בא לכם להתפנק בצימר בצפון בסופ"ש? כנראה תשלמו בערך 2000-2500 שקלים לזוג במקרה הטוב. אז מה דעתכם לקחת את אותו תקציב בדיוק ולטוס לסופ"ש מפנק בחו"ל כולל הכל – טיסות, בתי מלון, תחבורה, מזון ובזבוזים?

כן כן, בכתבה הזו נראה לכם שאפשרי, ואפילו קל, לצאת לסופ"ש כיפי בחו"ל מבלי לקרוע את הכיס. מצאנו חמישה יעדים שונים שבהם תוכלו להעביר סופ"ש שלם, בתקציב של עד $300 לאדם כולל הכל (חוץ משופינג), ובסוף נגלה לכם איך תוכלו למצוא את הטיסות הכי זולות שיש בקלי קלות.

מוכנים? בואו נצא לדרך!

סופי שבוע מפנקים בחו"ל
תוכלו לנפוש במלון השווה הזה על בסיס הכל כלול בפחות ממחיר צימר בצפון

אז איך מוצאים את הטיסות הכי זולות לסופ"ש בחו"ל?

אם אתם רגילים לחפש טיסות בסקייסקנר, קיאק, גוגל פלייטס או כמעט כל מנוע חיפוש אחר, כנראה שאתם יכולים לבלות הרבה זמן בחיפושים אחר טיסות בסופי שבוע, וזו בהחלט לא משימה כזו קלה שמצרכיה הרבה מאמץ.

לכן פיתחנו עבורכם פיצ'ר מגניב וייחודי לטיסות סודיות – חיפוש טיסות לסופ"ש בחו"ל. תוכלו לשלוח לקפטן שלנו בווטסאפ הודעה בסגנון של "תמצא לי טיסות זולות לסוף שבוע במאי" או "בא לי לטוס לסוף שבוע ברומא" או "תמצא לי את הטיסות הכי זולות שלך בסופי שבוע". מדהים כמה שזה פשוט! אם אתם עוד לא מכירים את בוט הווטסאפ שלנו, הכנו כתבה במיוחד עבורכם.

פיצ'ר החיפוש בסופי שבוע קיים גם במנוע החיפוש הגמיש באתר שלנו. פשוט בחרו את שם היעד הרצוי, לחצו "סופי שבוע" ואז בחרו את החודש הרצוי. בנוסף, אם אתם ממש גמישים, קיים באתר עמוד מיוחד עם הטיסות הכי זולות שמצאנו בסופי שבוע ליעדים הזולים ביותר.

סופ"שים בחו"ל
קל לחפש טיסות בסופי שבוע עם טיסות סודיות

סופ"ש חלומי בנאפולי המטריפה

נאפולי היא העיר הכי מיוחדת באיטליה. היא חיה, תוססת, שמחה ובועטת. בנאפולי תוכלו למצוא שווקים מלאי חיים, רחובות צדדיים מחוספסים, מבנים מרשימים, כיכרות שוקקות, אוכל מדהים במחירי רצפה ואווירה ייחודית שלא ניתן לתאר במילים.

אפשר להעביר שלושה ימים בעיר בכיף, אך תוכלו גם לצאת לימי טיול מרהיבים בארמון קסרטה, בפומפיי, הר הוזוב האימתני, קאפרי המרהיבה ועוד. על כן, נאפולי הוא יעד מעולה לסופ"ש חלומי וטעים בחו"ל.

סופ"שים זולים באירופה
יש שפע טיסות זולות לנאפולי

מצאנו עבורם טיסות לסופ"ש, בן 3 לילות, תמורת $77 בלבד. כמו כן, הצלחנו להשיג לכם חדר נעים ומרווח ב-B&B מקסים בשם Le 4 Stagioni, תמורת $242 בלבד. הלינה אמנם מעט פשוטה, אך התמורה למחיר פשוט מדהימה, וכך גם המיקום – על כיכר דאנטה ומדרחוב ויה טולדו – פשוט מושלם.

אם כך, נשארו לנו שוב עוד $200 בתקציב, ובנאפולי זה בהחלט יותר ממספיק. תוכלו לבלות את רוב הזמן בשוטטות רגלית במרכז העיר, וגם אם תרצו להיכנס לאתרים השונים של העיר, לא מדובר בהוצאה כספית כבדה. גם יום טיול לפומפיי, למשל, יכול להיות מאוד זול, אם יוצאים עצמאית ומשתמשים בתחבורה ציבורית.

כמו כן, תוכלו לנסות בנאפולי את הפיצה הכי טעימה שתאכלו תמורת $5-6 למגש, ובעינינו זו ארוחה מנצחת בכל שעה ביום. את ארוחת הבוקר תוכלו לאכול בבית קפה מקומי תמורת $5-10 בלבד, וארוחת מלכים באחת המסעדות האותנטיות המדהימות של העיר תעלה $30-40 לזוג (מנה עיקרית תעלה $7-12 לראש).

סופ"שים זולים בחו"ל
לא צריך מלון מפנק בנאפולי

נשמע טוב? כל ההמלצות לנאפולי והאזור מחכות לכם בכתבה הזו, והטיסות הכי זולות שמצאנו לנאפולי בסופ"ש מחכות לכם ממש כאן:

לחיות את החיים הטובים בבוקרשט

בוקרשט ידועה כעיר מעט מפוקפקת, אך למען האמת, מדובר בעיר אירופאית כיפית, שיש לה הרבה להציע  – אטרקציות, שופינג, אוכל טוב, חיי לילה ועוד. אם תוסיפו לכך מחירי טיסות אטרקטיביים ומחייה זולה במיוחד, תקבלו מתכון מנצח לסופ"ש כיפי בחו"ל.

מצאנו עבורכם טיסות שוות של חברת ריינאייר תמורת $64 בלבד – יוצאים ברביעי אחרי העבודה וחוזרים לארץ בשבת אחה"צ. כך תמורת יום חופש אחד תקבלו יומיים וחצי בבוקרשט.

סופי שבוע זולים באירופה
טיסות נוחות לבוקרשט בסופ"ש

מבחינת מלון, יש הרבה אופציות טובות בבוקרשט, אך לטעמנו מלון Moxy הוא הבחירה המשתלמת ביותר. תמורת $231 ל-3 לילות, תקבלו מלון צעיר, טרנדי וכיפי במיקום מנצח עם חדרים נוחים, מעוצבים ומאובזרים בכל מה שתצטרכו. תמורת $277, תקבלו גם ארוחת בוקר מצוינת במלון, ובעיננו זה בהחלט כדאי.

אם כך, בתקציב נותרו לנו עוד $200, שהם מעל ומעבר עבור יומיים וחצי בבוקרשט. ב-$80-100 ליום תוכלו לנסוע באופן חופשי במוניות ($10-20), לאכול ארוחת צהריים כיפית ($10-20), ולשבת לארוחת ערב שווה במסעדה יוקרתית ($40-50) או במסעדה עממית ($20-30).

סופ"שים באירופה
מלון מוקסי – תמורה מעולה לכסף

נשמע טוב? הכנו עבורכם מסלול מנצח ל-72 שעות בבוקרשט, ומצאנו עבורכם את כל הטיסות הכי זולות לסופ"ש כיפי בבוקרשט:

להתפנק כמו מלכים בסופיה

סופיה היא יעד מעולה לסופ"ש בחו"ל – יש בה ארכיטקטורה מרשימה, שילוב ייחודי בין מזרח ומערב, אוכל מצוין, חיי לילה, שופינג ועוד. גם לסופיה קל מאוד להגיע בזול ולמעשה מצאנו טיסות לסופ"ש סתווי ב-$54 בלבד.

סופ"ש זול באירופה
לא קשה להשיג טיסות זולות לסופיה

מוכנים לזה? מצאנו עבורכם מלון 5 כוכבים מדהים ומפנק בסופיה תמורת $250 בלבד ל-3 לילות! במלון Marinela, תוכלו ליהנות מחדרים מרווחים ויוקרתיים, בריכת שחייה פנימית, מתחם ספא, חדר כושר ועוד. רוצים גם ארוחת בוקר? תשלמו רק עוד $40 בלבד. המלון אמנם אינו ממוקם במרכז, אך סמוך לתחנת מטרו שממנה תוכלו להגיע בקלות למיטב האטרקציות בעיר תוך 10-15 דקות.

אם כך, שוב נותרו לנו בתקציב $200 עבור יומיים וחצי בסופיה, וגם כאן העלויות יחסית דומות לאלו שבבוקרשט, וכנראה לא תתקשו יותר מידי לעמוד בתקציב.

סופ"ש מפנק באירופה
מלון 5 כוכבים בזיל הזול

מחפשים טיפים לסופיה? בואו לקרוא על טיול הצוות המדהים שלנו בסופיה. הטיסות הכי שוות שלנו לסופיה בסופי שבוע מחכות לכם כאן:

סופ"ש קסום בקרקוב הציורית

קרקוב, היא אחת הערים הכי אנדרייטד באירופה. יש לה מרכז עתיק ציורי וקסום, שכיף ללכת לאיבוד בין סמטאותיו, אטרקציות מרתקות ועוצמתיות, גם אם מעט לא נעימות, שופינג מדהים, אוכל מצוין והכל במחירים זולים ממש. הצלחנו להשיג טיסות מצוינות לסופ"ש בן 3 לילות ב-$78 בלבד, שמאפשרות לכם לטייל יומיים וחצי בעיר.

טיסות זולות בוספי שבוע
טיסות זולות לקרקוב

באותם תאריכים שהות במלון Puro המרכזי, בדרגת 4 כוכבים, תעלה $212 בלבד. מלון זה שוכן בלב העיר העתיקה, ומציע לאורחיו חדרים מודרניים ומרווחים, מתחם ספא, חדר כושר ועוד. אין ספק שהתמורה עבור המחיר פשוט פנומנלית.

אם כך, נותרו לנו בתקציב $220, שיאפשרו לכם לחיות טוב בפולין. ארוחת בוקר טובה לזוג יכולה לעלות $5-15, ארוחה קלילה בצהריים תעלה $10-20, וארוחת ערב במסעדה שווה תעלה $30-50. כמו כן, המוניות בפולין לא יקרות, אך גם סביר להניח שתלכו לרוב המקומות ברגל בגלל המיקום המנצח של המלון.

קרקוב זולה גם בגזרת האטרקציות. כניסה לאתר בודד תעלה דולרים בודדים לאדם, ויום טיול מלא יכול לעלות רק $20 לראש.

סופ"ש מפנק באירופה
מלון Puro – מרכזי, זול ומפנק

נשמע טוב? מוזמנים להעיף מבט בטיסות הכי זולות שמצאנו לסופי שבוע בקרקוב:

חופשת הכל כלול בשארם בזיל הזול

ההצעה הכי שווה שנביא כאן לסופ"ש בחו"ל היא לחופשה שבה ספק רב אם תרצו בכלל לצאת מהמלון – חופשת הכל כלול במלון מדהים, בדרגת 5 כוכבים בשארם.

אתמול התראנו על ירידת מחיר חדה לשארם. טיסות ישראייר במחיר דו ספרתי, ולכן היום ניתן למצוא טיסות לסופ"ש בשארם תמורת $99 בלבד לאדם. אם אתם לא רוצים לפספס אף ירידת מחיר או דיל שווה, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף עוד היום לקהילות הווטסאפ שלנו, שמקבלות את כל הדילים השווים שאנחנו מוצאים לפני כולם!

טיסות זולות לסופ"ש
ירידת מחיר לשארם

מלון Jaz Belvedere Resort הוא ריזורט מפנק על שפת הים הזוכה לדירוג מדהים של 4.8 מתוך 5 בגוגל מכמעט 10000 גולשים.המלון מציע מספר בריכות שחיה פנימיות וחיצוניות, מתחם ספא, מגוון מסעדות, חדר כושר, מגרש משחקים לילדים ועוד. החדרים המדהימים של המלון הם בגודל 36 מ"ר, וכוללים כל מה שרק תרצו ותצטרכו, ולמרבה ההפתעה, 3 לילות במלון המדהים הזה בחודש דצמבר יעלו לכם רק $298.

זה משאיר אותנו עם עוד $100 בתקציב, שיספיקו לכם להגיע למלון משדה התעופה (10 דקות נסיעה) ולצאת לסיבוב או שניים במרכז העיר. בפועל, אין לכם סיבה ממשית לבזבז יותר מידי כסף, אם כל האוכל והשתייה במלון כלולים במחיר.

סופ"ש מפנק בחו"ל
הכל כלול בשארם ב-$100 ללילה

אז איזה סופ"ש בחו"ל הכי אהבתם? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות

אלו הטיסות הזולות ביותר שמצאנו בסופי שבוע:

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה