אנחנו בטיסות סודיות מתעסקים בעיקר באיתור ירידות מחיר וכרטיסי טיסה זולים במיוחד. אולם, לדעתנו אין דבר מבאס יותר מאשר לשלם מחיר יקר עבור מלון – במיוחד אחרי שמצאתם טיסה משתלמת שעלתה רק כמה עשרות דולרים.

לאחרונה השיק בנק הפועלים באמצעות אפליקציית ההטבות Poalim Wonder פלטפורמה להזמנת מלונות בחו"ל של עד 20% הנחה בהשוואה לאתרי תיירות מובילים. הנחה זאת יכולה להתבטא במאות, ואף לעיתים אלפי שקלים, של חיסכון בהזמנת בתי המלון.

פועלים וונדר
אין כמו מלון טוב במחיר משתלם

קצת על תוכנית ההטבות Poalim Wonder

כאמור, תכנית ההטבות Poalim Wonder הינה אפליקציית הטבות המיועדת ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים כרטיס אשראי משתתף של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ השירות "פועלים באינטרנט". הזמנת בתי המלון בחו"ל באפליקציה מוצעת באמצעות אתר "ארביטריפ" עימה בנק הפועלים נמצא בשיתוף פעולה שיווקי; נציין כי חברת התיירות הישראלית "Arbitrip" הינה חברה צעירה וחדשנית עם טכנולוגיה ייחודית שיכולה לאפשר ללקוחות הבנק לחסוך בהזמנת בתי המלון שלהם.

לדעתנו זה בהחלט שווה בדיקה. כשאנחנו סרקנו את האפליקציה מצאנו ירידות מחיר חדות בהמון מלונות ביעדים שכולנו אוהבים – מדריד, דובאי, פריז, קנקון ועוד!

ממשק ההזמנה בפועלים וונדר
ממשק ההזמנה בפועלים וונדר.

איך זה עובד בפועל?

מובן שקודם כל עליכם להוריד ולהצטרף לאפליקציית Poalim Wonder , כי את ההזמנה ניתן לבצע באמצעות האפליקציה בלבד. אין אפשרות לבצע את ההזמנה באמצעות האינטרנט או בכל דרך אחרת. ניהול ההזמנה ושירות הלקוחות הוא באחריות חברת Arbitrip, אך אל דאגה – יש להם שירות לקוחות מעולה בשפה העברית הזמין 24/7. ניתן לפנות אליהם במייל, בטלפון ובצ'אט.

אפליקציית פועלים וונדר
מסך הבית של האפליקציה

לסיכום – מה חשבנו על אפליקציית Poalim Wonder?

בחוויה שלנו הזמנת המלונות דרך אפליקציית Poalim Wonder היא נוחה ופשוטה: ההזמנות ברורות והאישור מיידי, אין חיובים נסתרים בתחתית העמוד ותמיד כיף להינות מעד 20% הנחה בהזמנת בתי מלון בחו"ל. לכן, לגמרי נמליץ לכם להוריד ולהצטרף לפועלים וונדר, זה לוקח 58 שניות בדיוק מהניסיון שלנו (:

כמובן נדגיש שתמיד חשוב להשוות מחירים, ורצוי מול כמה שיותר אתרים, על מנת להבטיח כי אתם לא משלמים מחיר יקר סתם.

*בשיתוף בנק הפועלים. למחזיקים בכרטיס אשראי משתתף של בנק הפועלים ומצורפים ל"פועלים באינטרנט". כפוף לתקנון ותנאי אפליקציית Poalim Wonder. ההזמנה תתבצע באתר חיצוני (Arbitrip) ובאחריותו בלבד. ההנחה מתייחסת ל-92% מההטבות המוצעות באתר. בהזמנת בתי מלון באתר ארביטריפ, אתר Arbitrip הוא אתר חיצוני השייך לאריגאטו טכנולוגיות תיירות מתקדמות בע"מ. הבנק אינו מנהל את האתר ואינו אחראי על הרכישות בו ו/או השימוש בו, במוצריו ובשירותיו. השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות של האתר. 

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה