מטוס איזיג'ט

כשמחירי הכבודה בכל חברות הלואו-קוסט מזנקים, וכך גם התוספות עבור שירותים כמו הושבה או עלייה מועדפת למטוס, חברות המועדון של חברת התעופה איזי ג'ט, easyJet Plus, עשויה להיות מעניינת מאוד לכל מי שמתמיד לטוס איתה. בעלות של 215 פאונד לשנה (כ-980 ש"ח) תוכלו לקבל חבילת שדרוגים והטבות לכל הטיסות איזיג'ט שלכם לשנה. אך למי כל הטוב הזה בעצם מתאים?

מועדון easyJet Plus
מטוס איזיג'ט

הטבות מועדון easyJet Plus:

טרולי בחינם:
איזי ג'ט היא מחברות הלואו-קוסט האחרונות שגזלו מאיתנו את האפשרות לשאת טרולי כבר במחיר הכרטיס הבסיסי ביותר. עם זאת, לא מכבר מי שנחשבה לחברת הלואו-קוסט הנדיבה ביותר בהיבטי הכבודה הפכה למי שמחייבת לא מעט עבור טרולי. החברות במועדון easyJet Plus מאפשרת להביא טרולי לתא הנוסעים ללא עלות נוספת, נוסף על תיק הגב הכלול בכרטיס הבסיסי.

מושב מועדף חינם:
עבור כל טיסה שתזמינו במשך השנה שבה חברות המועדון שלכם תקפה, תוכלו לבחור כל מושב במטוס ללא תוספת עלות. הבחירה כוללת גם את המושבים המרווחים לרגליים. במהלך ההזמנה יש לבחור את המושב הרצוי, להתקדם הלאה ולמסור את מספר חברות מועדון ה-easyJet Plus בעמוד פרטי הנוסע. כך תנוכה עלות בחירת המושב בקופה.

קדימות בעליה למטוס (Speedy Boarding):
החברים במועדון easyJet Plus זכאים לעלות למטוס ראשונים. היתרון המובהק בכך הוא היכולת לתפוס מקום נוח לטרולי שלכם מעל לראשיכם – פריבילגיה שאינה מובטחת בטיסות שבהם נוסעים רבים נושאים עמם טרולי למטוס.

הבטחת מחיר:
שירות מעניין מאוד הכלול באיזי ג'ט פלוס הוא ה-"Price Promise". בשירות זה, אם לאחר ביצוע הזמנה באתר הרשמי או באפליקציה תמצאו את אותה הטיסה בדיוק בפלטפורמות הרשמיות של החברה במחיר נמוך יותר, החברה תזכה אתכם בשובר בגובה ההפרש לשימוש בטיסות עתידיות. זאת כל עוד לא מדובר בתעריף מבצע מיוחד המסומן באתר עם התווית SALE. את התביעה ניתן להגיש רק במוקד שירות הלקוחות הטלפוני של החברה, ולא באופן מקוון, זאת מאחר שהמחירים דינמיים וייתכן שבעת הגשת התביעה באופן מקוון המחיר היה זול יותר אך עם פתיחת התביעה לבדיקת נציגי החברה המחיר כבר השתנה. את השוברים ניתן לנצל בעבור הזמנות חדשות, והם זמינים למשך חצי שנה ממועד ההנפקה.

דלפק ייעודי לשליחת כבודה:
בדומה לדלפקי מחלקת העסקים המוכרים לנו, איזי ג'ט טוענת כי לבעלי חברות במועדון זה תהיה אפשרות לשלוח את המטען שלהם בדלפק ייעודי בשדה התעופה. נציין כי הטבה זו נכללת גם בתוך שירות Speedy Boarding ולכן אינה בלעדית למחזיקי המועדון וגם כי מניסיוננו בשדות תעופה מסוימים (וביניהם נתב"ג), לא בהכרח קיימים דלפקים ייעודיים שכאלה.

בידוק ביטחוני במסלול מהיר:
הטבה שווה במיוחד הניתנת במסגרת החברות במועדון איזיג'ט פלוס היא שימוש במסלול המהיר של הבידוק הביטחוני ללא עלות נוספת. הטבה זו זמינה ב-47 שדות תעופה ברחבי העולם, וביניהם כל נמלי התעופה שמהם טסה איזיג'ט לנתב"ג (למשל: אמטסרדם, ברלין ופריז) למעט לוטון, אולם הטבה זו אינה זמינה בנתב"ג.

הנחה על המוצרים הנמכרים במטוס:
חברי מועדון easyJet Plus אשר מעוניינים לרכוש אוכל שתייה או מוצרי דיוטי פרי במטוס יזכו להנחה קבועה של 10% על כל הפריטים בהצגת כרטיס המועדון שלהם.

הקדמת טיסה בחינם:
חברת התעופה מציעה להחליף את הטיסה הקיימת שלכם הביתה לטיסה המוקדמת יותר שיוצאת באותו יום בחינם. למשל, אם הזמנתם טיסת חזור מלוטון לתל אביב בשעה 11:40 ואתם מעוניינים להגיע לארץ בטיסה מוקדמת יותר, תוכלו לחייג לשירות הלקוחות ולעלות על הטיסה של 07:15 ללא עלות.

האם easyJet Plus כדאי?
התור המהיר לחברי מועדון

האם מועדון easyJet Plus משתלם?

הטבות רבות מוצעות בחברות ה-easyJet Plus בעלות שנתית של 215 פאונד לאדם. בדומה ל-Privilege Pass של וויזאייר, גם במקרה הזה ההטבות הללו יכולות לשרת רק את בעל חברות המועדון – הן לא יכולות לעבור לאדם אחר ואינן תקפות לנוסעים האחרים באותה הזמנה. עבור חברים או משפחה הנוסעים יחד ניתן לרכוש חברות "שותף" ב-185 פאונד למבוגר או ב-135 פאונד לילד.

נציין שרכישת מושב מועדף (בקדמת המטוס או ביציאת החירום) מקנה כמעט את כל ההטבות שלעיל (למעט ההנחה על רכישת מוצרים במטוס, הקדמת הטיסה ו-Price Promise), ושההטבות הנותרות הללו אינן שימושיות במיוחד. מחירם של המושבים המועדפים עומד על 25-50 פאונד לכל קטע טיסה, ולכן במקרה הטוב ביותר המועדון יחזיר את עצמו לאחר 5 טיסות.

אם ניקח בחשבון שרשת היעדים של איזיג'ט היא מצומצמת יחסית, שלרוב מחירי הטיסות באיזיג'ט אינם אטרקטיביים במיוחד ושלמשפחות ולקבוצות הרבה יותר משתלם לשלוח מזוודות מאשר טרולי (בהתחשב בתמחור של איזיג'ט), לדעתנו מדובר בעסקה לא כדאית לרוב הנוסעים הישראליים, אך מי שטס עם איזיג'ט מספר פעמים בשנה, ורגיל להוסיף טרולי או מושב מועדף, סביר מאד שישתלם לו לרכוש את השירות.

טיסות איזיג'ט זולות שאיתרנו:

יש לכם עוד שאלות על טיסות איזיג'ט? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה