גולשים רבים שואלים אותנו איך אפשר לצאת לחופשה מהנה בחו"ל בחודשי הקיץ מבלי לקרוע את הכיס, אז החלטנו למצוא לכם את חמש החופשות הכי שוות לקיץ בתקציב של עד $500 לאדם כולל טיסות, לינה, תחבורה והוצאות מחייה.

הבדיקה שלנו בוצעה עבור הרכב של זוג עם שני ילדים, מתוך הנחה כי בחופשה קצרה של 4-5 ימים ניתן להסתפק בתיק גב קטן לכל נוסע. ניתן בעלות יחסית זניחה לשלוח מזוודה משותפת לכולם או לחלוק בטרולי. מחירי הטיסות והמלונות המוצגים הם המחיר הזול ביותר שמצאנו עבור המלון או הטיסה ונכונים ליום שבו בוצעה הבדיקה.

סקרנים לדעת לאן תוכלו להגיע במחיר של לילה בצימר בצפון? בואו נתחיל!

חופשת קיץ זולה
לא תאמינו מה ניתן להשיג בתקציב מצומצם

דרום איטליה במלון מפנק בפחות מ-$500

פוליה הוא מחוז פחות מוכר באיטליה בקרב הישראלים, אך בעשור האחרון המחוז הפך לאחד היעדים המבוקשים בקיץ בקרב האיטלקים. המחוז מציע ערים תוססות, חופי-ים מדהימים, אוכל מעולה, אטרקציות לילדים כמו פארקי-מים ופארקי-שעשועים ועוד

פוליה טיסות זולות
פוליניאנו א מארה – עיירת חוף קטנה ומטריפה

למי זה מתאים? פוליה תתאים למשפחות שאוהבות חופשה מרגיעה בקצב איטי עם טיולים יום קלילים וגם לזוגות שאוהבים את החיים הטובים.

כמה עולה הטיסה? טיסה לבארי, בירת חבל פוליה, משני עד שישי באמצע יולי תעלה $84 לראש בלבד, כלומר פחות מ-$350 דולר לזוג + 2.

קיץ עד $500
טיסות זולות לבארי ביולי

איפה ישנים? החלק הכי מפתה בחופשה שאנחנו מציעים לכם בפוליה הוא חד משמעית בית המלון. איתרנו תעריף מדהים למלון היוקרה Relais Villa San Martino. בית מלון מדרגת 5 כוכבים לאקשרי. המלון שוכן בנכס היסטורי בעמק איטריה, קרוב להרבה אטרקציות ואידאלי לטיול כוכב קצר בפוליה. המלון מציע בריכה, ספא, חדר כושר והרבה שקט ושלווה.

כדי לעמוד בתקציב, את הלילה הראשון תעבירו במלון סמוך לשדה התעופה (אמור לעלות כ-100-130 דולר ללילה), ואת יתר הלילות במלון הזה. שהות של שלושה לילות בחדר משפחתי לזוג+2 על בסיס לינה וארוחת בוקר תעלה $840 בלבד, כלומר סה"כ תקציב הלינה עומד על פחות מ-$1000.

טיפים פוליה
אזור הבריכה של Villa San Martino

באזור זה השכרת רכב היא בגדר חובה, אך מחירי ההשכרה סבירים בהחלט. השכרת רכב שבדקנו דרך חברת אוטו יורופ לרכב משפחתי מסוג Fiat 500L כולל ביטול השתתפות עצמית ל-3 ימי השכרה תעלה $230. זה משאיר אותנו עם תקציב של $450 למחייה. בהתחשב בכך שיש 3 ימי טיול נטו ושאין אטרקציות יקרות בחבל פוליה, תקציב של מעל $100 ליום יאפשר לכם לאכול טוב, לראות את כל האטרקציות שתרצו ואפילו לעשות קצת קניות.

פוליה אטרקציות
בתי המערות של מאטרה – אטרקציית חובה
טיסות זולות לפוליה:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לפוליה

בודפשט – חופשה אורבנית מלאת אטרקציות

בודפשט היא אחת הערים האהובות על הישראלים, ולא בכדי. היא עיר יפה ואלגנטית, מלאת אטרקציות ושופינג מצוין ומחירים זולים.

חופשת קיץ זולה
בגן החיות המטופח של בודפשט

למי זה מתאים? נמליץ על בודפשט בעיקר למשפחות עם ילדים קטנים, וכמובן שזה יעד מושלם גם למבוגרים בכל הרכב. ילדים יוכלו ליהנות ממופע קרקס, גן חיות, פארק מים מרשים, מוזיאון מדע מוצלח ועוד.

כמה עולה הטיסה? טיסות לבודפשט מראשון עד חמישי באמצע יולי יעלו $90 לראש בלבד!

חופשת קיץ בזול
טיסות זולות לבודפשט בקיץ

איפה ישנים? כפי שציינו מקודם, בבודפשט יש מלון מושלם למשפחות – מלון Aquaworld Resort. מדובר במלון 4 כוכבים עם בריכות שחייה, ספא, חדר כושר וגולת הכותרת – פארק מים מקורה מהגדולים באירופה עם מגוון מגלשות לילדים בכל גיל ולילדים בנפשם. שהות של 4 לילות בתאריכים 23-27 ביולי תעלה 1080 דולר (הזמנה דרך אתר בוקינג, סוויטת ג'וניור בתפוסה של זוג+2). המחיר כולל אירוח ברמת חצי פנסיון (ארוחת בוקר וארוחת ערב) והסעות בחינם משדה התעופה (הטבה בלעדית לאתר בוקינג).

קיץ בהונגריה
המלון שהילדים שלכם לא ירצו לעזוב

החיסרון העיקרי של המלון הוא מיקומו המרוחק ממרכז העיר, ולכן נמליץ לכם לפצל את הלינה – להתחיל עם שני לילות במרכז בודפשט ולאחר מכן להמשיך למלון Aquaworld Resort לשני לילות. במקרה הזה הלינה שלכם אפילו תהיה זולה יותר, שכן תוכלו למצוא מגוון דירות מקסימות במרכז העיר תמורת כמאה דולר ללילה.

עם מעל 500 דולר שנותרו לכם תוכלו לבלות באטרקציות של בודפשט, לאכול אוכל מדהים במסעדות השוות שיש בעיר ולשלם על תחבורה. בתקציב של מעל 100 דולר ליום, תוכלו לחיות טוב מאוד בבודפשט, בטח אם בחלק מהימים תנצלו את מתקני המלון.

קיץ בבודפשט
הפרלמנט ההונגרי המרשים
טיסות זולות לבודפשט:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לבודפשט

רומניה – שבוע של בילויים בפחות מ-$500

רומניה אמנם זוכה למוניטין מפוקפק וידועה בזכות חיי הלילה הסוערים של בוקרשט, אך למען האמת, יש למדינה הזו כל כך הרבה יותר להציע. אנחנו בחרנו להתמקד בחבל טרנסילבניה – אזור הררי המציע אטרקציות ונופים שמזכירים מאוד טיול באלפים, אך ברבע מחיר.

יעדים זולים לקיץ
טירת בראן, אחד האייקונים של טרנסילבניה

למי זה מתאים? נמליץ על רומניה לכל מי שאוהב טיולים בטבע ואטרקציות כמו אומגות, רכבלים ומסלולי הליכה. משפחות יכולות לחשוב על האזור בתור חלופה זולה ליער השחור המפורסם.

כמה עולה הטיסה? טיסות לבוקרשט למשך שבוע בחודש יולי יעלו $100 בלבד

טיסות זולות לבוקרשט בקיץ
טיסות זולות לבוקרשט בקיץ

איפה ישנים? העיר המרכזית במחוז היא בראשוב, ואנחנו ממליצים ללון במרכז העתיק והציורי שלה בשביל החוויה המלאה. יש המון דירות מעוצבות ברמה גבוהה באזור, אך תפס את עינינו במיוחד הנכס Manu's Studio Ultracentral אשר מציע יחידת אירוח נוחה, מאובזרת ומעוצבת לזוג + 2 ילדים שעלותה 1132 ש"ח לשבעה לילות, שהם כ-$305 (הזמנה דרך אתר בוקינג).

רומניה בקיץ
המרכז הציורי של ברשוב

כמובן, תצטרכו לשכור רכב, אבל זה בהחלט זול יחסית ברומניה. השכרת רכב לשבוע תעלה בערך $200 לרכב משפחתי קטן, וביטוח ביטול השתתפות עצמית יעלה עוד $100 עד $150. כלומר, ניתן להרכיב בקלי קלות חבילה משפחתית הכוללת טיסות, מלון והשכרת רכב בכ-$1000. עם $900 עד $1000 נוספים תוכלו לחיות מצוין ברומניה – ללכת להרבה אטרקציות שוות, לאכול טוב במסעדות, ולהתפנק בשופינג זול ושווה בבוקרשט. כמובן, תוכלו לממן כבודה נוספת כחלק מהתקציב המכובד הזה אם תצטרכו.

נציין כי בטיול של שבוע מומלץ ללון בבוקרשט למשך לילה או שניים כדי לטייל בעיר, לבקר בטרמה ולעשות שופינג.

בוקרשט בקיץ
שקיעה יורדת על בוקרשט
טיסות זולות לבוקרשט:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לבוקרשט

אבו דאבי – חופשה יוקרתית במחיר נגיש

אבו דאבי, אולי קצת נדחקת לשוליים בגלל דובאי המדהימה, אבל חשוב לנו ממש שתדעו שאבו דאבי מציעה מגוון אטרקציות ברמה עולמית, למשל: פרארי וורלד ופארק האחים וורנר. כמו כן, באבו דאבי תוכלו לנפוש במלונות יוקרה מדהימים במחיר זול בהרבה מלילה בצימר בצפון. שוק המלונאות בעיר הוא תחרותי מאוד, ולא נדיר למצוא מלונות 5 כוכבים שלא תרצו לעזוב ב-200 ש"ח ללילה לזוג.

נזהיר מראש שמאוד מאוד חם באמירויות בקיץ, אך מרבית האטרקציות הן מקורות וממוזגות, כך שאפשר להעביר שם חופשה שלמה מבלי להזיע יותר מידי.

אבו דאבי אטרקציות
פרארי וורלד – פארק מטורף לכל המשפחה

למי זה מתאים? נמליץ על אבו דאבי למשפחות עם ילדים קטנים ומשפחות עם מתבגרים חובבי אקסטרים וכן למי שאוהב להתפנק במלונות יוקרה.

כמה עולה הטיסה? טיסות לאבו דאבי לסופ"ש ארוך בחודש יולי יעלו רק $97 לראש, או $388 למשפחה של 4 נפשות.

אבו דאבי למשפחות
טיסות זולות לאבו דאבי בקיץ

איפה ישנים? בתקציב מצומצם של $500 לראש הצלחנו להשיג לכם חדר באחד המלונות השווים בעיר – Hilton Yas Island. המלון היוקרתי שוכן באי יאס שבו שוכנות רוב האטרקציות באזור אבו דאבי, ומציע חדרים מפנקים, אזור בריכה ציורי ושירות ברמה עולמית.

כל אורח במלון מקבל כניסה חינמית לארבעת הפארקים המרכזיים באי יאס – הטבה מדהימה השווה מאות דולרים. שהות של 4 לילות במלון Hilton Yas Island בהרכב של זוג ושני ילדים יעלה $892 בלבד! (בתאריכים 11-15 ביולי, בהזמנה באתר המלון)

חופשה קיצית זולה
הבריכה של Hilton Yas Island
חופשה קיצית זולה
חדר סטנדרטי ב-Hilton Yas Island

אז, למעשה, תמורת פחות מ-$1300 קיבלתם חבילה מנצחת של טיסה, מלון 5 כוכבים ואפילו אטרקציות ל-4 אנשים. ב-$700 האחרים תוכלו להשתמש בשביל מחייה. המוניות באבו דאבי הן די זולות, והיינו מתקצבים עבורן $30-$50 ליום לכל היותר. יתר הכסף ישמש לעלויות מזון.

עלינו לומר מראש כי המסעדות באבו דאבי אינן זולות, אך ניתן, כמובן, לאכול גם ברשתות מזון מהיר, מאפיות או לקחת קצת נשנושים מהסופר. בכל אופן, $500 בהחלט יספיקו ל-4 ימים. נציין גם שתוכלו ללון במלונות זולים יותר שהם עדיין ברמה גבוהה מאוד, ולרכוש כרטיס ייעודי שמקנה כניסה למגוון אטרקציות ברחבי העיר תמורת $139 בלבד. הטבה נחמדה נוספת היא שבמהלך חודשי הקיץ ילדים נכנסים בחינם לאטרקציות רבות באבו דאבי בליווי מבוגר משלם.

טיסות זולות לאבו דאבי:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לאבו דאבי

פאפוס – חופשת בטן גב מפנקת בתקציב נמוך

קפריסין השכנה מרוחקת רק 45 דקות טיסה מנתב"ג, ובזכות מחירי הטיסות הזולים אליה, היא מהווה יעד מושלם לחופשת בטן גב זולה ומהנה. מבין היעדים השונים בקפריסין, אנחנו ממליצים במיוחד על פאפוס, בזכות המבחר הגדול של מלונות ואטרקציות. בפאפוס תוכלו להנות מסיבוב בעיר, מיום מהנה בפארק מים שווה ומטיולי יום –  אבל ממש לגיטימי גם להישאר במלון וליהנות מהבריכה ומהים.

חופשת קיץ במחיר זול
פארק המים של פאפוס

למי זה מתאים? נמליץ על פאפוס לכל מי שאוהב חופשת בטן גב קלאסית עם מלון מפנק על החוף, וכן למי שאוהב נופש פעיל.

כמה עולה הטיסה? טיסות לפאפוס משבת עד רביעי באמצע יולי יעלו $93 לראש בלבד!

חופשת קיץ בזול
טיסות זולות לקפריסין בקיץ

איפה ישנים? הצלחנו למצוא עבורכם מלון 4 כוכבים מפנק במחיר מצחיק – שהות של 4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון Aliathon Aegean בהרכב של זוג + 2 תעלה קצת פחות מ-3000 ש"ח שהם כ-$800 (בהזמנה דרך אתר בוקינג). במלון תוכלו למצוא בריכות שחייה פנימיות וחיצוניות, חדר כושר, ספא, מגרש טניס ועוד. המלון סמוך לחוף הים ולמרכז העיר פאפוס.

קיץ בקפריסין
ריזורט שווה במחיר משתלם

נמליץ לכם לשכור רכב במהלך שהותכם בפאפוס, כדי לחסוך את עלות המוניות. השכרת רכב משפחתי קטן ל-4 ימים תעלה כ-$200-$250 כולל ביטוח ביטול השתתפות עצמית. לאחר עלויות הרכב, המלון והטיסות, עדיין נותרו $600 מהתקציב, שבהחלט יספיקו לאוכל, קניות, אטרקציות ואולי אפילו מסאז' בספא עבור ההורים.

חופשת קיץ זולה
חוף מוצלח באזור פאפוס
טיסות זולות לפאפוס:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לפאפוס

באיזו חופשת קיץ אתם הייתם בוחרים? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה