אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה הייתם רוצים לקבל קצת פחות תוכן מטיסות סודיות, וזה בסדר מבחינתנו ומקווים שתחזרו אלינו בהקדם! בכתבה זו נסביר לכם כיצד תוכלו להסיר את עצמכם מההתראות של טיסות סודיות ומהקהילות והערוצים השונים שלנו.

אולי יש פלטפורמה יותר מתאימה עבורכם?

לפני שאתם מסירים את עצמכם מהקהילות ומהערוצים השונים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף לפלטפורמה אחרת, שתתאים עבורכם יותר.

  • למשתמשים שרוצים לקבל את התוכן של טיסות סודיות באופן מיידי כולל הודעה מפורטת ופוש, נמליץ להירשם לערוץ הטלגרם שלנו ו/או לקהילות הווטסאפ של טיסות סודיות. היתרון המרכזי הוא קבלת פוש לנייד באופן מיידי בכל פעם שעולה דיל.
  • למשתמשים שרוצים לקבל התראה מיידית דרך הדפדפן או מכשיר האנדרואיד נמליץ להירשם לשירות הודעות הפוש שלנו, חלונית הרשמה תציע זאת כאשר נכנסים לאתר טיסות סודיות.
  • בעמוד האינסטגרם שלנו תוכלו לצפות בסטורי שלנו, שאליו עולים הדילים ועוד תוכן מגניב.
  • קהילת הפייסבוק שלנו זמינה עבורכם לדיונים ושאלות.
  • אם אתם משתמשי פייסבוק, עקבו אחרינו בפייסבוק (מומלץ לסמן "See First" כדי לא לפספס דילים שווים).
  • ולבסוף, למי ששמעוניין לקבל עדכונים פעם-פעמיים בשבוע לתיבת המייל, מוזמן להרשם לניוזטלר שלנו.

הסרה מהתראות מחיר

הקפטן של טיסות סודיות בווטסאפ ובמסנג'ר מאפשר לכם להירשם להתראות מחיר כדי לקבל הודעה כאשר ישנה ירידת מחיר עבור יעד ותקופה שמעניינים אתכם. כמובן ניתן להסיר את עצמכם מהתראות המחיר אם הן אינן רלוונטיות עוד.

במסנג'ר לחצו על "ניהול התראות" בסיום כל חיפוש טיסה, ודרכו תוכלו לראות את כל ההתראות הפעילות שלכם ולבטל חלק או כל ההתראות.

אם נרשמתם דרך הווטסאפ, פשוט שלחו לקפטן את המילה "הסרה", והשיבו שברצונכם למחוק את כל התראות המחיר. למען נוחיותכם השארנו לכם גם לינק להסרה מהתראות על גבי כל התראת מחיר שאנחנו שולחים ב-SMS.

הסרה מהערוצים השונים של "טיסות סודיות"

וואטסאפ – לחצו על שם הקבוצה – "טיסות סודיות – התראות", גללו למטה עד תחתית העמוד, ולחצו על כפתור "Exit Group".

טלגרם – ישנו לחצן עם שלוש נקודות בחלק העליון של המסך. לחצו עליו, ואז לחצו "Leave Channel". ניתן גם לא לצאת ורק להשתיק את ההתראות על ידי בחירה בMute.

ניוזלטר – בתחתית המייל ישנו כפתור "להסרה". לחילופין תוכלו לשלוח את המילה "הסר" לכתובת [email protected].

התראות פוש – לחצו על "settings", ולאחר מכן על "notifications". משם תגיעו למסך שבו תוכלו לכבות את ההתראות באמצעות לחיצה על הכפתור האדום, כפי שמוצג בתמונה.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה