חג החנוכה השנה היה מורכב לכולנו. סופגניות ושירי חג לצד עדכוני חדשות בלתי פוסקים, ותפילות לשלום חיילינו בשטח. אז כדי להקל מעט על האווירה, ולסמל את הנר השמיני בצורה האופטימית ביותר – מצאנו עבורכם שמונה יעדים מושלמים לחופשה – כדי שתזכרו שעוד יבואו ימים טובים, והרבה כאלו.

חשוב לציין, שבחרנו ביעדים ברמת אזהרה של 01-02, על מנת שתוכלו להרגיש בטוחים.

פראג – אירופה הקלאסית

פראג, בירת צ'כיה ואחת הערים הרומנטיות והיפות ביותר באירופה מציעה חופשה אורבנית קלאסית. מרכז העיר של פראג מורכב בעיקרו מהעיר העתיקה – אזור יפהפה, אלגנטי ומלא באטרקציות. כמו כן, המחייה בפראג זולה בהשוואה לערי בירה אחרות במערב אירופה.

פראג - יעד מושלם לחופשה אירופאית
פראג – יעד מושלם לחופשה אירופאית

למי זה מתאים? לכל מי שמחפש להנות מאווירה קסומה, שופינג ואוכל מעולה וזול. החל מזוגות שמעוניינים להינות מחופשה רומנטית ומפנקת, מבלי לקרוע את הכיס, ועד למשפחות על ילדים יכולות להנות ממגוון אטרקציות, כמו גן חיות רחב ידיים, אקווריום, פארק מים מקורה ומוזיאונים המתאימים לילדים, פראג היא היעד המושלם לחופשה אירופאית.

כמה עולה הטיסה? טיסה לפראג לסופ"ש ארוך בתחילת אפריל, כשמזג האוויר כבר נעים יחסית, תעלה כ-$238 בלבד. הטיסות מופעלות ע"י אל על, ולכן כל נוסע זכאי להביא עמו טרולי עד 8 ק"ג ותיק קטן. הטיסות שבחרנו להציג בכתבה מאפשרות ניצול מלא של כל ימי הטיול. 

טיסה זולה לפראג
טיסה זולה של אל על לפראג

טיסות נוספות לפראג:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו לעוד טיסות לפראג

אמסטרדם – חופשה אורבנית

אמסטרדם, בירת הולנד ואחת הערים המתוירות באירופה, מציעה שלל של אתרים ופעילויות למבקרים בה. החל משייט בתעלות שסובבות את העיר, ביקור בטחנות הרוח, ביקור במוזיאונים, סיור וטעימת בירה במבשלת היינקן ועוד.

אמסטרדם
שייט בתעלות באמסטרדם

למי זה מתאים? לכולם. אמסטרדם מתאימה לזוגות, לצעירים וגם למשפחות שמעוניינות לשהות באמסטרדם מספר ימים, או לצאת ממנה לטיולי כוכב בהולנד. 

כמה עולה הטיסה? טיסה לאמסטרדם לסופ"ש ארוך במהלך חודש יוני, מרביעי ועד שני תעלה $147 לאדם. חשוב לזכור הכרטיס הבסיסי בחברת איזי ג'ט כולל תיק קטן בלבד, ועל הוספת טרולי יש לשלם בנפרד. 

טיסה זולה לאמסטרדם
טיסה זולה לאמסטרדם בחודש יוני

טיסות זולות לאמסטרדם:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לאמסטרדם

פורטו – יין ושקיעות

פורטו, העיר השנייה בגודלה בפורטוגל, שוכנת על גבעות לצד האוקינוס האטלנטי ומהווה מוקד משיכה לתיירים רבים. בשנים האחרונות, עם תחילת הטיסות הישירות לפורטוגל, היא הפכה ליעד פופולארי גם בקרב הישראלים. בפורטו תוכלו לשוטט בסמטאות העיר העתיקה, להנות מאוכל טוב ולסייר ביקבים שמהם מייצרים את היין המפורסם בפורטוגל – יין 'דורו'.

כמו כן, ליסבון נמצאת במרחק של כשלוש שעות נסיעה ברכבת וניתן לשלב ביקור בליסבון במסגרת הטיול. ניתן גם לשלב נחיתה בפורטו וחזרה מליסבון או ההפך. 

למי זה מתאים? פורטו מתאימה לכולם – למשפחות שמעוניינות לעשות טיול כוכב, למטיילים שאוהבים את החיים הטובים וגם לצעירים שמעוניינים לנפוש במדינה שבה הוצאות המחיה יחסית נמוכות.

כמה עולה הטיסה? טיסה לפורטו לשבוע שלם במהלך חופשת הקיץ, תעלה כ-$350 בלבד לאדם. מדובר בטיסות ישירות של מותג סאן דור השייך לחברת אל על. הכרטיס הבסיסי כולל טרולי במשקל של 8 ק"ג ותיק קטן. 

טיסה ישירה לפורטו
טיסת סאן דור לפורטו
פורטו
שקיעה בפורטו

טיסות נוספות לפורטו: 

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לפורטו

ציריך – טבע עוצר נשימה

ציריך, העיר הגדולה בשוויץ נחשבת לאחת הערים היוקרתיות באירופה. בזכות גודלה הקטן של שוויץ, ניתן לצאת לטיולי כוכב בהרי האלפים ולחוות את הטבע הרהיב של שוויץ. בנוסף, במסגרת הטיול לעבור למדינות השכנות – אוסטריה, איטליה, גרמניה וצרפת.

שוויץ
נופים מיוחדים במינם בשוויץ

למי זה מתאים? חופשה בשוויץ מתאימה לחובבי טבע. תוכלו למצוא בה מגוון רחב של טיולי הליכה בדרגות שונות, כך שלא משנה מה רמת הכושר שלכם, תוכלו למצוא את מסלול ההליכה המתאים לכם. 

כמה עולה הטיסה? טיסה לציריך במהלך חודש מאי לשישה לילות, תעלה כ-$250 בלבד לאדם. מדובר בטיסות של חברת אל על שכוללות במסגרת הכרטיס טרולי עד 8 ק"ג ותיק קטן. במהלך הבדיקה, מצאנו מחירים דומים מאוד גם בחברת SWISS. בימים אלו, נמליץ להזמין טיסות אל על, כיוון שטיסות אלו יצאו כמתוכנן. 

טיסה
טיסת אל על ישירה לציריך

טיסות נוספות לציריך

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לציריך

מדריד – שופינג, טאפאסים וכדורגל

מדריד, בירת ספרד וגם בירת הכדורגל האירופאית נהנית ממזג אוויר נוח יחסית לאורך מרבית חודשי השנה. מדריד מציעה את חווית הקניות המשלמת ביותר באירופה, כמו כן גם אוכל משובח ומגוון אטרקציות נוספות. בנוסף, ניתן לשלב גם טיולי יום לערים הסמוכות טולדו וסגוביה.

חווית כדורגל – אצטדיון סנטיאגו ברנביאו במדריד

למי זה מתאים? חופשה במדריד מתאימה לזוגות ולצעירים שאוהבים חיי לילה, קניות ואוכל טוב, וכמובן לאוהדי כדורגל שיכולים להינות ממשחקים של קבוצות הכדרוגל הבכירות בעיר.

כמה עולה הטיסה? טיסה למדריד לסופ"ש ארוך במהלך חודשי מאי, תעלה כ-$266 בלבד. הטיסות שבחרנו מופעלות ע"י חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, שכבר הביעה התעיינות לגבי חזרה לפעילות בישראל החל מה09.01. מחיר הטיסה כולל טרולי עד 10 ק"ג ותיק גב. כמו כן, ראוי לציין שחברת אייר אירופה מפעילה בקו לתל אביב את מטוס ה'דרימליינר' (בואינג 787) המתקדם, שמציע מערכת בידור אישית גם במחלקת התיירים. 

טיסה למדריד
טיסת אייר אירופה למדריד

טיסות נוספות למדריד:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות למדריד

בנגקוק – בטן-גב, מקדשים ומוקפץ

בנגקוק, בירת תאילנד שנחשבת לאחד היעדים האהובים הישראלים, מהווה נקודה מרכזית בטיול בתאילנד. בעיר התוססת, תוכלו להינות מקניות זולות, שווקים, מקדשים ואטרקציות נוספות. תוכלו לקרוא על כל מה שאסור לפספס בבנגקוק בכתבה שהכנו עבורכם. כמו כן, מבנגקוק ניתן להמשיך בטיסות זולות במיוחד לחלקים נוספים בתאילנד כמו פוקט (ניתן גם לטוס לפוקט בטיסות ישירות של אל על), קו סמוי, או לחובבי הטבע לטוס לצפון המדינה.

תאילנד
תאילנד – אסקפיזם במיטבו

למי זה מתאים? חופשה בתאילנד יכולה להתאים לכולם! לצעירים שמחפשים בילויים, מסיבות, חופים וגלישה במחירים זולים. כמו כן, משפחות יכולות להינות מחופשה מהנה עבור הילדים וההורים. תאילנד גם מתאימה לתרמילאים ולחובבי הטבע, עם אפשרות לטרקים בצפון המדינה.

כמה עולה הטיסה? טיסה ישירה לבנגקוק של חברת אל על לשבועיים בחודש מאי, עולה כ-$675. חשוב לציין שמדובר בתעריף 'לייט', שמאפשר הגעה עם טרולי עד 8 ק"ג ותיק גב בלבד. במחיר זה כרטיס הטיסה אינו ניתן לביטול, וגם תוספות כמו מזוודה או בחירת מושב הינן בתשלום נוסף. ניתן לשלב גם נחיתה בפוקט והמראה חזרה מבנגקוק, או להפך. 

טיסת אל על ישירה לבנגקוק

טיסות נוספות לבנגקוק:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לבנגקוק

טורונטו – עירוב תרבויות ומפלי הניאגרה

טורנטו, העיר הגדולה ביותר בקנדה, נחשבת לאחת הערים עם הגיוון התרבותי הגדול בעולם. ניתן לתצפת על העיר ממגדל CN ולבקר בצ'יינה טאון או בשכונה הציורת קנסיגטון מרקט. כמו כן, מפלי הניאגרה נמצאים במרחק נסיעה של שעה וחצי מהעיר.

טיסות לטורונטו
גורדי השחקים בטורונטו

למי זה מתאים? טורנטו היא יעד מושלם לחופשה למשפחות שמעוניינות לעשות טיול בקנדה ולשלב ביקור עירוני, בנוסף לביקור בטבע המרהיב. כמו כן, במסגרת הטיול ניתן לשלב יעדים נוספים ברחבי קנדה וארה"ב, כמו למשל ניו יורק או בוסטון, אשר נמצאות במרחק של שעת טיסה בלבד מטורונטו. נזכיר שבמידה ומעוניינים להגיע גם לארה"ב או אפילו רק לבצע עצירת ביניים באחד מנמלי התעופה בארה"ב – יש להצטייד באשרת כניסה למדינה. 

כמה עולה הטיסה? טיסה לטורונטו במהלך חודש מאי, תעלה כ-$623 לאדם. מדובר בטיסות של חברת התעופה אייר קנדה, שכוללות עצירה קצרה במונטריאול בכל כיוון. במסגרת הכרטיס, ניתן להגיע עם מזוודה של 23 ק"ג, טרולי ותיק גב. 

טיסת אייר קנדה לטורונטו דרך מונטריאול

טיסות נוספות לטורונטו:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לטורונטו

סיישל – חופים מדהימים

לא סתם סיישל נחשבת לאחת מהמדינות האקזוטיות ביותר בעולם. עם חופים בתוליים, שוניות אלמוגים רבות, נופים מדהימים וריזורטים נחשבים, אין ספק שאיי סיישל נותנת מענה לחופשת בטן-גב מיוחדת שתשאיר אתכם עם טעם של עוד. 

טיסות לסיישל
איי סיישל המרהיבים

למי זה מתאים? חופשה באיי סיישל מתאימה לזוגות, בשל הריזורטים המפנקים שמאפשרים מנוחה אמיתית ושלל פינוקים. בנוסף, ניתן להינות ממצנחי רחיפה, צלילה, ספורט ימי ועוד.

כמה עולה הטיסה? טיסה לאיי סיישל במהלך חודש מאי, תעלה כ-$674 לאדם. הטיסות הן ישירות, אורכן כשש וחצי שעות בלבד ומבוצעות על ידי חברת התעופה אייר סיישל. כבודה וארוחה כלולים במחיר הכרטיס. על חווית הטיסה לאיי סיישל בחברת התעופה אייר סיישל תוכלו לקרוא כאן.

טיסות נוספות לאיי סיישל:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לאיי סיישל

 

באיזה יעד אתם הייתם בוחרים? ספרו לנו בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה