עבור רבים טיול בתאילנד הוא גן עדן עלי אדמות, וקל מאוד להבין למה. עם ים תכול, חופים מזמינים, סלעי קראסט אימתניים, איים מדהימים, לגונות נסתרות ועוד, תאילנד היא יעד שלא תרצו לעזוב, ואפילו לא התחלנו לדבר על צפון תאילנד. ישנן דרכים רבות להגיע לתאילנד, ואין ספק שבשנים האחרונות הדרך אליה נעשתה פשוטה וזולה יותר מתמיד.

אספנו עבורכם טיסות ובתי מלון בשלוש רמות מחיר שונות – לכם רק נותר לבחור באיזה תקציב אתם רוצים לחוות את תאילנד – הזול, הנוח או המפנק?

תאילנד
קופיפי – גן עדן עלי אדמות

כמה מילים על תאילנד

מבחינת טיסות, יש מגוון חברות תעופה המתחרות על הקו מנתב"ג לבנגקוקאל על (טיסה ישירה), טורקיש, אמירייטס, איתיחאד, קתאי פסיפיק ועוד. כל חברה מפעילה בין מספר טיסות בשבוע למספר טיסות ביום, מה שמאפשר לכל אחד לבחור את חווית הטיסה המיטבית עבורו. בחרנו להשוות מחירים בשתי תקופות מומלצות במיוחד:

  • סוף ינואר – שיא עונת התיירות המתאפיינת במזג אוויר מצוין לבטן גב ולטיולים בתאילנד
  • אמצע אפריל – במהלך חופשת פסח, כשמזג האוויר מושלם והטיול עולה פחות ימי חופש

חשוב לנו לציין, כי אף שבאפריל יש מזג אוויר מושלם, חודש אפריל נחשב כאוף סיזן (שכן הוא בתחילת העונה היבשה), מה שמאפשר לכם ליהנות ממחירים מדהימים על בתי מלון, טיסות פנים, סיורים ועוד, מעומס מופחת באתרי התיירות וממזג אוויר מושלם לים ולבריכה.

למען ההוגנות, השווינו בין תאריכי היציאה הזולים ביותר בכל חברה תחת תנאים ברי השוואה (תקופה, ימים בשבוע ומשך שהות). נציין, כמובן, כי המחירים המוצגים בכתבה נכונים ליום שבו התבצעה השוואת המחירים, ועשויים להשתנות. בנוסף לטיסות לבנגקוק בדקנו עבורכם גם טיסות פנים (במסלול בנגקוק-פוקט) וריזורטים בפוקט בשלוש רמות מחיר.

הזול, נוח והמפנק: תאילנד
סירות הלונגטייל האייקוניות של תאילנד

הזול – טיסות אייר אינדיה

את הטיסות הזולות ביותר לבנגקוק מצאנו בחברת אייר אינדיה. מדובר בטיסות קונקשן דרך ניו דלהי עם עצירה באורך סביר של 5-6 שעות לכל כיוון. הכרטיס הבסיסי כולל ארוחות, מערכת בידור, שתי מזוודות של 23 ק"ג, תיק גב וטרולי לכל נוסע. טיסות אלו מתחילות ב-$600 בלבד (קיימת זמינות בסוף מרץ במחיר זה). בסוף ינואר איתרנו טיסות במחיר $670 (בתאריכים 21.1-4.2), בעוד שבפסח המחיר עולה קלות ל-$705 (18-29.4) – דיל מדהים לטעמנו.

מבחינת שעות, הטיסות ממריאות מנתב"ג בלילה ונוחתות בבנגקוק למחרת בערב, ובחזור הטיסות ממריאות מבנגקוק בבוקר ומגיעות לנתב"ג בערב. כלומר, טיסות אלו גורמות לאובדן של יומיים מהטיול בתאילנד, שזה רחוק מאידאלי. כל הטיסות מופעלות במטוסי הדרימליינר של החברה, שהם מודרניים ונוחים.

טיסות זולות לבנגקוק

טיסות לבנגקוק בזול
אייר אינדיה: זול, אך עם חסרונות

טיסות פנים זולות עם אייר אסיה

את טיסות הפנים הזולות ביותר תוכלו למצוא בחברת אייר אסיה – חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר באסיה. החברה מפעילה טיסות רבות מבנגקוק לפוקט מידי יום משני שדות התעופה של בנגקוק. אנחנו כמובן נמליץ ללכת על טיסה מהשדה החדש (BKK) לאור קרבתו למרכז העיר. הצלחנו למצוא טיסה נוחה בסוף ינואר (22.1) מהשדה החדש של בנגקוק לפוקט תמורת $17 בלבד. במחיר זה תקבלו טרולי ותיק גב בלבד. תוכלו להוסיף מזוודה של 20 ק"ג תמורת עוד $13.

טיסות פנים זולות בתאילנד
טיסות אייראסיה: זול ויעיל

ריזורט זול בפוקט – BLU PINE

ריזורט BLU PINE, הוא ריזורט 4 כוכבים השוכן בקרבת חוף קאטה – מיקום טוב ושקט, אך לא מדהים. הריזורט מציע לינה בוילות מודרניות תמורת מחירים נוחים במיוחד, תוכלו למצוא בו מספר בריכות שחייה, אזורים חיצוניים מטופחים ושלל שירותים נוספים. הצלחנו למצוא באתר בוקינג חדר בריזורט ל-4 לילות בתאריכים 22-26 בינואר תמורת 950 ש"ח בלבד.

במחיר כה נמוך תקבלו חדר בגודל 35 מ"ר עם מיטה זוגית, אזור ישיבה, חדר אמבטיה ענקי ואפילו מרפסת נחמדה. החדרים ממוזגים ומאובזרים בטלוויזיה, מייבש שיער, כספת ועוד. אכן, תמורה מדהימה לכסף. חשוב לציין כי המלון אינו נמצא על החוף, אך החוף הקרוב נמצא במרחק קצר של כחמש דקות הליכה.

מלונות זולים בפוקט
BLU PINE – תמורה מדהימה לכסף
ריזורט שול בפוקט
מלון BLU PINE – בחירה משתלמת
ריזורט שווה בפוקט
האזור החיצוני הנאה של BLU PINE

הנוח – טיסות אל על ישירות (כרטיס קלאסיק)

בינינו, מי מאיתנו לא מעדיף טיסה ישירה? אז טריוויאלי לחלוטין שהאופציה הנוחה שנציע לכם היא הטיסות הישירות והקצרות של אל על לבנגקוק. החיסרון הבולט הוא שהכרטיס הבסיסי ביותר באל-על כבר אינו כולל מזוודה או בחירת מושב, אלא רק טרולי ותיק גב, ואין ספק שלארוז בטרולי ולשבת בנפרד משך 9 שעות זה לא הכי נוח. אל על מציעה ללקוחותיה לשדרג את הכרטיס תמורת כ-$100 לכיוון לחבילת קלאסיק הכוללת בנוסף גם מזוודה של 23 ק"ג ובחירת מושב.

המחיר הנמוך ביותר שאיתרנו בתעריף קלאסיק בסוף ינואר הוא $883 (21.1-4.2), אך בפסח המחיר מזנק למעל $1500 (!!!) (14-27.4), טיסה עם חברה אחרת בפסח תחסוך לכם המון כסף. טיסות אל על ממריאות בלילה ולכן ממקסמות לכם את ימי הטיול, ובמסלול המקוצר ההגעה לתאילנד היא מהירה למדיי. כמו כן, מומלץ לבחור בטיסות המבוצעות במטוסי הדרימליינר (787) של החברה.

טיסות ישירות לתאילנד

טיסות נוחות לתאילנד
טיסות אל על לבנגקוק: נוח ומהיר אך לא מאוד זול

טיסות פנים נוחות עם Thai Smile

חברת Thai Smile היא חברת בת של חברת התעופה הלאומית של תאילנד – Thai Airways המפעילה לא מעט טיסות פנים בתאילנד. החברה מציעה טיסות בשירות מלא, כולל מזוודה של 20 ק"ג, בחירת מושב וארוחה קלה במחירים נוחים, ולכן מהווה בחירה פופולרית ונוחה עבור תיירים רבים בתאילנד. הצלחנו למצוא טיסה בכיוון אחד מבנגקוק (BKK) לפוקט תמורת $35 בלבד – מחיר משתלם לכל הדעות.

טיסות פנים נוחות בתאילנד
Thai Smile – טיסה נוחה ומשתלמת

ריזורט נוח ומשתלם בפוקט – Wyndham Grand Kalim Bay

ריזורט זה, המעוטר בחמישה כוכבים, שוכן על צוק שממנו נשקפים נופים מרהיבים לעבר הים מרחק עשר דקות נסיעה מחוף פאטונג ההומה – מרכז חיי הלילה של האי. במלון תוכלו ליהנות ממגוון בריכות כיפיות, מאזורים חיצוניים מטופחים עם נוף מדהים לעבר ים אנדמן, ממתחם ספא מושקע, חדר כושר, מסעדה ועוד. כל הטוב הזה יעלה 1440 ש"ח בלבד ל-4 לילות בתאריכים 22-26 בינואר (בהזמנה דרך אתר אגודה).

החדרים עצמם מעט בסיסיים ביחס לריזורט של חמישה כוכבים, אך לטעמנו לא חסר בהם דבר. יש בהם פינת ישיבה, מרפסת קטנה עם נוף לים וכל האבזור שתצטרכו לשהות נעימה כמו טלוויזיה ומיניבר. המלון עצמו שוכן בין חוף פטונג לחוף קאלים, ולכן מוטב לקחת בחשבון שבכל יציאה מהמלון תצטרכו לקחת מונית או טוקטוק, ואין חוף ים במרחק הליכה.

ריזורט שווה בתאילנד
מלון ווינדהאם – ריזורט חמישה כוכבים במחיר מצוין
טיול בתאילנד
החדר השווה של מלון Wyndham
מלון משתלם בפוקט
בריכת אינפינטי שווה במלון Wyndham

המפנק – טיסת ביזנס עם גאלף אייר במחיר מנצח

חברת גאלף אייר, היא מסוג החברות שחומקות בקלות מתחת לראדר, אך מדובר בחברה שלא נופלת מאף אחת מהמתחרות היותר מוכרות שלה כמו איתיחאד ואמירייטס. סיבה מצוינת לשקול לנסות אותם, היא התעריף המנצח שהם מציעים במחלקת הביזנס לבנגקוק – החל מ-$1459. אנחנו מצאנו טיסת ביזנס בסוף ינואר במחיר מעולה של $1547 (18.1-1.2) והופתענו לגלות שהמחיר המדהים הזה זמין גם בפסח (18.4-2.5).

זה נכון שניתן להשיג טיסות מוצלחות לתאילנד בחצי מחיר, אך אם מתחשק לכם לנסות טיסת ביזנס כחוויה חד פעמית, מדובר בתעריף זול משמעותית מהמתחרים ומטיסות ביזנס ליעדים רחוקים אחרים. לכן, אם מדובר בזוג נוסעים, התוספת היא לא משמעותית ביחס למחיר הטיול בתאילנד והחוויה יכולה לשדרג לכם את הטיול בטירוף.

נוסעי מחלקת הביזנס בחברת גאלף אייר, יכולים להתרווח במושב מפנק שנפתח למיטה שטוחה, אפילו בטיסה הקצרה בין נתב"ג לבחריין, ליהנות ממגוון רחב של מנות שף ואלכוהול משובח, להיכנס לטרקלינים יוקרתיים לפני ההמראה ובמהלך הקונקשן, ליהנות משירות מדהים ברמה עולמית ועוד.

החברה מפעילה מספר טיסות בשבוע לנתב"ג בשעות משתנות, כך שניתן למצוא טיסות עם קונקשנים קצרים (בייחוד בימי חמישי). הטיסות מנתב"ג לבחריין מבוצעות במטוס צר גוף ממשפחות a320, וטיסות ההמשך לתאילנד מבוצעות במטוסי דרימליינר נוחים, אך מוצר הביזנס מצוין בשני סוגי המטוסים הללו – פתיחה חלומית לטיול המושלם בתאילנד.

טיסות ביזנס זולות לתאילנד

ביזנס במחיר פטסטי – גם בפסח

טיסות פנים מפנקות עם Bangkok Airways

חברת Bangkok Airways מגדירה עצמה כחברת תעופה בוטיק, והם בהחלט מציעים מוצר מצוין גם במושב הזול ביותר במחלקת תיירים. כל כרטיס כולל מזוודה במשקל 20 ק"ג, טרולי ותיק גב ואפילו ארוחה חמה במטוס. אולי תופתעו לגלות שכרטיס טיסה בחברת תעופה בוטיק דווקא נמכר במחיר זול ונגיש – $46 בלבד.

חשוב להזכיר שכל מי שטס עם החברה זכאי להיכנס לטרקלין צנוע של החברה. בטרקלין תמצאו מבחר מצומצם של מזון ומשקאות, אך חלל נעים עם כיבוד, משקאות ו-WIFI הוא בהחלט בונוס נחמד ועדיף על פני לשבת באמצע הטרמינל על ספסל. בנוסף, המטוסים של החברה מרווחים מאוד ביחס למקובל באסיה, וזה בהחלט משפר משמעותית את חווית הטיסה.

טיסות פנים מפנקות בתאילנד
בנגקוק איירויייס – טיסה מפנקת במחיר זול

ריזורט מפנק בפוקט במחיר משתלם

חוף פאטונג הוא אליה וקוץ בה. מצד אחד מדובר בחוף המרכזי של פוקט עם מבחר מצוין של מסעדות, ברים, מועדונים, קניונים, חנויות ועוד. אולם, האזור המרכזי של פאטונג הוא סואן, עמוס, רועש, זול ומעט מפוקפק. אז התאמצנו קצת ומצאנו ריזורט מפנק במיקום מוצלח ובמחיר משתלם במיוחד. ריזורט Dinso מרשת IHG הבינ"ל שוכן בצד האחורי של פאטונג, רחוק מהרעש, אבל במרחק הליכה למרכז העניינים.

בריזורט הזה תוכלו למצוא בריכות יפהפיות, אזורים חיצוניים בסגנון תאילנדי, חדרים מרווחים, מפנקים ומעוצבים לעילא, גינה ושלל פינוקים. החדר הבסיסי עולה 620 ש"ח ללילה בלבד, כלומר פחות מ-2500 ש"ח ל-4 לילות בשיא העונה – מחיר מעולה למלון ברמה גבוהה שכזו (הזמנה באתר בוקינג), שלחלוטין ישדרג לכם את הטיול בתאילנד. החיסרון המרכזי הוא שאין חוף קרוב במרחק הליכה, אך זה יחסית זניח, כי תוכלו להיגע לחופים מדהימים בנסיעת מונית לא ארוכה.

ריזורט שווה בפוקט
ריזורט Dinso – מלון מפנק במחיר משתלם
ריזורט חמישה כוכבים בפוקט
החדר הסטנדרטי המפנק של ריזורט Dinso
ריזורט שווה בפוקט
Dinso – ריזורט חמישה כוכבים בפוקט

אז במה כדאי לבחור? הזול, הנוח או המפנק?

אז במה אתם הייתם בוחרים? נשמח לשמוע מה דעתכם, השתתפו בסקר שפרסמנו בסטורי אינסטגרם שלנו

עשינו לכם חשק לטוס לתאילנד? הנה הטיסות הכי זולות שמצאנו:

מחפשים טיסות אחרות בתאילנד? לחצו כאן

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה