נוסעים חכם

השכרת רכב בחו"ל עבור החופשה שלנו היא מרכיב לא פחות משמעותי מהטיסות אותן אנו מזמינים, ולעיתים העלות אף יקרה הרבה יותר. מגיפת הקורונה יצרה מחסור בציי הרכבים, ומי שהחל לטייל עם רכב בחו"ל לפני מספר שנים וודאי יוכל להעיד שכולנו מרגישים זאת היטב בכיס. לפני שאתם ממהרים להיכנס לפלטפורמות המוכרות, כמו רנטל-קארס או אופרן, ולהזמין את הרכב שלכם, אספנו עבורכם מספר אתרים עם טוויסט שכנראה לא הכרתם.

השכרת רכב
לפני שרצים לאתרים הרגילים, חשוב לעשות השוואה!

Turo

אם אתם מכירים את פלטפורמת האירוח הענקית Airbnb, כנראה שיהיה לכם קל יותר להבין מהו הקונספט של Turo. החברה היא בעצם פלטפורמה שיתוף המכוניות הגדול ביותר בעולם, דרכה אתם יכולים לשכור רכב בחו"ל ולאסוף אותו ישירות מבעליו, אשר מציע אותו להשכרה לטווח קצר-בינוני. מחד Turo בעצם מאפשרת לכם לשכור רכב במחירים אטרקטיביים, ומאידך בעלי הרכבים יכולים לייצר הכנסה פסיבית של אלפי דולרים בשנה. הקאץ' הוא שבשונה מענקיות השכרות הרכב, Turo פעילה בארצות הברית, בקנדה ובבריטניה.

AutoSlash

האתר ואפליקציית AutoSlash מבקשת לחסוך לכם זמן וכסף גם יחד בהזמנת רכב בחו"ל. המערכת שלהם מאפשרת לאתר את הדילים המשתלמים ביותר בכל חברה ומבקשת את כתובת המייל שלכם כדי להמשיך לשלוח לכם עדכונים אודות ירידות מחיר. בשונה מטיסות, לרוב הזמנות השכרת רכבים יש ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני מועד האיסוף, ולרבים מאיתנו קרה, מבלי שנדע, שעלויות תעריפי ההשכרה ירדו לאחר שביצעו את הזמנתם.

AutoSlash למעשה מבקשת לעדכן אתכם כאשר זה קורה. את המעקב מבצעים לאחר שיתוף פרטי ההשכרה, ומשם לא צריך עוד לעשות דבר – פרט לביטול ההזמנה הקיימת ללא עלות וביצוע הזמנה חדשה של המחיר האטרקטיבי יותר. בנוסף, AutoSlash מחזיקה במאגר קוד של קודי קופונים והנחות להשכרות רכב כך שיש לכם כתובת אחת ונוחה מאוד, המאפשרת לכם למקסם את צמצום העלויות שטפחו מאוד מאז פרוץ מגיפת הקורונה.

מכוניות בחו"ל
לא מעט אתרים שווים מחכים לכם!

פאפם פאפם

מקבילה ישראלית ל-AutoSlash כאשר זה מגיע לבדיקת עדכוני מחיר היא "פאפם-פאפם". השירות החינמי שהיא מציעה מאפשר לנו פשוט לשלוח את אישור ההזמנה שלנו, אל כתובת המייל [email protected]. מהשלב הזה תקבלו התראות לכתובת המייל כאשר פאפם פאפם תאתר ירידת מחיר עבור השכרה דומה (יעד ותאריכים). מה שיפה בסריקה של פאפם פאפם הוא שתוכלו לשלוט בפרמטרים של הניטור שהם מבצעים, למשל לבקש לקבל התראות על ירידת מחיר רק מחברות השכרה מסויימות או רק מחברות שיש להן דלפק בטרמינל בשדה התעופה ולא מחברות שצריך לקחת שאטל בשביל להגיע אליהן. בנוסף, הסריקה שלהם משקללת את התוספות הכלולות במחיר, כמו נהגים נוספים, ביטוחים או עלות מעבר עם הרכב למדינות שכנות וישלחו לכם התראות רק אם המחיר הסופי שכולל את כל התוספות, באמת יוצא זול יותר.

אז כיצד החברה מרוויחה? הרווח שהיא גוזרת נובע מהפנייתכם אל האתר המספק את המחיר הזול יותר, וזאת במידה שתשלימו את ההזמנה החדשה.

Audi on Demand

אם אתם טסים לארצות הברית וחיסכון פחות רלוונטי לכם לעומת יוקרה, פינוק וחווית נהיגה מפנקת, Audi on Demand עשויה להתאים לכם. "אאודי לפי דרישה" בעברית הוא שירות רכבי פרימיום של היצרנית אאודי בלבד, המאפשר לנהוג בדגם המועדף עליכם מתוך מבחר המודלים שלה. את הרכב ניתן להזמין באתר או באפליקציה הייעודית הזמינה בחינם למכשירי אנדרואיד ואייפון.

על מנת לאסוף את הרכב ניתן לגשת ל"On my way" באפליקציה ולקבל הנחיות איסוף ברורות. מה שניתן לדעת כבר עכשיו הוא שאין דלפקי איסוף כמו לחברות הגדולות והמוכרות לנו, אך המשמעות היא גם פחות המתנה ו"טפסיאדה". רק לשוכרים בפעם הראשונה יהיה צורך להציג רישיון נהיגה וכרטיס אשראי לפני קבלת הרכב והיציאה לדרך. בסיום תקופת ההשכרה יש להגיע אל המיקום, אליו ניתן לגשת באמצעות האפליקציה. עם החזרת הרכב תשלח קבלה אלקטרונית למייל שבאמצעותו נרשמתם.

רוצים להתייעץ על השכרת רכב לחו"ל? בואו לדבר על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה