כולם אוהבים לטוס בזול, ואין ספק שלמצוא טיסות זולות הפך להיות מעין סוג של ספורט לאומי בלתי מוכרז.
כבר הספקנו להבין שכדי להשיג את הטיסות הכי זולות – צריך להיות גמישים, לטוס קל (ללא כבודה) ולהזמין במהירות כשהמחיר נכון. אולם, די קשה למצוא את הטיסה הזולה ביותר לרומא, מילאנו או נאפולי במאי, יוני או ספטמבר.

אז מה תגידו אם נספר לכם, שיש לנו בוט שאפשר לדבר איתו בשפה פשוטה, ושיכול למצוא לכם תוך שניות את הטיסה הכי זולה גם ליעדים הכי שווים ובתאריכי ביקוש?!

רוצים לדעת איך להשיג טיסות בפחות מ-$50 באמצעות הבוט שלנו? הישארו עמנו!

בוט הווטסאפ של טיסות סודיות

כפי שהסברנו קודם לכן, מרבית מנועי החיפוש כיום אינם תומכים בצורה טובה בחיפוש גמיש. לכן, אנחנו בטיסות סודיות, החלטנו לפתח עבור הקהל הישראלי בוט ווטסאפ ייחודי, שיודע לתמוך במגוון סוגי חיפוש טיסה, בצורה הכי נוחה שיש, והחלק הכי טוב – בעברית ודרך הווטסאפ.

רוצים למצוא טיסה זולה בדצמבר כדי ליהנות משוקי הכריסמס של אירופה? פשוט שלחו לבוט (קפטן) "תמצא לי טיסות זולות בדצמבר". בא לכם להתפנק בחופשת בטן גב בתאילנד בשיא העונה? שלחו לבוט "אני רוצה לטוס לתאילנד בחורף". חיפוש הטיסות מעולם לא היה נוח, קל ופשוט יותר!

בוט הווטסאפ של טיסות סודיות

לאחר שתבחרו את הטיסה המועדפת עליכם, תעברו לעמוד בו תוכלו לבחור את כמות הנוסעים, ומשם תעברו להשלמת ההזמנה באתר חיצוני. חשוב לנו להדגיש, כי אנחנו בטיסות סודיות רק מבצעים עבורכם השוואת מחירים. רכישת הטיסה, הכרטוס והתשלום מתבצעים מול חברת התעופה או סוכנות הנסיעות אשר מציע את המחיר האטרקטיבי ביותר.

חיפוש טיסות זולות
בדרך לחופשה המושלמת עוצרים בטיסות סודיות

איך מחפשים נכון באמצעות בוט הווטסאפ של טיסות סודיות?

יודעים בדיוק מתי אתם רוצים לטוס ברמת התאריך? זה לגמרי אפשרי! כתבו למשל: "תמצא לי טיסה לוינה מה-13 עד ה-17 בדצמבר". בהמשך גם תוכלו לסמן אם קיימות גמישות ביום או יומיים באתריכים הללו.

רוצים לטוס בחג או בחופשה מסוימת? פשוט בקשו מהקפטן: "אני רוצה לטוס למיאמי בפסח". הבוט שלנו תומך בחיפוש של מגוון חגים וחופשות, למשל: פסח, חנוכה, ראש השנה וסוכות.

מחפשים את המחירים הכי נמוכים – תהיו גמישים בתאריכים. אנחנו בטיסות סודיות, מאפשרים לכם לחפש טיסות בחודשים מסוימים, לפי עונות השנה, או חיפוש רחב לפי התאירכים הזולים ביותר. תוכלו לבקש מהקפטן: "תמצא לי טיסה לאמסטרדם בנובמבר", "אני רוצה לטוס לניו יורק ביולי-אוגוסט", "תאילנד בחורף" או אולי בכלל "אתונה הכי זול שיש".כמו כן, תוכלו להוסיף כמה זמן אתם מעוניינים לשהות ביעד (עד שבוע, עד שבועיים, עד שלשוה שבועות או עד חודש).

בא לכם לטוס אבל לא יכולים לפספס הרבה ימי עבודה? פשוט בקשו מהקפטן טיסות בסופי שבוע, למשל: "סופ"ש זול באתונה בחודש יוני".

מתלבטים בין כמה יעדים? אין בעיה! אתם יכולים לבקש טיסות לפי מדינה מסוימת, מספר ערים מועדפות או היעדים הזולים ביותר. פשוט בקשו מהקפטן "אני רוצה לטוס מה-1 עד ה-5 ביוני ליעד הזול ביותר", "תמצא לי טיסה זולה לאיטליה בספטמבר" או חיפוש הקסם "הזול ביותר עד שבוע" שמוצא לכם את הטיסות הכי זולות שלנו!

למצוא טיסות זולות
הדרך הקלה למצוא את הטיסות הזולות ביותר

טיפים של אלופים

הצוות המדהים של טיסות סודיות אסף עבורכם טיפים חשובים לחיפוש חכם בבוט הווטסאפ:

  • רוצים למצוא את הטיסות הכי זולות? פשוט כתבו לקפטן "הזול ביותר עד שבוע"
  • על מנת לקצר את החיפוש, מומלץ לכלול בבקשה שלכם את כל הפרטים הדרושים – יעד וגם חודש ומשך שהות או תאריכי הלוך וחזור. ניתן גם להזין את הפרטים הללו בהמשך.
  • אל תפחדו להשתמש באופציות החיפוש הגמישות. בא לכם לטוס במאי? למה לא לחפש בכל חודשי האביב? בא לכם לטוס לכרתים? למה לא לחפש לכל איי יוון, או אולי בכלל בכל יעדי הבטן גב הזמינים?
  • ודאו כי אין שגיאות כתיב בבקשה שלכם, שכן זה עלול לפגוע במהלך החיפוש.
  • רוצים לטוס בתאריכים ספציפיים? הבוט ישאל אתכם אם אתם גמישים עד יום או יומיים היציאה, וזה לחלוטין מומלץ. לעתים תוכלו לגלות פערים של עשרות אחוזים במחיר.
  • אם אתם מזינים יותר מיעד אחד, תקבלו רק את הטיסה הזולה ביותר עבור כל יעד שחיפשתם. לקבלת מחירים נוספים לאחד היעדים, תצטרכו לשלוח הודעה נוספת לבוט.
  • מצאתם טיסה שאהבתם? אל תשכחו להזין את מספר הנוסעים בצורה תקינה. נציין כי ייתכן שהמחיר ישתנה בעקבות הוספת נוסעים, שכן בכל תעריף יש מספר מקומות מוגבל.
  • לא קיבלתם תוצאות אשר תואמות את החיפוש שלכם? נסו לנסח מחדש את הבקשה שלכם, וכמובן תוכלו להשאיר לנו פידבק באמצעות לחיצה על כפתור הפידבק בתום החיפוש.

הרשמה להתראות מחיר

חיפשתם טיסה והמחיר יקר לכם מידי? בוט הווטסאפ של טיסות סודיות, מאפשר לכם לקבל התראות מחיר בזמן אמת. בסוף כל חיפוש מופיע כפתור בשם "הדלק התראות מחיר". אם תלחצו על הכפתור, בוט הווטסאפ של טיסות סודיות יעקוב אחר מחירי הטיסות בהתאם לחיפוש, וישלח לכם הודעה אישית כאשר הוא מצא מחיר זול יותר מהמחיר המקורי.

כמו כן, אם הייתה ירידת מחיר שווה במיוחד שנחליט לפרסם בערוצים השונים של טיסות סודיות, המשתמשים הרשומים להתראות מחיר עבור אותו יעד יהיו הראשונים לדעת מכך.

בוט הווטסאפ של טיסות סודיות
קל לקבל התראות מחיר הישר לנייד

משתמשים מספרים

הבוט שלנו כבר הצליח לגרוף תגובות חיוביות מאוד מאלפי משתמשים מרוצים:

  • נסים: "מדהים כמה פשוט למצוא טיסה".
  • שוש: "הקפטן שלהם בואטסאפ פשוט חלום, מזינים יעד, תקופה ומשך וישר מקבלים הצעות אטרקטיביות. מומלץ בחום".
  • רונן: "ניסיתי לחפש טיסות לסוף שבוע לרומא. קיבלתי 15 אופציות תוך כמה דקות ובמחירים שווים. אין ספק שאנסה שוב".
  • אורי: "לטיסות סודיות יש שירות בוטים חכמים אוטומטי מעולה, עם מענה מקצועי מפורט ומהיר".

אם אתם לא מאמינים לנו, פשוט היכנסו לדף של טיסות סודיות בגוגל ביקורות, שם קיבלנו ציון מדהים של 4.9 מתוך 5, ותוכלו לקרוא חוות דעת מאלפי משתמשים מרוצים.

השורה התחתונה

בוט הווטסאפ של טיסות סודיות יכול לשנות לחלוטין את האופן שבו אתם רגילים לחפש טיסות. הוא פשוט, נוח, מהיר ולדעתנו השימוש בו מהנה וקל. הבוט מאפשר סוגי חיפוש ייחודיים כמו חיפוש טיסות בסופי שבוע, חיפוש לפי חגים וחיפושים גמישים, לפי היעד או החודש הזול ביותר.

שימוש מושכל בסוגי חיפוש אלו יכול לחסוך לכם הרבה זמן, מאמץ וכסף. אז בפעם הבאה שאתם מזמינים טיסה, אל תשכחו לנסות את בוט הווטסאפ שלנו. מבטיחים לכם שלא תתחרטו!

עדיין לא מאמינים לנו שבבוט שלנו מחכות לכם טיסות מתחת ל-$50? לחצו כאן כדי לקבל את הטיסות הכי זולות שהבוט שלנו איתר.

סגרתם טיסה דרך בוט הווטסאפ שלנו? נשמח אם תשתפו אותנו בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות לאן סגתרם וכמה עלה

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה