הופעות בחו"ל

מאחר שרוב האמנים הגדולים והמפורסמים בעולם עדיין לא ממהרים להופיע בישראל, אלפים רבים מדי שנה מוכנים לטוס ולשלם לא מעט כדי להגיע להופעות הנחשקות. קולדפליי, ביונסה, בילי אייליש, אדל, אריאנה גרנדה, אד שירן וכמובן הארי סטיילס הם רק חלק מהרשימה האקסקלוסיבית הזו, אך בדרך רבים שוגים דווקא בחלק המרכזי והמשמעותי ביותר – הזמנת כרטיסים להופעות בחו"ל. אספנו עבורכם מספר טיפים שימנעו מכם מפח נפש.

רכשו כרטיסים באתר הרשמי

כרטיסים להופעות רוכשים באתר הרשמי בלבד, שאליו תמיד יש הפנייה דרך האתר הרשמי של האמן. אתר Ticketmaster נוטה להיות הפלטפורמה הנפוצה אצל רוב האמנים, ורק רכישה דרכו או דרך אתר חלופי שהאמן מפנה אליו תבטיח שלא תעקצו. אתרים אחרים, ובראשם Viagogo, הם פלטפורמות למכירת כרטיסי יד-שנייה שאף אמן לא מוכר באמצעותן את הכרטיסים. באתרים אלו אנשים מציעים את כרטיסם למכירה, וקיימים סיפורים בלתי נגמרים על רבים ששילמו אלפי שקלים ונעקצו לבסוף, בדרך כלל בשיטת מכירה של אותו כרטיס למספר אנשים. כל שכן, לחלק מההופעות נדרשת הזדהות בעת הכניסה לאולם ובשל כך יש צורך שתהיה התאמה בין שמכם לבין זה המופיע על הכרטיס (אשר לא משתנה כאשר המכירה נעשית בפלטפורמות אלה).

אצטדיון וומבלי
אצטדיון וומבלי, חבל שתישארו בחוץ.

רכשו כרטיסים עם פתיחת המכירה

האמנים הגדולים מכריזים על לוח ההופעות שלהם כמעט שנה מראש, כשאלה מתקיימות באירופה בעיקר בחודשי הקיץ והסתיו. עקבו אחר הכרזות היוצאות ברשתות החברתיות ובאתר הרשמי שלהם, משום שרכישת כרטיס בעת פתיחת המכירה תבטיח לכם את המחיר הזול ביותר שיוצע. בדיוק כמו שבארץ רוכשי היד-ראשונה של מופעים ואירועי ספורט נהנים מהמחיר המשתלם ביותר ורוכשי היד-שנייה נאלצים להוסיף לסכום המקורי מאות, ואף אלפי שקלים, בעניין ההופעות בחו"ל אין הבדל. יש ספסרים רבים, הרבה יותר מבאירועים ובהופעות מקומיות בארץ, ולכן חשוב מאוד להיות ערניים ולרכוש כרטיס יד ראשונה בעת פתיחת המכירה.

מעבר לכך, חשוב להבין שכאשר מוכרזים תאריך ושעה עבור פתיחת המכירה, כשמדובר באמנים מפורסמים מאוד כמו קולדפליי, הכרטיסים יאזלו מהר יותר כפי שניתן לדמיין. וודאו שאתם נכנסים לדף המכירה הרלוונטי כמה שעות קודם לכן כדי להיכנס לתור ולהבטיח שמספר האנשים שנמצאים לפניכם הוא קטן ככל שניתן. אנו נמליץ לנסות ממספר מחשבים ומכשירים סלולרים באותו הזמן. במקביל, בזמן זה החליטו מראש מהו מספר הכרטיסים שתרכשו והיכן תעדיפו לשבת. ברגע שיגיע תורכם לרכוש תצטרכו להיות כמה שיותר זריזים וענייניים – בכל רגע ייתפסו מושבים נוספים.

פספסתם את המכירה?

לרבים קרה שהגיעו לפתיחת המכירה, אך כשתורם הגיע הכרטיסים אזלו, או שהם פשוט לא ידעו או טרם תכננו נסיעה להופעה. כך או כך, כאשר מפספסים את פתיחת המכירה ופוגשים בדף שמציג שכל הכרטיסים אזלו אין צורך לחשוש יתר על המידה או לחשוב שהעסק סגור. ראשית, אמנים רבים משחררים כרטיסים נוספים למכירה (יד ראשונה) גם לאחר המכירה המוקדמת, בפרקי זמן הקרובים יותר למועד ההופעה. זה קרה אפילו עם קולדפליי, ולכן כדאי להיות עם היד על הדופק.

טיסות להופעות קולדפליי
קולדפליי, להיזהר מאתרים לא רשמיים בקניית כרטיסים.

בנוסף, רוכשי כרטיסים להופעות בחו"ל רבים מציעים את הכרטיסים שלהם במסגרת Resale מסיבות שונות – ממטרות רווח (ספסרות) ועד אי יכולת להגיע להופעה. אתר המכירה הרשמי נוטה להוות גם פלטפורמה אמינה ובטוחה שבה אותם רוכשים מציעים את כרטיסם ואתם יכולים לרכוש אותם בדרך זו באופן מאובטח לחלוטין. כרטיסי Resale מתווספים כדבר שבשגרה, וכמובן גם בסמוך למועד ההופעה, ולכן כדאי לבקר באתר המכירה בקביעות.

לא בכל מחיר

אם מחירי ה-Resale מנופחים מדי לטעמכם – המתינו ואל תמהרו לרכוש. רבים סוברים שהכרטיסים להופעות הנחשקות נחטפים בכל מחיר ושכל כרטיס שמוצג ברגע נתון הוא הזדמנות חד פעמית שלא תחזור, אך לא כך הדבר. המחירים באתרים הלא רשמיים ובמכירות ה-Resale באתרים הרשמיים עשויים להיות מופקעים למדי ורחוקים מאוד ממחירי המכירה הרשמית. כרטיסים רשמיים להופעות של האמנים הגדולים מתומחרים לרוב במחיר התחלתי בלתי נתפס לאוזן הישראלית, של כ-240 שקלים בלבד, ורק כרטיסי VIP וכרטיסים מיוחדים רשמיים (דיאמונד, VIP ופלטינום) נמכרים באלפי שקלים. אם הכרטיס שמוצע באתרים הלא רשמיים או במכירות Resale באתר הרשמי מתומחר באלפי שקלים בעבור כרטיס בסיסי או מיקום לא טוב, אל תמהרו לרכוש. כפי שהסברנו קודם לכן, כרטיסי Resale חדשים מתווספים תמיד וייתכן מאוד שהאמן עצמו יוציא למכירה כרטיסי יד-ראשונה נוספים.

רוצים להתייעץ על טיסות להופעות בחו"ל? בואו לדבר על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה