מציאות כואבת פוקדת את ישראל בחודשים האחרונים, אך עדיין, ניתן לגלות אופטימיות זהירה ולקוות להתעוררות מחודשת של ענף התעופה בעתיד הקרוב. עבור אלו שרוצים לתכנן מראש ולחסוך כסף – או סתם מחפשים אסקפיזם – החלטנו לחפש אחר חופשות פסח שוות, בתקציב מקסימלי של $650 לאדם, הכוללות את עלות הטיסה והמלון. חשוב לציין שמדובר ביעדים אשר נחשבים לידידותיים עבור ישראלים, ברמות אהזרת מסע של 01-02 בלבד.

הבדיקה שלנו בוצעה עבור הרכב של זוג, לחופשה של 4 לילות במהלך חול המועד וסוף השבוע שלפניו. בנוסף, הנחנו שבחופשה קצרה של חמישה ימים, יהיה ניתן להסתפק בתיק גב קטן לכל נוסע ולהוסיף מזוודה משותפת בעלות זניחה יחסית. כמו כן, בחרנו עבורכם מלונות בדירוג של ארבעה וחמישה כוכבים, במרכזי הערים ועם אפשרות לביטול הזמנת המלון ללא קנסות והתחייבות. חשוב לנו לציין, כי מחירי הטיסות והמלונות המוצגים, הם המחיר הזול ביותר שמצאנו עבור המלון או הטיסה, ונכונים ליום שבו בוצעה הבדיקה.

רוצים לראות אלו חופשות שוות בפסח מצאנו עבורכם? הישארו עמנו.

חופשות שוות בפסח
אפשר לטוס לרומא בזול גם בפסח

פיצה, היסטוריה וגלידה ברומא

במרחק של כשלוש וחצי שעות טיסה, עם מזג אוויר נוח בתקופת חודש אפריל ושלל אתרי תיירות ואוכל מעולה, רומא היא אפשרות נהדרת לחופשה עירונית קצרה בפסח.

תאריכים: 21.4 עד 25.4 (ראשון – חמישי).

כמה עולה הטיסה? טיסות של חברת וויז אייר עולות $207. טיסות החזור יוצאת בשעות אחה"צ, מה שמאפשר עוד חצי יום טיול לפני היציאה לשדה. יש לציין שהטיסות כוללות תיק קטן בלבד.

איפה ישנים? לרומא לא קיים מרכז עיר אחד ואתריה מפוזרים בכל רחבי העיר. מכיוון שיש ברומא מטרו יעיל ונוח, ניתן לישון בכל מקום באזורים המרכזיים של העיר. הלינה ברומא יחסית יקרה לעומת ערים אחרות באירופה. אנחנו בחרנו את המלון BB Hotels Smarthotel Bailey's, מלון בדירוג של ארבעה כוכבים, שנמצא בסמוך למוזיאון הלאומי של רומא, תחנת הרכבת טרמיני ובמרחק הליכה של עשרים דקות מהמדרגות הספרדיות. את המחיר הזול ביותר, מצאנו באתר המלון, כ-€562 ($612), כולל אפשרות ביטול.

סיכום עלויות לאדם: $515

rome
רומא, אפשרות נהדרת לחופשה עירונית קצרה

פראג הקלאסית והרומנטית

נכון שמחיר הטיסות לפראג גבוה יחסית (הכנו לכם כתבה בנושא), בהשוואה לטיסות לואו קוסט ליעדים קרובים כמו וינה ובודפשט, אך מחירי בתי המלון והמחיה בעיר נמוכים ולכן מדובר באפשרות נהדרת לחופשת פסח במחיר משתלם.

תאריכים: 21.4 עד 25.4 (ראשון – חמישי).

כמה עולה הטיסה? טיסות הלוך חזור של חברת התעופה הצ'כית סמארטווינגס עולות $364. מדובר בטיסת בוקר בהלוך וטיסת ערב בחזור, דבר המאפשר ימים מלאים ביעד. כמו כן, חברת התעופה הצ'כית מאפשרת לכל נוסע, תיק קטן וטרולי עד 8 ק"ג במחיר הכרטיס.

איפה ישנים? ההמלצה שלנו היא לישון באזור העיר העתיקה – היכן שנמצאים מרבית האתרים ההיסטוריים והתיירותים של העיר. מחירי הלינה בפראג נמוכים יחסית בהשוואה לערים אחרות באירופה, ולכן ניתן להתפנק במלונות ארבעה או חמישה כוכבים מפנקים. אנחנו בחרנו את מלון NYX, שנמצא בלב העיר העתיקה. המלון, בדרגת 4 כוכבים, מציע חדרים בעיצוב מודרני. כמו כן, המלון נמצא בבעלות הרשת הישראלית פתאל, ויש לו אתר רשמי בעברית. ניתן להירשם ללא עלות בתור חברי מועדון ולקבל כ-10% הנחה בכל הזמנה. לאחר בדיקתנו המחיר הזול ביותר הוא באתר המלון, לארבעה לילות המחיר הוא €430 (שווה ערך ל-$470).

סיכום עלויות לאדם: $600

פראג, יעד מושלם לחופשת הפסח
פראג, יעד מושלם לחופשת הפסח

נשמע טוב? מצאנו עבורכם את הטיסות הזולות ביותר לפראג בפסח:

סלוניקי בפסח: בוזוקי, סופלאקי וטיילת מרהיבה

יוון, היא אחת המדינות האהובות ביותר על התייר הישראלי. מכיוון שעונת התיירות באיי יוון מתחילה בחודש מאי, הפעם בחרנו להתמקד בחופשה עירונית בסלוניקי, העיר השנייה בגודלה ביוון. עם מזג אוויר נעים, מטבח משובח, טיילת מרשימה, חיי לילה סוערים ושלל אטרקציות נוספות, סלוניקי היא בחירה מעולה לחופשה קצרה בחופשת פסח.

תאריכים: 22.4 עד 26.4 (שני – שישי).

כמה עולה הטיסה? חברת הלואו קוסט ריינאייר, מפעילה חמש טיסות שבועיות ישירות לסלוניקי. המחיר לכרטיס טיסה הלוך ושוב עומד על $260 וכולל תיק קטן בלבד. שעות הטיסה נוחות מאוד ומאפשרות חצי יום טיול לאחר הנחיתה וחצי יום טיול ביום האחרון. תוספת טרולי תעלה לכם בממוצע כ-€20 לכיוון.

איפה ישנים? בחרנו במלון Colors Urban Hotel, בדירוג 4 כוכבים, שנמצא במרכז העיר סלוניקי. המלון נמצא על רחוב הקניות הראשי TsimiskI, בקרבה לשוק האוכל מודיאנו ולטיילת. המחיר באתר המלון הוא הזול ביותר ועומד על $413 בלבד, עם אפשרות לביטול עד שלושה ימים לפני ההגעה, ללא התחייבות.

סיכום עלויות לאדם: $466

סלוניקי בפסח
סלוניקי – חופשת פסח כיפית וזולה

בודפשט בפסח: היעד האהוב על הישראלים

בודפשט, עיר הבירה של הונגריה שנמצאת על נהר הדנובה ומשלבת בין ישן לחדש, הפכה לאחר היעדים המובילים עבור הישראלים באירופה הקלאסית. עם מגוון רחב של טיסות זולות, מלונות מפנקים בדרגות מחיר שונות ומחייה זולה, קשה לסרב לחופשה קצרה בבודפשט.

תאריכים: 19.4 עד 23.4 (שישי – שלישי).

כמה עולה הטיסה? הטיסות הזולות ביותר לבודפשט מבוצעות על ידי וויז אייר וריינאייר. כאשר הטיסות הזולות ביותר יהיו הטיסות שיוצאות מנתב"ג בשעות הערב וחוזרות מבודפשט בשעות הבוקר המוקדמות. אנחנו בחרנו בטיסה שיוצאת מנתב"ג ונוחתת בבודפשט בשעות הצהריים, מה שמאפשר חצי יום טיול ביום הראשון של החופשה. המחיר לכרטיס טיסה הלוך-ושוב עומד על $255 וכולל תיק קטן בלבד. עלות של טרולי תעלה לכם בממוצע כ-€40 לכיוון.

איפה ישנים? בחרנו את מלון Hotel Zenit Budapest Palace, מלון ארבעה כוכבים עם עיצוב מודרני הממוקם בין רחוב הקניות ואצי ונהר הדנובה. המלון נמצא במרחק הליכה ממרבית אתרי התיירות המרכזיים בבודפשט ונחשב לאחד המוצלחים בעיר. לאחר השוואה באתרים השונים, את המחיר הזול ביותר קיבלנו באתר המלון – €473 בלבד (כ-$515) עם אפשרות לביטול ללא עלות במסגרת מחיר מיוחד לחברי מועדון (ההצטרפות הינה בחינם).

סיכום עלויות לאדם: $512

בודפשט בפסח
בודפשט: יעד מצוין לפסח

ורשה בפסח: חופשה עירונית זולה ורגועה

ורשה, בירת פולין שנתפסה בעבר כעיר אפורה, הפכה בשנים האחרונות לעיר מודרנית, תוססת, עם קניונים וחיי לילה מהטובים באירופה – וכל זה במחירים נמוכים בהשוואה לערים אחרות במרכז ובמערב אירופה. בנוסף, העיר העתיקה שנהרסה כליל במלחמת העולם השנייה, נבנתה מאפס וכיום נחשבת לאחת האטרקציות המובילות בעיר. אז אין ספק שמדובר באחת מהחופשות השוות ביותר בפסח.

תאריכים: 21/4 עד 25/4 (ראשון – חמישי).

כמה עולה הטיסה? לורשה ניתן להגיע בטיסות ישירות של חברת הלואו קוסט וויז, וחברת התעופה הלאומית הפולנית לוט. טיסת ההלוך, מבוצעת ע"י חברת וויז אייר, וממריאה בשעות הבוקר המאוחרות. טיסת החזור, מבוצעת ע"י חברת לוט וממריאה מוורשה בשעות הצהריים, מה שמאפשר לקום בנחת ביום האחרון ולהגיע לארץ בשעה נוחה. מחיר הטיסות הוא $265, ובמסגרת מחיר זה הטרולי כלול רק בטיסת החזור. עלות של טרולי תעלה לכם בממוצע כ-€40 לטיסת ההלוך.

איפה ישנים? ורשה מציעה מלונות מפנקים וגם היוקרתיים שביניהם, לא יקרים כפי שאתם חושבים. אנחנו בחרנו במלון מריוט, מלון מרכזי בדירוג של חמישה כוכבים. המלון מציע גם ספא ובריכה, בנוסף לתצפית על ארמון התרבות והמדע שבעיר. בניגוד לשאר המלונות שציינו בכתבה, את המחיר הזול ביותר מצאנו באתר בוקינג והוא עומד על $734 לכל השהות, עם אפשרות לביטול מכל סיבה שהיא, עד יום לפני ההגעה למלון.

סיכום עלויות לאדם: $632

ורשה. שילוב של עיר עתיקה, קולינריה בינלאומית וחיי לילה.
ורשה. שילוב של עיר עתיקה, קולינריה בינלאומית וחיי לילה.

נשמע טוב? מוזמנים להעיף מבט בטיסות הכי זולות שמצאנו לורשה בפסח:

אוי, איזה באסה. האתר שלנו עמוס נא לנסות שוב בעוד מספר דקות או לבדוק את החיפוש הגמיש

סיכום

על אף המצב הנוכחי, אנו סבורים כי ניתן לשמור על אופטימיות זהירה ולתכנן חופשה משפחתית מתקופת פסח והלאה. כמו כן, אנחנו מזכירים וממליצים להזמין את מקום האירוח עם אפשרות לביטול ללא עלות, ואת כרטיסי הטיסה עם אפשרות ביטול או להוסיף שירות FLEX, במידה וחברת התעופה מאפשרת זאת. זה המקום להזכיר, שהכנו לכם כתבה מפורטת עם כל הטיפים לטיסה בתקופה כזו של חוסר ודאות.

מחפשים טיסות ליעדים אחרים לחופשת הפסח? מוזמנים להיכנס לעמוד טיסות לפסח 2024 באתר!

באיזה יעד הייתם בוחרים? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה