה ספרדית מדהימה שפשוט קשה לנצח.

תאריכי ההופעות: ה-8 ביוני, 2023
מיקום: האצטדיון האולימפי ליואיס קומפאניס (לינק לניווט)
דרכי הגעה: האצטדיון שוכן על גבעת מונטג'וויק בלב העיר. ניתן להגיע רגלית מכיכר אספנייה (כ-20 דקות הליכה נעימה ויפה, ויש מדרגות נעות כך שלא תצטרכו להתאמץ). תוכלו לבחור להגיע במונית אך אנו מעריכים שתשתיות הכבישים למקום האירוע יהיו פקוקות עד מאוד או שייחסמו לחלוטין מראש.
לרכישת כרטיסים להופעה מהאתר הרשמי לחצו כאן.

להזמנת כרטיסים להופעה ב-08/06 מספק ישראלי לחצו כאן (קוד קופון להנחה של 100 ש"ח – "secret").

ביונסה
ביונסה

ובפינת ההמלצות: ברצלונה היא עיר מדהימה לשוטטות, ונמליץ לכם לראות במו עיניכם את הרובע הגותי הציורי ואת מיטב יצירותיו של גאודי ובראשן הסגרדה פמיליה ופארק גואל. למי שיגיע ליותר מ-3 ימים נמליץ לצאת לטיול יום מודרך לחירונה ופיגארס. חירונה היא עיירה ימי-בינמיית חמודה עם מרכז ציורי, שצולמו בה סצנות רבות ממשחקי הכס, ובפיגארס יחכה לכם מוזיאון דאלי המרהיב. מוזיאון דאלי הוא מוזיאון שדאלי עצמו תכנן ובנה בייחוד על מנת להציג את יצירותיו. מדובר בחוויה עוצרת נשימה לכל אדם, ונסתפק בלומר לכם שהרבה דברים שתראו שם תלויים ממש מהיכן שאתם מסתכלים, ולכן לא מומלץ ללכת לשם ללא הדרכה.

מוזיאון דאלי בפיגראס
מוזיאון דאלי – כמה שבחוץ נראה ייחודי, זה עוד כלום לעומת הבפנים

ביונסה באמסטרדם

מוכנים לחופשה הגדולה של הקיץ? אמסטרדם היא עיר ששמה הולך לפניה, והקהל המקומי ידוע בחיבתו הענקית לזמרת הגדולה בעולם. אין לנו ספק שחיי הלילה המצוינים, הסצנה הקולינרית הבועטת, השופינג המצוין – יסדרו לכם חופשה פשוט חלומית.

תאריך ההופעה: ה-17 ביוני, 2023
מיקום: אצטדיון אמסטרדם ארנה (לינק לניווט)
דרכי הגעה: האצטדיון ממוקם בפאתי העיר, כ-20-30 דקות נסיעה במטרו ממרכז העיר (התחנה צמודה לאצטדיון).
לרכישת כרטיסים להופעה מהאתר הרשמי לחצו כאן.

להזמנת כרטיסים להופעה ב-17/06 מספק ישראלי לחצו כאן (קוד קופון להנחה של 100 ש"ח – "secret").

ביונסה בהופעה
ביונסה – בקרוב באמסטרדם.

ובפינת ההמלצות: אז בגזרת הקולינריה אסור לכם להחמיץ את הפנקייקים ההולנדיים המצוינים ואת גרסת המיני הממכרת שלהם, ה-poffertjes. כמו כן, הולנד הוא אחד המקומות הבודדים שבהם תוכלו לנסות את המטבח האינדונזי בארוחת "רייסטאפל". מדובר בארוחת שרינג שבמסגרתה מוגשים תבשילים רבים מהמטבח האינדונזי למרכז השולחן לצד הרבה אורז – מומלץ בחום. טיפ נוסף הוא לשקול לקחת את כרטיס I amsterdam שיכול להיות עסקה משתלמת ביותר על אף המחיר הגבוה.

רחוב השופינג ההומה קלוורסטראט
רחוב השופינג ההומה קלוורסטראט

ביונסה בבריסל

בריסל, הבירה של אירופה, היא עיר אירופאית יפה ומטופחת, שפשוט כיף להסתובב בה ולספוג אווירה. העיר מלאה בשכונות חמודות, כיכרות רחבות-ידיים וארכיטקטורה מלכותית. מבחינה קולינרית, בלגיה מתמחה בשוקולד בלגי משובח, וופל בלגי עם שלל תוספות וכמובן צ'יפס חם וקריספי. כמו כן, העיר ספגה השפעות קולינריות רבות מצרפת השכנה, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שהאוכל לא יאכזב. לצד כל אלה – אין ספק שהופעה של ביונסה תיתן טוויסט מעניין ותקפיץ לכם את הטיול לגבהים חדשים!

תאריך ההופעה: ה-14 במאי, 2023
מיקום: אצטדיון המלך בודואן (לינק לניווט)
דרכי הגעה: יש תחנת מטרו צמודה, כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר.
לרכישת כרטיסים להופעה מהאתר הרשמי לחצו כאן.

להזמנת כרטיסים להופעה ב-14/05 מספק ישראלי לחצו כאן (קוד קופון להנחה של 100 ש"ח – "secret").

ביונסה
ביונסה + בריסל = טיול מושלם!

ובפינת ההמלצות: אנחנו ממליצים במיוחד על סיבוב רגלי במרכז בריסל (בדגש על הכיכר המרכזית והמרשימה) על הרובע המלכותי ועל שכונת סבלון האריסטוקרטית. אם אתם בסביבה, תוכלו תמיד לתת קפיצה קלה לפסל "הילד המשתין" האייקוני. אם זמנכם בידכם, תוכלו לצאת לסיבוב בפארק המרשים שליד הארמון המלכותי, לבקר באחד הארמונות או המוזיאונים, להשתתף בסדנת שוקולד, או לקפוץ לברוז' השכנה הציורית.

הכיכר הראשית של בריסל
הכיכר הראשית של בריסל

ביונסה בפריז

גם פריז וגם ביונסה? כנראה מדובר בטיול החלומות! כי פריז כמו ביונסה – פריז היא אייקון של ממש. בין אם מדובר במגדל אייפל האהוב, שמנצנץ לו בעדינות לאחר רדת החשיכה, מוזיאון הלובר האגדי או שער הניצחון האימתני. בפריז כל אחד יוכל למצוא את מבוקשו. יש בה מוזיאוני אמנות מרהיבים (אנחנו ממליצים במיוחד על האורסיי), היסטוריה מרשימה, ארכיטקטורה מרהיבה, אוכל פלילי במיוחד (בדגש על המתוקים), שכונות תוססות וכיפיות ועוד ועוד. בעיר שהיא כזו מושלמת, הופעה של ביונסה היא בהחלט הדובדבן שבקצפת.

תאריך ההופעה: ה-26 במאי, 2023
מיקום: אצטדיון סטאד דה פראנס (לינק לניווט)
דרכי הגעה: ניתן להגיע לאצטדיון בקלות באמצעות רכבת ה-RER, כ-15-30 דקות נסיעה ממרכז פריז.
לרכישת כרטיסים להופעה לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים להופעה מספק ישראלי כולל הנחה בלעדית של 100 ש"ח, לחצו כאן והכניסו את קוד הקופון "secret"

מגדל אייפל המרהיב
בדרך לביונסה עוצרים באייפל!

ובפינת ההמלצות: תקופת האביב היא התקופה המושלמת לראות את העיר במלוא תפארתה – מזג האוויר מתחמם, הגנים בשיא פריחתם, והפריזאים יוצאים לרחובות. למי מכם שיטוס להופעה, נמליץ לנצל את התקופה המושלמת ולשוטט הרבה ברגל ולבקר בגנים ובפארקים המדהימים של פריז. אל תפספסו סיור הליכה מודרך בעיר (יש גם חינמיים) כדי לראות את העיר וללמוד קצת על אודותיה וגם סיור קולינרי על מנת להכיר את העיר דרך הבטן. כמו כן, אם יש לכם פנטזיות כמו פיקניק גבינות ויין על רקע האייפל או להצטלם עם כובע ברט בשקיעה כשהאייפל ברקע, לכו על זה, כי חיים רק פעם אחת.

גני לוקסמבורג באביב
גני לוקסמבורג באביב

ביונסה בורשה

בשנים האחרונות ורשה הפכה יעד מוביל לחופשות קצרות בדגש על אוכל טוב, שופינג זול, ובילויים. הדבר היפה בוורשה שהיא משלבת בין כל אלה להיסטוריה עשירה מעניינת, גם אם לא תמיד נעימה, בייחוד עבורנו, עיר עתיקה משוחזרת וציורית במיוחד, תרבות ומוזיאונים, וכל תייר יכול לבחור כמה לראות ולעשות מכל דבר; ולכל זה, תוסיפו הופעה מטורפת של ביונסה באצטדיון הלאומי המפואר של פולין!

תאריך ההופעה: ה-27 ביוני, 2023
מיקום: האצטדיון הלאומי (לינק לניווט)
דרכי הגעה: האצטדיון מרוחק כ-10-20 דקות ממרכז העיר. ניתן להגיע במונית או בתחבורה ציבורית.
לרכישת כרטיסים להופעה מהאתר הרשמי לחצו כאן.

להזמנת כרטיסים להופעה ב-28/06 מספק ישראלי לחצו כאן (קוד קופון להנחה של 100 ש"ח – "secret").

העיר העתיקה הציורית של ורשה
העיר העתיקה הציורית של ורשה

ובפינת ההמלצות: מבחינת שופינג, הקניון הגדול והמרשים זלוטה טרסי שבמרכז העיר הוא עצירת חובה, אך לרוב תוכלו למצוא מחירים זולים יותר בקניונים יותר מרוחקים כמו בלו סיטי וארקדיה. מבחינת חי לילה, אזור הוויסלה הוא אזור מומלץ ביותר עם שלל ברים תוססים ומועדונים מגניבים. מבחינת קולינריה, ורשה מציעה מסעדות מצוינות ומגוונות מכל הסוגים ובמחירים זולים מאוד ביחס לארץ.

קניון זלוטה טרסי המרשים
קניון זלוטה טרסי המרשים

רוצים לדבר עוד על טיסות לטור של ביונסה באירופה? בואו לכתוב על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה