ארה"ב הייתה ועודנה אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בעבור התיירים הישראליים עם דילים על טיסות  שאפשר למצוא גם בקרוב ל-400 דולר בלבד. למרות שאחת הבעיות הקשות ביותר כיום היא לקבוע תור לשגרירות האמריקאית לקבלת הויזה הדרושה לכניסה למדינה, בתקופת הקורונה קיימים הגבלות נוספות על ישראלים הרוצים להיכנס למדינה עם מדיניות כניסה חדשה בעלת דגש פשוט, "הכניסה לארה"ב למחוסנים בלבד".

דרישות הכניסה החדשות לארה"ב

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן של ארה"ב, ה-CDC, גוף הבריאות האמריקאי הראשי העוסק במגפת הקורונה, עדכן את מדיניות הכניסה לארה"ב, העדכון יכנס לתוקף ב-8.11.2021 וקובע כי רק אדם המוגדר כמחוסן יכול להיכנס לארה"ב. כאשר ב-12.6.2022 הסירה ארה"ב את חובת בדיקות הקורונה בטרם הטיסה.

דרישת כניסה ראשונה: חיסון קורונה

הדרישה האמריקאית קובעת כי כל אדם מעל גיל 18 שמעוניין להיכנס לארה"ב (או לבצע קונקשן) שאיננו אזרח או תושב אמריקאי, חייב להיות מחוסן בלפחות 2 מנות חיסון, כאשר עברו למעלה מ-14 יום מאז ביצוע החיסון האחרון שלו. ילדים עד גיל 18 פטורים מחובת החיסון.

את סטטוס החיסון הנוסעים ידרשו לאמת באמצעות תעודת חיסון רשמית אותה ניתן להוציא באתר משרד הבריאותרק מי שמוגדר מחוסן מלא יוכל להיכנס לארה"ב, מחלימים אינם נחשבים מחוסנים בארה"ב למעט מחלימים אשר קיבלו לפחות 2 מנות חיסון.

* אזרחים או תושבים אמריקאים יכולים לטוס לארה"ב גם במידה והם לא מחוסנים.

דרישת כניסה שניה: טופס הצהרת בריאות

כלל הנוסעים נדרשים למלא טופס הצהרת נוסע בטרם הטיסה שלהם לארה"ב אותו ניתן למלא באופן מקוון ולהדפיס בקישור הבא, כאשר חלק מחברות התעופה מציעות לנוסעים שלהן אפשרות למילוי טופס מקוון ישירות דרכן.

תקציר המדיניות החדשה

אם אתם לא אמריקאים או תושבי קבע בארה"ב אלו ההנחיות:

  • הכניסה למחוסנים 2 מנות ומעלה (ילדים מתחת ל18 פטורים מחובה זו)
  • מחלימים ללא חיסון, או מחלימים עם חיסון אחד, לא יכולים להיכנס לארה"ב
  • יש למלא טופס בהצרת בריאות בטרם הטיסה

סיכום דרישות כניסה לארה"ב

בעוד שהמדיניות החדשה של ארה"ב מתירה רק למחוסנים להיכנס למדינה, שינוי נוסף ומשמעותי לא פחות הוא הסרת חסמי הטיסה דרך מדינות אירופה לארה"ב. עם הורדת החסם הזה, אנו צפויים לראות תחרות גוברת בין חברות התעופה על טיסות לארה"ב מישראל, מה שצפוי להוזלת מחירי הטיסות עוד יותר.

[מקור 1] [מקור 2] [מקור 3] [מקור 4 – עדכון בדיקת יום לפני]

טיסות ישירות זולות לניו יורק:

לעוד טיסות זולות לניו יורק

 

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה