האלפים מאז ומעולם היו סמל סטטוס ששידר איכות ויוקרה. למעשה, הרי האלפים היו מיעדי התיירות הראשונים בעידן המודרני, וקל מאוד להבין למה – פסגות מושלגות, נהרות ואגמים כחולים. האלפים אמנם נשארו עוצמתיים וחלומיים כשהיו תמיד, אך בשנים האחרונות ההגעה אליהם מנתב"ג הפכה נוחה וזולה יותר, הודות לטיסות ישירות למגוון שדות תעופה מסביב לאלפים.

בכתבה זו נסקור שלושה אזורים שונים של האלפים, נכלול המלצה למסלול הליכה שהוא בגדר חובה, אטרקציות מגניבות, ואתרי טבע מדהימים!

אלפים בקיץ
אגם סוראפיס בדולומיטים

הקדמה

אזור האלפים הוא אזור מדהים שיש לו שתי עונות תיירות עיקריות – תיירות החורף שמורכבת בגדול מסקי ומשאר ענפי ספורט החורף, ותיירות קיץ שכוללת בתוכה רכבלים, מסלולי הליכה, רחצה באגמים ועוד. משפחות יוכלו למצוא באזור האלפים מגוון אתרי טבע ואטרקציות מדהימות שאף ילד לא יישאר אדיש אליהם, ולכן לדעתנו מדובר ביעד האולטימטיבי לטיולי משפחות.

אנחנו נתמקד בתיירות הקיץ, ונזהיר מראש שמרבית האתרים באזור נפתחים באמצע יוני ולא יישארו פתוחים אחרי אמצע ספטמבר. עונת התיירות היא יולי-אוגוסט וככל שתתרחקו יותר מהעונה, תגדילו את הסבירות להיתקל במזג אוויר פחות טוב ובאתרים סגורים. עם זאת, לדעתנו, החצי השני של יוני והחצי הראשון של ספטמבר הן תקופות נהדרות לבקר באזור, שכן מרבית האתרים נשארים פתוחים והעומס באזור נמוך משמעותית ביחס ליולי-אוגוסט.

דולומיטים
נוף אלפיני טיפוסי בדולומיטים

אוסטריה – טירול – האטרקציות הכי מטורפות

חבל טירול שוכן במיקום אסטרטגי במערב אוסטריה וחולק גבול משותף עם גרמניה, שוויץ, איטליה וליכטנשטיין. בטירול תוכלו למצוא את האטרקציות הכי מטורפות מבין כל האזורים, ולכן הוא מומלץ במיוחד למשפחות עם מתבגרים ולחובבי אדרנלין. טירול הוא חבל ארץ גדול מאוד, אך לטעמנו עיקר האתרים המומלצים נמצאים בין אינסברוק לאימסט. ניתן להעביר 3-5 ימים בכיף רק בחלק הזה של טירול.

נמל התעופה הקרוב ביותר שממנו יש טיסות ישירות הוא השדה של מינכן, אך הטיסות אליו לרוב יקרות מאוד, ולכן עדיף לטוס לנמל התעופה ממינגן השכן (כשעתיים נסיעה מאינסברוק). ניתן לשלב יחד עם טירול גם את הדולומיטים, זלצבורגרלנד או בוואריה.

טירול
נוף אלפיני בטירול

הטיסות הזולות ביותר שמצאנו לטירול:

מחפשים טיסות אחרות לטירול? לחצו כאן

ערוץ לאוטש – מסלול הליכה מרהיב בטירול

ערוץ לאוטש הוא אחד ממסלולי ההליכה המוצלחים ביותר באוסטריה. המסלול עובר מעל ערוץ נחל מרשים וההליכה מתבצעת על גשרי מתכת, עם נוף מדהים על הנהר ואפילו הפעלות לילדים. המסלול הסטנדרטי הוא המסלול האדום אשר לוקח כשעה וחצי עד שעתיים בקצב משפחתי, וניתן לבחור להאריך אותו באמצעות המסלול הכחול (מעט מאתגר). המסלולים הם מעגליים ויש חנייה מסודרת במקום.

טירול המלצות
ערוץ לאוטש – מסלול הליכה מדהים לכל המשפחה

שתי אטרקציות שוות בטירול:

מגלשת ההרים של אימסט

לדעתנו מגלשת הרים טובה היא חלק מהחוויה של טיול באלפים בקיץ, ובאימסט תמצאו את אחת המגלשות השוות ביותר. ההגעה לרכבת מתבצעת עם רכבל על רקע נוף אלפיני מושלם. כשתגיעו לפסגה, קחו מספר, תהנו מהנוף, והעבירו את ההמתנה (הלא ארוכה בכלל) עם כוס קפה חמה בבקתה החמודה שבפסגה, ובלי שתשימו לב איך עבר הזמן, תצאו למסע מטורף של 3.5 ק"מ שבמהלכו תוכלו ליהנות מהנוף.

טירול אטרקציות
מגלשת ההרים באימסט: כיף לכל המשפחה

אזור 47 – חלומו של כל חובב אקסטרים

אטרקציה נוספת, השמורה במיוחד לחובבי אדרנלין היא אזור 47, השוכן ממש ליד אימסט. מדובר בפארק המשוגע ביותר שראינו. תוכלו להיתלות בין שמיים וארץ במסלול החבלים הכי גבוה באוסטריה, לקפוץ באנג'י, אומגות, רפטינג, קניונינג ועוד. המחירים אמנם לא זולים, אך המקום ברמה גבוהה ביותר וישנן חבילות משתלמות במיוחד.

אזור 47, טירול
עפים באוויר באזור 47

שני אתרי טבע מדהימים בטירול:

  1. מפל שטוייבן – מהיפים בכל אוסטריה: מפל מטריף המתנשא לגובה של 159 מטרים. ישנן מספר דרכים לתצפת על המפל, אך נקודת התצפית הקרובה ביותר מצריכה לא מעט מדרגות והליכה על גשרי ברזל תלויים המציעים נוף עוצר נשימה. המסלול אמנם מאתגר, אך אם תלכו באיטיות ועם מספיק צידה לדרך, הנופים שווים את המאמץ בכל מובן אפשרי. לחובבי האקסטרים קיימת גם אפשרות למסלול "ויה פרטה".
  2. אגם אכנזה – שלווה ושקט בטירול: אתר הטבע השני הוא אגם אכנזה המרשים. האגם מוקף כולו ברכסי הרים מוריקים, בצמחייה ובכפרים חמודים. ניתן לקחת אופניים לסיבוב מסביב לאגם, להעפיל ברכבל לתצפית יפה או סתם לבלות על שפת האגם.
טירול אטרקציות
מפל שטוייבן המרהיב
טירול המלצות
אגם אכנזה

שלוש פעילויות ערב מומלצות בטירול:

  1. ביקור בעיר אינסברוק: מדובר באחת הערים היפות באוסטריה, עם מרכז עתיק החסום לתנועת מכוניות ומלא בבניינים אלגנטיים ורחובות כיפיים.
  2. מתחם אקווה דום: מתחם ספא מדהים ויוקרתי שסימן ההיכר שלו הוא הבריכות הנראות כמו צלחת מעופפת. במקום תוכלו למצוא בריכות חמות פנימיות וחיצוניות, ספא, סאונות, פארק מים ועוד.
  3. מופע פולקלור מסורתי: לעתים מתקיימים מופעי פולקלור אוסטריים הכוללים ריקודים ומוזיקה, בעינינו זו חוויה מיוחדת ומומלצת במיוחד שאסור להחמיץ.
אינסברוק
הישר מהאגדות: העיר העתיקה של אינסברוק

זלצבורגרלנד – גן עדן למשפחות

זלצבורגרלנד הוא כנראה המחוז הכי מתאים למשפחות בכל האלפים. האזור ממוקם במערב אוסטריה וגובל בטירול, בגרמניה ובאיטליה. כאן הנופים האלפיניים המדהימים מתובלים באטרקציות מדהימות לכל המשפחה, שרובן כלולות בכרטיס זלצבורגרלנד, שהוא אחד הדילים הכי שווים שיש.

ניתן להגיע לאזור באמצעות טיסות ישירות למינכן, וינה או ממינגן, כאשר טיסות למינכן הן לרוב יקרות משמעותית בהשוואה לממינגן או וינה. האזור אידאלי לטיול כוכב עם בסיס לינה באזור פלאכאו הנהנית ממיקום מרכזי על חיבור בין שני כבישים ראשיים.

קצת על כרטיס זלצבורגרלנד: מדובר בכרטיס המקנה כניסה חינם למרבית האתרים בחבל זה, וביניהם מגלשות הרים, רכבלים, פארקי מים, מוזיאונים ועוד. ניתן לרכוש כרטיס ל-6 ימים או ל-12 ימים, ואם יש לכם יותר משני ילדים עד גיל 16, תשלמו רק על שני ילדים, והשאר יקבלו כרטיס בחינם. לכל אטרקציה אתם יכולים להיכנס פעם אחת בלבד.

כבונוס תקבלו גם הטבה נוספת אחת – כרטיס זלצבורג למשך 24 שעות, שמאפשר כניסה לאטרקציות בעיר ושימוש בתחבורה ציבורית בגבולותה עיר, או כניסה לדרך הגרוסגלוקנר. גם זלצבורג וגם דרך הגרוסגלוקנר מומלצות מאוד, אך עדיף לנצל את ההטבה על כרטיס זלצבורג, שכן החיסכון משמעותי יותר. לדעתנו מדובר באחד הכרטיסים הכי שווים שיש באלפים בקיץ, ובכלל, ועם תכנון נכון יכול לחסוך לכם מאות אירו על אטרקציות באזור.

זלצבורג למשפחות
אגם זלר המרהיב

הטיסות הזולות ביותר שמצאנו לזלצבורגרלנד:

מחפשים טיסות אחרות לזלצבורגרלנד? לחצו כאן

ערוץ קיצלוכקלאם – טבע מטורף לאור לפידים

יש הרבה מסלולי הליכה יפים מאוד באוסטריה, אבל היה די קל לבחור את האחד שלדעתנו המרשים ביותר – ערוץ קיצלוכקלאם. מדובר בערוץ נחל מדהים עם מפלים מרשימים ודרמטיים במיוחד. ההליכה היא על גשרי עץ המחבקים את הסלע ומציעים נוף מרשים לעבר הנחל הזורם.

ערוץ זה מיוחד משום שהוא יחסית צר ומטפס מהר, ולכן זה אומר שתצטרכו לעלות כמה מאות מדרגות במסלול, אך זה לגמרי שווה את זה. במהלך המסלול תעברו בתוך הסלע ותיהנו מתצפית מרשימה על הערוץ והנוף הנפתח לעבר האזור. יתרון נוסף הוא שהכניסה חינמית למחזיקי כרטיס זלצבורגרלנד.

אחת לשבוע בקיץ מתקיימים סיורים מודרכים בערוץ לאור לפידים. ההליכה מתחילה באור מלא, ומסתיימת בחושך מוחלט, כאשר באמצע תוכלו ליהנות מהצבע המדהים של השקיעה בערוץ ולראות את כל המקום מתעטף בעשרות לפידים עם אש חיה. בסוף המסלול אף תקבלו לפיד להאיר את החלק האחרון של המסלול. גם ההדרכה תורמת מאוד לחוויה הכללית, ובסה"כ לדעתנו זו חוויה מיוחדת מאוד שאסור להחמיץ.

זלצבורג למשפחות
ערוץ הנחל קיצלוכקלאם

שתי אטרקציות חובה בזלצבורגרלנד:

מצודת ורפן ומערת הקרח Eisriesenwelt – יום טיול קלאסי ומרהיב

אמנם מדובר בשתי אטרקציות, אך הן קרובות מאוד, ולרוב מרכיבות ביחד יום טיול מוצלח, שאחריו הולכים ישר למיטה או למתחם המרחצאות הקרוב. נתחיל במצודת ורפן, זו מצודה עתיקה עם מגוון אטרקציות. תוכלו לבחור אם לקחת את הרכבל (תמורת תוספת קטנה) או לטפס ברגל (טיפוס קצר אך תלול). כשתגיעו למעלה, תיכנסו לעולם שלם שכולו ימי הביניים.

תוכלו ליהנות ממשחקים בסגנון ימי הביניים, תערוכות מגוונות כולל תערוכה חביבה על כלי נשק, ביקור בחדרי המצודה ומופע עופות דורסים עם הנוף הכי יפה שראינו. כן, המופעים האלה יכולים להיות נדושים, אך כאן על רקע תפאורה כל כך מיוחדת ופירוטכניקה אווירית מרשימה במיוחד, זה מופע שבוודאות ילהיב את הילדים ואת הילדים בנפשם. הכניסה חינמית למחזיקי כרטיס זלצבורגרלנד.

לא רחוק שוכנת אחת ממערות הקרח הגדולות והמרשימות באירופה. תוכלו למצוא בה נטיפי קרח מרשימים בצורות שונות שיקיפו אתכם ב-360 מעלות. נזהיר מראש שמדובר בטיול הדורש מאמץ פיזי – טיפוס של 20-30 דקות לכניסה למערה ועוד 700 מדרגות לכל כיוון במערה. אולם, לדעתנו זה בהחלט שווה את זה. הביקור במקום מתבצע בסיורים מודרכים בלבד, ומומלץ להזמין מראש.

זלצבורג אטרקציות
מצודת ורפן ביום קיצי

העיר זלצבורג

זלצבורג היא אחת הערים היפות והציוריות ביותר בכל רחבי אירופה. יש בה אטרקציות מגוונות, רחובות קסומים ואווירה של סיפור מאגדות האחים גרים. רוב האנשים ישלבו את זלצבורג כטיול יום, אך בשביל לחוות אותה כמו שצריך, נמליץ לכם להעביר לילה או שניים בתוך העיר.

בין האטרקציות הבולטות ניתן למנות את מוזיאון המדע Haus der Natur, את מצודת זלצבורג המציעה נוף מרהיב לעיר, את גני מיראבל שצולמו בסרט "צלילי המוזיקה" וכמובן את העיר העתיקה. במרחק נסיעה קצר מהעיר תוכלו למצוא שפע אטרקציות נוספות. נגיד בסוגריים גם שכל האטרקציות שצוינו כלולות בכרטיס זלצבורג, שכלול במחיר כרטיס זלצבורגרלנד כהטבה נוספת. כאמור, עדיף לקחת את כרטיס זלצבורג כהטבה נוספת גם אם אתם מתכננים לבקר בדרך הגרוסגלוקנר.

זלצבורג אטרקציות
גני מיראבל על רקע מצודת זלצבורג

שני אתרי טבע מדהימים בזלצבורגרלנד:

מפלי קרימל – הכי גבוהים ומרשימים באירופה

המפלים הגדולים והמרשימים באוסטריה ובאירופה כולה. יש מקומות שהם כל כך מרשימים עד כדי כך שלא הומצאו מילים כדי לעשות עמם חסד, וכאן זה בהחלט המקרה. המסלול העובר בין המפלים הוא ארוך מאוד, ובהחלט אין צורך ללכת את כולו. יש מגוון נקודות תצפית, וניתן אפילו להסתפק בראשונה. ניתן ורצוי לקחת הסעה בתשלום נוסף לקצה המסלול כדי ללכת רק כיוון אחד. המקום יחסית קרוב לטירול, ולכן אם אתם משלבים את טירול, מומלץ לבקר במפלים ביום המעבר בין המחוזות.

זלצבורג טיפים
מפלי קרימל: פשוט עוצר נשימה

כביש גרוסגלוקנר – דרך אלפינית מרהיבה ביופיה

הגרוסגלוקנר היה שמור בערב רק למטפסים נועזים, ואילו כיום נסלל כביש פרטי מרהיב שמוביל אליו. זה טיול יום כיפי עם עצירות שונות וכמובן ביקור בקרחון Pasterze. בעצירות תוכלו ליהנות מהנוף, ממסלולי הליכה ומהאגמים. גולת הכותרת היא כמובן הקרחון המטורף, שלצערנו מצטמק משנה לשנה.

הכניסה לכביש כלולה בכרטיס זלצבורגרלנד, אך תבוא על חשבון כרטיס זלצבורג המקנה כניסה חינם לכל האתרים בעיר זלצבורג, ולכן נמליץ לכם לשלם בנפרד על הכניסה לכאן (40 אירו לרכב).

זלצבורג המלצות
מבט עילי על כביש הגרוסגלוקנר

ערב בסטייל בזל אם סי

לדעתנו הלוקיישן המושלם לבילוי ערב בזלצבורגרלנד הוא העיירה זל אם סי, השוכנת לחופיו של אגם זל. תוכלו להתחיל את הביקור אחה"צ בחוף הפרטי של העיירה שיש בו בריכות שחייה, מגלשות מים, טרמפולינה על האגם, פלטפורמות קפיצה לאגם ועוד. הכניסה חינמית למחזיקי כרטיס זלצבורגרלנד, אך גם המחיר המלא זול מאוד.

לאחר שתסיימו, נמליץ לכם לעשות סיבוב במרכז העיירה, אל תפספסו את הפסל המיוחד של הונדטוואסר שנמצא מול הגראנד הוטל, בקרו בפארק אליזבת הצופה לאגם, שבו לארוחת ערב טעימה וסיימו את יומכם עם מופע המזרקות המרשים על שפת האגם.

זלצבורג טיפים
מופע המזרקות בזל אם סי

הדולומיטים – שוויץ באיטליה

שוויץ נחשבת ללוקיישן האלפיני האידאלי, אך אם יש מקום שיכול לערער על זה, הרי שאלו הרי הדולומיטים שבצפון איטליה. זהו אזור שעד לפני קצת יותר ממאה שנה היה אוסטרי, ולאחר מאה קשה במיוחד הפך להיות אחד מיעדי התיירות החמים באיטליה. למחוז זה ניתן להגיע בטיסה דרך ורונה, ונציה או ברגאמו.

בניגוד לאזורים האחרים ברשימה, הדולומיטים הוא אזור שבו אטרקציות אקסטרים הן פחות נפוצות, אך האזור יותר ממפצה על כך בטבע המשוגע ובאטרקציות אחרות, ולכן האזור מתאים במיוחד למי שמעדיף לחוות את האלפים בקיץ בצורה יותר נינוחה.

הדולומיטים
הדרך ממעבר סלה לעמק גארדנה

הטיסות הזולות ביותר שמצאנו לדולומיטים:

מחפשים טיסות אחרות לדולומיטים? לחצו כאן

הצ'ינקווה טורי – מסלול ההליכה המושלם בדולומיטים

מדובר בחמישה סלעים שמזכירים בצורתם מגדלים. כדי להגיע לנקודת ההתחלה, עליכם לקחת רכבל קליל. כשתגיעו למעלה, תצאו למסלול מעגלי קליל בן 2 ק"מ מסביב לסלעים. מעבר לנוף המדהים, ניתן לראות במסלול עדויות לקרבות שנערכו במקום במלחמת-העולם השנייה.

דולומיטים טיפים
צ'ינקווה טורי – מסלול הליכה קליל ומוצלח

שתי אטרקציות חובה בדולומיטים:

הרוזנגארטן – גן הורדים של אלוהים

אי שם בעמק פאסה, שוכנת קבוצת הרים בשם הרוזנגארטן (גן הורדים בגרמנית). ניתן להעפיל אליה ברכבל סגור או באמצעות שלושה רכבלים פתוחים. בפסגת ההר מחכים לכם נופים מדהימים על כל העמק, פארק מושלם לילדים קטנים, מסלולי הליכה ובקתות הרים שמגישות אוכל אלפיני טעים על רקע נוף מושלם.

לחובבי האדרנלין שבחרו לעלות ברכבלים הפתוחים יש אפשרות לרכוש כרטיס לאומגה המתפתלת לאורך צלע ההר ומציעה נוף מדהים על העמק. המבוגרים ישמחו לדעת שממש למרגלות ההר מחכה מתחם המרחצאות QC Terme היוקרתי, שגם הוא נטוע בתוך נוף סוריאליסטי ומומלץ מאוד. משפחות כנראה יעדיפו את מתחם המרחצאות Dolaondes הסמוך שיש בו גם מגלשות מים.

דולומיטים אטרקציות
הנוף מהרכבל המוביל לרוזנגארטן
דולומיטים אטרקציות
בריכת אינפיניטי ב-QC Terme

גני טראוטנמנסדורף – הישר מהאגדות

מתחם זה הכולל ארמון עם גנים בוטניים מרשימים, בנוי על גבעות ציוריות שבמרכזן אגם קטן. הגנים מתפתלים במעלה הגבעות ויוצרים אווירה קסומה וייחודית במינה. בגן תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של פרחים וצמחים מדהימים האופיינית לאזור ולצפון אירופה, למשל: צבעוניים, ורדים ופרחי קמליה. גם כאן מוטב שניתן לתמונות לדבר בעד עצמן.

במקום תוכלו לבקר גם בטירת טראוטמנסדורף המרשימה, בה תוכלו למצוא את מוזיאון התיירות של דרום טירול. המוזיאון קליל ומעניין ומציג כיצד נראתה התיירות בימיה הראשנים לפני מעל 100 שנים, באחד המחוזות התיירותיים הראשונים בעולם. הגנים נשארים פתוחים עד מאוחר בימי שישי ולאחר הביקור בהם תוכלו ליהנות מסיבוב בעיר מראנו הסמוכה, או ממתחם המרחצאות המוצלח של מראנו השוכן ממש במרכז העיר.

המלצות בדולומיטים
גני טאוטמנסדורף הצבעוניים

שני אתרי טבע מדהימים בדולומיטים:

רמת סיוזי – היידי בת ההרים במציאות

מעל העיירה אורטיזיי, שוכנת לה רמה פרחונית רחבת ידיים מכוסה בפרחים קטנים בכל מיני צבעים. רמת סיוזי הוא אחד המקומות והיפים בכל הדולומיטים. מגיעים לרמה באמצעות רכבל, ושם ניתן לצאת למגוון מסלולי הליכה, ליהנות מפיקניק, או סתם לשכב על הגב ולספוג את הנופים.

דולומיטים טיפים
יפה עד כאב – רמת סיוזי

אגם ברייס ואגם קארצה – אגמים קטנים ומטריפים

אגם ברייס – אגם גדול וקלאסי, מים בצבע כחול עמוק המוקפים בהרים עם פסגות מושלגות והרבה צמחייה ירוקה. אפשר לבוא לכאן, לצלם ולהמשיך, אך לדעתנו בהחלט מומלץ להקיף את האגם. ההליכה היא במסלול מסודר שלוקח כשעה וחצי ויאפשר לכם לחמוק באלגנטיות מהממונים ולקבל פרספקטיבות נוספות על האגם הקסום הזה.

אגם קארצה – אגם מעט יותר מיוחד לטעמנו, בגלל צבע המים שלו. האגדה מספרת שהאגם קיבל את צבעו ואת שמו לאחר שמכשפה עצבנית שברה את הקשת לתוך האגם. כאן תיאלצו להסתפק בתצפית בלבד, אך האגם ממוקם על הכביש בין בולצאנו לקאנזיי, ולכן זה לא ידרוש מכם לעשות סיבוב במיוחד.

דולומיטים למשפחות
ממש כמו גלויה: אגם ברייס
הדולומיטים אטרקציות
אגם קארצה המרהיב

שתי פעילויות ערב מומלצות בדולומיטים:

אם תבקשו מאיתנו להמליץ על פעילות ערב אחת שאתם חייבים לנסות, נהיה ממש בבעיה. אז כדי לפתור את זה, ניתן לכם שתי אופציות. הראשונה היא העיר בולצאנו, בירת המחוז. בולצאנו משלבת באלגנטיות ובהרמוניה את התרבות האוסטרית והאיטלקית, ובעיננו זה פשוט מדהים. נמליץ לכם להגיע בשעות אחה"צ המאוחרות כדי שתספיקו לעשות סיבוב בחנויות לפני שהן נסגרות ולחוות גם את השקיעה בעיר. לסיום הערב, התפנקו בארוחת בשרים טובה בסגנון אוסטרי במבשלת בירה מסורתית.

דולומיטים המלצות
הכיכר הראשית של בולצאנו

השנייה היא העיירה הקטנה אורטיזיי שהפכה בשנים האחרונות מגנט לתיירים, ולא בכדי. המיקום האסטרטגי שלה בעמק גארדנה הציורי לצד הקסם הימי-ביניימי של סמטאותיה הופכים אותה לאחד ממקומות הלינה הנחשקים באזור, והמחירים בהתאם. נמליץ לכם להגיע לאורטיזיי מכיוון מעבר ההרים גארדנה, שכן הירידה ממנו לכיוון אורטיזיי היא אחת הדרכים היפות ביותר בדולומיטים, והיא מגיעה לשיא יופיה בשעות בין הערביים.

כשתגיעו לאורטיזיי תרגישו מיידית כאילו נכנסתם לתפאורה של סיפור אגדה. המרכז ההיסטורי של אורטיזיי שומר בצורה מדהימה. תוכלו למצוא בעיר סדנאות עבודת עץ, המומחיות ארוכת השנים של אורטיזיי. סיימו את הערב במסעדה שווה עם אוכל מקומי.

דולומיטים טיפים
אורטיזיי הציורית

יש לכם עוד שאלות על טיסות לאלפים בקיץ? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה