אין ספק שבשנים האחרונות עולם הטיסות השתנה באופן חסר היכר. לפני 10-15 שנים, מרבית האנשים היו סוגרים טיסות דרך סוכן נסיעות על סמך אופציות מסוימות שהוא הציע, ואילו היום ניתן לבחור את הטיסה הטובה ביותר דרך האינטרנט באופן מהיר ופשוט. מנועי חיפוש והשוואת טיסות כמו טיסות סודיות, סקייסקאנר, קיאק וגוגל טיסות משווים עבורנו את מחירי הטיסות בין עשרות סוכנויות נסיעות ישראליות ובינ"ל, ומציגים לנו את המחיר הזול ביותר.

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים משתמשי טיסות סודיות היא מאיזה אתר עדיף להזמין. מובן שלכל אפשרות בחירה יש יתרונות וחסרונות, ואין תשובה אחת נכונה. היום נציג לכם מספר יתרונות בהזמנת כרטיסי טיסה מסוכנויות נסיעות ישראליות. לאור הביקוש ולנוחיותכם הוספנו כפתור במערכת חיפוש הטיסות של טיסות סודיות, שמטרתו להוביל אתכם לכרטוס בסוכנות ישראלית זולה ואמינה.

כפתור הזמנה באתר ישראלי בחיפוש טיסות
כפתור אתר ישראלי בטיסות סודיות

יתרונות להזמנה מסוכנויות ישראליות

הזמנה בעברית ושירות לקוחות בעברית
היתרון הראשון הוא שבסוכנויות הנסיעות הישראליות ניתן לבצע את ההזמנה בשפה העברית, מה שמקל על תהליך ההזמנה ומסייע במניעת טעויות שעשויות לעלות הרבה כסף. כמו כן, אם תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות, תוכלו לקבל מענה בעברית, ולחסוך שיחות מתסכלות באנגלית שבורה עם נציגי שירות בעלי מבטא לא מובן. אל תשכחו גם ששיחות טלפון לחו"ל עשויות לעלות לכם לא מעט כסף.

בסוכנויות הישראליות יש היצע טיסות רחב יותר
בנוסף לטיסות סדירות וטיסות לואו-קוסט, בסוכנויות הישראליות תוכלו למצוא גם טיסות צ'רטר (שכר) והצעות משתלמות במיוחד לטיסות ברגע האחרון.  גם אם יש לכם סטיגמות או דעות קדומות על טיסות שכר, זכרו כי טיסות אלו מכוונות במיוחד עבור המטייל הישראלי וצרכיו, ובאמצעותן תוכלו להגיע בטיסות ישירות ליעדים אטרקטיבים שלאו דווקא יש אליהם טיסות סדירות.

הזמנת טיסה מאתרי אינטרנט ישראליים
מונטנגרו, טיסות שכר

הסוכנויות הישראליות כפופות לחוקי הגנת הצרכן
בישראל יש מספר חוקים שמטרתם להגן על זכויות הצרכנים, ואלו באים לטובתנו כאשר אנו מזמינים מאתרי תיירות ישראליים. הזמנה מסוכנות נסיעות מקוונת בארץ נחשבת עסקת מכר מרחוק, ועל כן ניתנת לביטול במסגרת חוק הגנת הצרכן. החוק מאפשר לבטל עסקת מכר מרחוק תוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה תמורת 5% מסך העסקה עד לתקרה של 100 ש"ח לנוסע (זאת בתנאי שהביטול נעשה לפחות 7 ימי עסקים לפני הטיסה). לאזרחים וותיקים ניתנת תקופת זמן ארוכה בהרבה לבצע את ביטול העסקה.

הזכות לבטל עומדת לרשותכם מכל סיבה, כך למשל, אם הזמנתם טיסה והתחרטתם לאחר כמה ימים, או אם גיליתם ממש עכשיו שאתמול בבוקר הזמנתם כרטיס טיסה ליוני במקום יולי, חוק הצרכן יאפשר לכם לקבל את מרבית כספכם בחזרה. נציין בהזדמנות זו שתמיד מוטב לבדוק היטב את פרטי הזמנתכם לפני הכנסת פרטי אשראי.

הנחות בלעדיות על טיסות אל-על, ארקיע וישראייר
על פי רוב סוכנויות הנסיעות בארץ מציעות הנחות משמעותיות בחברות התעופה הישראליות. במקרים מסוימים הזמנת כרטיסים דרך סוכנות ישראלית, תהיה זולה יותר ב10%-15% בהשוואה לאתרי חברות התעופה הישראליות וסוכנויות מחו"ל. על כן, בפעם הבאה שאתם מתעניינים בכרטיס טיסה של אחת החברות הישראליות, שווה לבדוק גם בסוכנויות נסיעות הישראליות.

סוכנויות ישראליות
הנחה על טיסות אל על דרך סוכנויות ישראליות

תשלום בשקלים ופריסה לתשלומים
בסוכנויות הישראליות יוצג לכם המחיר הסופי בשקלים, מה שמאפשר לכם לדעת בדיוק כמה אתם מוציאים. החיוב באשראי יהיה בשקלים וחוסך לכם עמלות המרת מט"ח. כמו כן, כיום במרבית הסוכנויות הישראליות תוכלו לפרוס את ההזמנה לתשלומים, דבר נחוץ מאוד כשרוכשים כרטיסי טיסה ליעדים רחוקים כמו יפן, ארה"ב או דרום אמריקה, שעולים אלפי דולרים למשפחה.

הסוכנויות הישראליות תחרותיות במיוחד
אם עד כה עסקנו בהרבה יתרונות ששווים לכם לא מעט כסף, מסתבר שגם ברמת המחיר לא פעם הסוכנויות הישראליות יהיו מאוד אטרקטיביות ואף לעתים יציעו את המחיר הזול ביותר. התחרות בין אותם סוכנים רק הולכת ומתחממת ככל שעובר הזמן, ואנחנו, הצרכנים, קוצרים את הפירות. כיום לא מופרך למצוא כרטיסי טיסה הנמכרים במחירי הפסד על מנת לזכות בלקוחות. המשמעות של מכירת כרטיסי טיסה בהפסד היא שמחירי התוספות יהיו יקרים יותר מאשר בחברת התעופה. נציין שלרוב ניתן ורצוי להוסיף אותן גם לאחר ההזמנה באמצעות אתר חברת התעופה במחירים נמוכים יותר.

אחת מההשלכות הנוספות של התחרות העזה וירידת המחירים ,היא ששירות הלקוחות כיום לא תמיד כלול במחיר כרטיס הטיסה. אם לא תרכשו מראש חבילת שירות לקוחות, כל פנייה מיוזמתכם עלולה לעלות לכם כמה עשרות דולרים. זה נכון גם לסוכנויות מחו"ל, אך חשוב לשים לב לזה כאשר סוגרים טיסה דרך הסוכנויות הישראליות הזולות ביותר. אם אתם סבורים כי תצטרכו לפנות לשירות הלקוחות, נמליץ לכם לשלם על חבילת שירות לקוחות מראש, תוספת זניחה של כמה דולרים.

הזמנת טיסה מסוכנויות בארץ
כמה כיף לסגור כרטיס טיסה זול במיוחד

לסיכום

הבחירה מאיזה אתר להזמין את כרטיסי הטיסה עשויה להיות טריקית ומבלבלת. אנחנו חושבים שבמקרים רבים שווה לתת עדיפות לסוכנויות הנסיעות הישראליות, גם אם הדבר כרוך בתוספת של כמה דולרים לכרטיס הטיסה. זאת לאור היתרונות הרבים שהסוכנויות הללו מציעות. לפני שאתם מבצעים הזמנה, קראו ביקורות וחוות דעת על סוכנויות נסיעות ישראליות

באתר טיסות סודיות תמיד תוכלו להשוות את המחירים הזולים ביותר בין האתרים הבינ"ל לאתרים הישראליים ולבחור בהצעה העדיפה עבורכם. בכל אופן, תמיד נמליץ לכם להשוות את המחיר בין חברת התעופה לסוכנויות, ולשים לב לעלות הכוללת של ההזמנה לאחר כל התוספות שאתם צריכים ולא רק למחיר הכרטיס ההתחלתי.

יש לכם עוד שאלות על הזמנת כרטיסי טיסה? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה