כולנו אוהבים לטוס בזול, אבל יש אנשים שיטענו שהזול תמיד עולה ביוקר. אף שזה לא בהכרח נכון, אנחנו כן חושבים שלעתים יש סיבות טובות להשקיע עוד קצת כסף כדי לקבל יותר. בין אם מדובר בשעות טיסה טובות יותר, תנאי כבודה עדיפים או חווית טיסה נוחה, לכל דבר כזה יש ערך כספי מובהק ששווה לקחת בחשבון. אבל מהי האפשרות הטובה ביותר?

התשובה תלויה מאוד ומשתנה בעיקר לפי היעד שתבחרו לטוס אליו. לכן, החלטנו להשוות עבורכם בין טיסות ובתי מלון בשלוש רמות מחיר שונות – זול, נוח ומפנק ולבחון את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. והפעם – הזול, הנוח והמפנק בגרסת ברצלונה.

טיול בברצלונה
לה סגרדה פמיליה – האייקון של ברצלונה

כמה מילים על ברצלונה

מבחינת טיסות, יש מגוון חברות תעופה המתחרות על הקו מנתב"ג לברצלונה – אל על, ויולינג וארקיע. כל חברה מפעילה מספר טיסות בשבוע, כך שכל אחד יכול לבחור את חווית הטיסה הנכונה עבורו. בחרנו להשוות מחירים בשתי תקופות מומלצות במיוחד:

  • סוף נובמבר – כאשר מזג האוויר עדיין נעים והעיר מתחילה להתכסות בקישוטים לכבוד חג המולד ההולך וקרב
  • אמצע מרץ – כאשר החורף נגמר והאביב מתחיל

בנוסף, אחד היתרונות הגדולים של טיול לברצלונה בעונות המעבר הם מחירי מלונות מעולים עם תמורה מדהימה לכסף. כל המלונות שנציג בכתבה ממוקמים ברובע הגותי – האזור המרכזי ביותר לתיירים בברצלונה. הבדיקה נערכה על שהות של 4 לילות בסוף נובמבר בתאריכים 26-30.11 בתעריף הזול ביותר ללא ארוחת בוקר.

למען ההוגנות, השווינו בין תאריכי היציאה הזולים ביותר בכל חברה תחת תנאים ברי השוואה (תקופה, ימים בשבוע ומשך שהות). נציין, כמובן, כי המחירים המוצגים בכתבה נכונים ליום שבו התבצעה השוואת המחירים, ועשויים להשתנות.

ברצלונה טיול
פארק המצודה בברצלונה

הזול – טיסות וויז אייר

האופציה הזולה שלנו עבורכם היא חברת וויז אייר, חברת הלואו-קוסט השנייה בגודלה בישראל. טיסות וויז אייר הן הטיסות הישירות הזולות ביותר שמצאנו במסגרת הבדיקה, ונציין גם שחברי מועדון WIZZ ישלמו 80 שקלים פחות לנוסע על טיסות הוך ושוב.

תנאי כבודה: תיק גב קטן (ניתן להוסיף טרולי ומזוודת בתוספת תשלום)

שעות טיסה בהלוך: המראה מנתב"ג אחה"צ ונחיתה בברצלונה בערב

שעות טיסה בחזור: המראה מברצלונה אחה"צ ונחיתה בנתב"ג בערב

עלות טיסה בסוף נובמבר: $158 (27.11-1.12)

עלות טיסה באמצע מרץ: $137 (12-16.3 – סופ"ש ארוך)

וויז ברצלונה

טיסות זולות לברצלונה
טיסות וויז לברצלונה – זול ויעיל

מלון זול ומשתלם – Leonardo Hotel Barcelona Las Ramblas

המלון הזול ביותר שנציג הוא מלון לאונרדו. המלון מעוטר בשלושה כוכבים ושוכן במיקום מצוין בקרבת שוק לה בוקרייה ותאטרון ליסאו, מיקום נוח מאוד על מנת לטייל רגלית בברצלונה. המלון מציע חדרים פונקציונליים בעיצוב מודרני ובאבזור מלא כולל פינת עבודה.

לאחר השוואת מחירים, את המחיר הזול ביותר מצאנו באתר המלון. החדר הזול ביותר יעלה 304 אירו ל-4 לילות, אך תמורת 16 אירו נוספים תוכלו לקבל חדר גדול ומרווח יותר, ובעיננו ב-80 אירו ללילה, שהם כ-320 שקלים, זה מחיר מדהים הנותן תמורה מצוינת לכסף.

מלון בברצלונה
מלון לאונרדו: מחיר זול ותמורה גבוהה
מלון זול בברצלונה
חדר קומפורט בלאונרדו

הנוח – טיסות ויולינג

ויולינג היא חברת לואו קוסט ספרדית שבסיסה הראשי ממוקם בברצלונה. החברה מפעילה טיסות ישירות מנתב"ג לברצלונה כמעט כל יום, והיתרון המרכזי שהיא מציעה, הוא שעות טיסה המאפשרות ימים מלאים ביעד גם בהלוך וגם בחזור.

תנאי כבודה: תיק גב קטן (ניתן להוסיף טרולי ומזוודת בתוספת תשלום)

שעות טיסה בהלוך: המראה מנתב"ג מוקדם בבוקר ונחיתה בברצלונה בבוקר

שעות טיסה בחזור: המראה מברצלונה מאוחר בלילה ונחיתה בנתב"ג לפנות בוקר

עלות טיסה בסוף נובמבר: $195 (26.11-30.11)

עלות טיסה באמצע מרץ: $230 (15-19.3 – סופ"ש ארוך)

טיסות ויולינג

<yoastmark class=

Hotel España Ramblas

מלון זה, המעוטר בארבעה כוכבים, נמצא במיקום מדהים ליד שדרות הרמבלאס ושוק לה בוקריה, סמוך ממש למלון לאונרדו. מלון זה שוכן בבניין מפואר מהמאה ה-19, ומשלב בין סגנון עיצוב מודרני לסגנון הבנייה המקורי. במלון יש מסעדה ים תיכונית של שף מרטין בראסאטגי (בעל שלושה כוכבי מישלן) ובר רופטופ שווה במיוחד.

החדרים עצמם נוחים ומפנקים. החדר הקלאסי, שהוא גם הזול ביותר שמצאנו מציע פינת עבודה, פינת ישיבה ואפילו חדר שירותים עם שני כיורים. המחיר הזול ביותר שמצאנו הוא 490 שקלים ללילה, דרך אתר destinia, וגם זה בעיננו מחיר מצוין, למלון ברמה שכזו.

מלון משתלם בברצלונה
מלון Espana: מלון נוח במחיר נוח
מלון נוח בברצלונה
חדר סטנדרטי במלון Espana

המפנק – טיסות אל-על

בניגוד לשתי החברות האחרות, אל על אינה חברת לואו קוסט, ועל כן מציעה לנוסעיה חווית טיסה נוחה יותר, עם טרולי ותיק גב כלולים לכל נוסע, מושבים הנשענים אחורה, ארוחה קלה ושעות טיסה נוחות המאפשרות ימים מלאים ביעד.

תנאי כבודה: טרולי + תיק גב קטן (ניתן להוסיף מזוודת בתוספת תשלום)

שעות טיסה בהלוך: המראה מנתב"ג מוקדם בבוקר ונחיתה בברצלונה בבוקר

שעות טיסה בחזור: המראה מברצלונה מאוחר בלילה ונחיתה בנתב"ג לפנות בוקר

עלות טיסה בסוף נובמבר: $313 (26.11-30.11)

עלות טיסה באמצע מרץ: $314 (13-17.3 – סופ"ש ארוך)

הערות: בטיסה מגישים ארוחה קלה ושתייה, קיים שירות סטרימינג והמושבים מתכווננים אחורה

טיסות נוחות לברצלונה

אל על לברצלונה
טיסות אל-על לברצלונה: משלמים יותר ומקבלים יותר

Hotel 1898

האופציה המפנקת שלנו היא מלון 1898, מלון 4 כוכבים הממוקם על שדרות הרמבלאס, מעט צפונית לשני המלונות האחרים. המלון ממוקם במבנה עתיק המעוצב בסגנון קולוניאלי, אשר שימש בעבר מטה לחברת טבק. המלון יתאים במיוחד למי שחובב פאר בסגנון העולם הישן. החדרים עצמם מעוצבים באופן אלגנטי ונקי בהתאם לסגנון העיצובי של הבניין.

בנוסף, המלון מציע לובי מפואר, חדר כושר, מתחם ספא מרשים מאוד עם בריכה פנימית, סאונה ומיטות מסאז' וכן בר רופטופ עם נוף מדהים. החדר הבסיסי במלון זה יעלה 690 שקלים בלבד בהזמנה ישירה דרך אתר המלון, מחיר מדהים למלון שמציע כל כך הרבה תמורה לכסף.

מלונות יוקרה בברצלונה
מלון 1898: מלון יוקרה בסגנון ייחודי
מלון 1898 ברצלונה
החדר הסטנדרטי של המלון: נקי ואלגנטי

אז מה עדיף? הזול, הנוח או המפנק?

אם תשאלו אותנו במה היינו בוחרים, בהחלט יש כאן התלבטות. לדעתנו, טיסות אל-על מהוות קפיצה מאוד משמעותית במחיר ביחס לחברות האחרות, ולטעמנו החוויה המשודרגת לא שווה תוספת של מעל $100 לאדם. בין WIZZ לויולינג הקרב מעט יותר קשה. וויז אייר אמנם זולים יותר, אך השעות של ויולינג מאפשרות ימי טיול מלאים ביעד, ועל כן יאפשרו חיסכון בעלויות הלינה.

אנחנו מעריכים כי לרוב החיסכון בעלויות הלינה יהיה משמעותי יותר מאשר ההפרש במחיר בין טיסות וויז אייר לטיסות ויולינג, ועל כן, הפעם נמליץ לכם ללכת על האפשרות הנוחה. עוד אופציה לשקול הוא שילוב בין טיסת ויולינג בהלוך לטיסת וויז בחזור, כדי ליהנות מיום מלא בברצלונה בהלוך, ועדיין להספיק להגיע הביתה בשעה סבירה ביום האחרון.

אתם מסכימים איתנו? במה הייתם בוחרים? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות.

עשינו לכם חשק לטוס לברצלונה? הנה הטיסות הכי זולות שמצאנו:

טיסות וולינג:
טיסות אל על:

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה