חגי תשרי, הם תקופה מצוינת לחופשות באירופה, מזג האוויר נעים, עומסי התיירים והמחירים נמוכים בהרבה מחודשי הקיץ, והכי חשוב – חסכוניים מאד בניצול ימי חופש!

כבר הצלחנו להרכיב לכם חופשות מדהימות באירופה בחודשי הקיץ עד $500 לאדם בלבד – כולל טיסות, לינה, תחבורה, אטרקציות והוצאות מחייה. הפעם, אנחנו מעלים מעט את התקציב ל-$600, אך בהתאם, הצלחנו לבנות עבורכם חופשות מדהימות ביעדים שווים בטירוף.

הבדיקה שלנו בוצעה עבור הרכב של זוג עם שני ילדים, מתוך הנחה כי בחופשה קצרה, של 4-5 ימים, ניתן להסתפק בתיק גב קטן לכל נוסע. כמובן, ניתן בעלות יחסית זניחה לשלוח מזוודה משותפת לכולם או לחלוק בטרולי. חשוב לנו לציין כי מחירי הטיסות והמלונות המוצגים הם המחיר הזול ביותר שמצאנו עבור המלון או הטיסה, ונכונים ליום שבו בוצעה הבדיקה.

רוצים לדעת היכן תוכלו לנפוש עד $600 לאדם בחגי תשרי? כל התשובות בהמשך!

חגים בחו"ל
אפשר לטוס ללונדון בחגים בזול

ראש השנה חלומי בכרתים

ראש השנה, זה טיימינג מעולה לחופשת בטן גב כיפית בכרתים, אחרי עונת הקיץ העמוסה וההומה, בדיוק כשמזג האוויר הופך הכי נעים שיש. אז מה דעתכם על לבלות את ראש השנה הקרוב בריזורט שווה בכרתים עם כוס קוקטייל ביד מול השקיעה? אנחנו יכולים להגשים את החלום הזה, ואפילו בפחות מ-$500 לאדם.

כרתים בחגים
ספינלונגה, כרתים

למי זה מתאים? בעיקר למשפחות ולזוגות שמחפשים חופשת בטן גב רגועה

כמה עולה הטיסה? טיסות מושלמות משישי (ערב החג, 15 בספטמבר) בשעות אחה"צ (ממריאים אחרי שעות העומס בנתב"ג ונוחתים הישר לערב החג ביעד) עד שני אחה"צ (18 בספטמבר) תעלה $174 בלבד.

טיסות לחגים
טיסות לכרתים בראש השנה

איפה ישנים? מצאנו מחיר מעולה למלון Grecotel Meli Palace, השייך לרשת Grecotel הנהדרת. המלון בדרגת 4 כוכבים וזוכה לביקורות אורחים מצוינות. הוא שוכן על חוף פרטי שקט בקרבת העיירה מאליה, ומציע 2 בריכות שחייה, חדרים מודרניים ונעימים, אזור ספא, בר והרבה נוף לים. 3 לילות בחדר משפחתי (זוג+2), על בסיס הכל כלול, יעלה רק 2,114 ש"ח, שהם כ-$580 בלבד.

הכל כלול בחגים
Grecotel Meli Palace – הכל כלול בלי לשבור קופת חיסכון

מבחינת תחבורה, השכרת רכב משפחתי ל-3 ימים תעלה החל מ-$77 בלבד. כלומר, החבילה הבסיסית של טיסה, מלון ורכב תעלה פחות מ-$1400 , מה שמשאיר הרבה תקציב לבזבוזים ולאטרקציות. ריאלית אנחנו מאמינים ש-$100 ליום זו הערכה נדיבה מאוד של מה שתצטרכו להוציא. חוץ מלבלות במלון תוכלו לבלות בפארק המים המעולה אקווה פלוס, לצאת לסיבוב בעיר הרקיליון או לטייל באזור אלונדה ולהפליג לספינלונגה.

טיסות זולות לכרתים בחגים:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לכרתים

פותחים את השנה בוינה המדהימה

וינה, היא אחת הערים האהובות עלינו באירופה. היא יפה, נקייה, מטופחת, מלאת הפתעות ושופעת אטרקציות מגניבות. משפחות, למשל, יכולות למצוא ים אטרקציות שוות ממש בלב העיר, כמו אקווריום מרשים ופארק שעשועים רחב ידיים. אז אנחנו חושבים שאם יש הזדמנות לטוס לוינה במחיר שווה בראש השנה, מומלץ לקפוץ עלייה כמה שיותר מהר.

וינה בחגים
ערב יורד על העיר העתיקה של וינה

למי זה מתאים? וינה עיר מושלמת למשפחות, לחובבי תרבות ואמנות ולחובבי אירופה הקלאסית, אך פחות אידאלית לחובבי שופינג זול.

כמה עולה הטיסה? טיסות הלוך חזור, שממקסמות את ימי החג (מחמישי 14.9 בערב עד שני 18.9 בבוקר), יעלו $136 בלבד לאדם. כלומר, סה"כ $544 לזוג + 2.

חו"ל בזול בחגים
טיסות לוינה בראש השנה

איפה ישנים? בהרכב משפחתי נמליץ לכם חד משמעית לישון בדירה ולא במלון. כך גם תשלמו פחות, גם תיהנו מיותר מרחב וגם תוכלו לבשל בדירה ארוחות בוקר טעימות. אנחנו אהבנו במיוחד את הדירה Mauthaus Schönbrunn – דירת חמימה בת שלושה חדרי שינה הממוקמת על תחנת רכבת תחתית, שממנה תוכלו להגיע לעיר העתיקה של וינה תוך פחות מ-10 דקות. 4 לילות בדירה, יעלו קצת פחות מ-2,200 ש"ח בלבד, שהם כ-$600.

מבחינת תחבורה, כרטיס שבועי לרשת התחבורה הענפה של וינה יעלה 17 אירו לאדם, ונסיעת מונית בין נמל התעופה למרכז העיר תעלה כ-35 אירו לכיוון. בסה"כ מדובר בעלות של $150, מה שמותיר אותנו עם תקציב של כ-$1,050 לבזבוזים, כלומר כ-$350 לכל יום טיול.

וינה בחגים
ארמון בלוודר המרשים שבוינה

בסכום כזה, אפשר בכיף להרשות אטרקציה אחת או שתיים ליום (כ-40-60 אירו למשפחה), ארוחה במסעדה טובה (כ-80-100 אירו למשפחה), מצרכים לארוחת בוקר, נשנושים לאורך היום, ואפילו יישאר תקציב שופינג. לחילופין תוכלו לצמצם את מסגרת התקציב ל-$500 בקלי קלות (ואז התקציב היומי יורד לכ-$200).

מחפשים עוד המלצות על וינה? הכנו כתבה מקיפה עם המלצות מעולות שיעזרו לכם לחוות את וינה כמו שעוד לא ראיתם.

טיסות זולות לוינה בחגים:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לוינה

סוכות הכל כלול באנטליה

אנטליה, היא בירת ההכל כלול של טורקיה, ואין ספק שחופשה מלאת שמש, ים, בריכה ואוכל טורקי ובינלאומי מצוין נשמעת לנו כמו חלום. זו גם דרך מצוינת לבלות את ערב חג סוכות בחיק המשפחה, מבלי לקרוע את הכיס ואחת החופשות הכי שוות שיש בחגי תשרי.

טיסות זולות בחגים
מפלי דודן, אנטליה

למי זה מתאים? בעיקר למשפחות ולזוגות שמחפשים חופשת בטן גב רגועה

כמה עולה הטיסה? טיסות ישירות בסופ"ש של ערב סוכות (27 בספטמבר עד ה-2 באוקטובר), יעלו $202 ובמחיר הזה כל נוסע זכאי להביא עמו טרולי ותיק גב. כלומר, סה"כ כ-$800 למשפחה.

אנטליה בחגים
טיסות לאנטליה בסוכות

איפה ישנים? מצאנו מחיר מעולה למלון Wind of Lara. מדובר במלון 5 כוכבים בסגנון הכל כלול, השוכן כרבע שעה מנמל התעופה של אנטליה על חוף הים. המלון מציע לאורחיו בריכות חיצוניות ופנימיות, פארק מים, חוף פרטי וחדרים מודרניים, מרווחים ונוחים. שהות של 5 לילות במלון על בסיס הכל כלול תעלה 3,600 ש"ח לזוג + 2, כלומר כ-$1000.

הכל כלול בחגים
מלון Wind of Lara

מבחינת תחבורה, בגלל הקרבה של המלון לנמל התעופה ולאנטליה עצמה, תוכלו להסתדר מצוין עם מוניות, ונניח שהם יעלו $100 סה"כ. זה משאיר אתכם עם $100 ליום, ובכנות, כנראה שפשוט לא תצטרכו כל כך הרבה תקציב, כי מי ירצה לעזוב מלון מושלם שכזה? למי שכן ירצה לעשות סיבוב באזור, נמליץ על טיול למפלי דודן המרהיבים וכן להסתובב במרכז אנטליה הציורי.

טיסות זולות לאנטליה בחגים:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לאנטליה

טיול חלומי בדרום איטליה

לדעתנו, אזור חוף אמאלפי הוא אחד האזורים היפים והמדהימים ביותר בכל העולם, וחודש אוקטובר הוא כנראה התקופה הטובה ביותר לטייל בו – מזג האוויר עדיין נהדר, אך העומסים והמחירים נמוכים משמעותית בהשוואה לקיץ. אז כשיש טיסות לנאפולי שנופלות על שמחת תורה ולא קורעות את הכיס, לא צריך הרבה כדי לשכנע אותנו לארוז תיק קטן ולטוס לאחת החופשות הכי שוות שיש בחגי תשרי.

חגי תשרי בחו"ל
פוזיטנו המהממת

למי זה מתאים? לכל מי שאוהב טבע, נופים יפים ועיירות חוף משגעות.

כמה עולה הטיסה? טיסות בסופ"ש של שמחת תורה (4-9 באוקטובר) יעלו $183 לאדם. כלומר, סה"כ $732 לזוג + 2. כדי ליהנות ממחיר זה עליכם להזמין באתר הרשמי של וויז אייר ולהירשם למועדון ההנחות (עלות המועדון כלולה במחיר הנקוב לעיל).

נאפולי בחגים
טיסות לנאפולי בשמחת תורה

איפה ישנים? לרוב מומלץ לפצל לינה ולעבור בין בתי מלון כל לילה או שניים, כדי לחסוך זמן נסיעה. אולם, כדי לשמור על פשטות נניח שתעשו טיול כוכב עם בסיס בעיירה Castellammare di Stabia – מרכז הכובד של הטיולים באזור אמאלפי. מצאנו מקום לינה מעולה באירוח של משפחה מקומית מקסימה – Villa Catie. הוילה ממוקמת מחוץ לעיירה על גבעה עם נוף פנורמי.

במקום יש בריכה, מסעדה מומלצת, חדרי אירוח פשוטים ונעימים ונוף מטריף לעבר מפרץ נאפולי והר הוזוב. 5 לילות בחדר משפחתי יעלו רק 2,188 ש"ח, כלומר כ-$600. אם אתם מעדיפים לפצל לינה, אנו נוטים להאמין שעדיין תצליחו למצוא מקומות לינה נהדרים תמורת $600 ל-5 לילות.

מבחינת אטרקציות, אם תרכשו את כרטיס ArteCard Campania השבועי, תוכלו לקבל חמש כניסות בחינם לכל האטרקציות הכי שוות באזור נאפולי ואמאלפי, למשל: פומפיי, הר הוזוב, הוילות בראוולו ועוד. עלות הכרטיס היא 34 אירו למבוגר מעל גיל 18, וילדים מתחת לגל 18 נכנסים בחינם לרוב האטרקציות במחוז. כלומר, תמורת כ-$100 תוכלו לסגור תקציב אטקציות לכל הטיול.

חו"ל בחגים
גני וילה רופולו המרהיבים

ההתניידות באזור מצריכה רכב, אך למרבה המזל, ניתן להשיג רכבים משפחתים קטנים החל מ-$90 לכל התקופה (לא כולל ביטוח החזר/ביטול השתתפות עצמית שיעלה עוד 10-20 דולר ליום). זה משאיר אותנו עם תקציב של 800-900 דולר, כלומר 160-180 דולר ליום. אם ננכה את עלויות הרכב (דלק, חניות ואגרות), שהן בערך 30 דולר ליום, עדיין נותרנו עם 130-150 דולר, שזה תקציב בריא שמאפשר לאכול בחוץ במסעדות אותנטיות (כ-60-80 אירו למשפחה), להשתתף בסיורים מודרכים ואפילו לעשות קצת שופינג.

עשינו לכם חשק? הכנו עבורכם כתבה מעולה עם טיפים והמלצות לטיול המושלם בדרום איטליה.

טיסות זולות לנאפולי בחגים:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות לנאפולי

סוגרים את עונת החגים בלונדון

כשזה מגיע לטיולים אורבניים באירופה, אין ספק שלונדון היא המלכה – זו עיר שמשלבת בהרמוניה מעוררת קנאה מסורת, קדמה ואהבה בלתי נדלית לחיים. אין ספק שזה מדהים, שקיימת אפשרות ליהנות מחופשה בת 4 לילות ו-4 ימים מלאים, באחת הערים השוות בעולם, תמורת $600 לאדם כולל הכל ועוד בתקופת החגים.

חגי תשרי בלונדון
אזור קובנט גארדן התוסס

למי זה מתאים? לכל קבוצה ולכל הרכב – לדעתנו פשוט אין על לונדון

כמה עולה הטיסה? טיסות בסופ"ש של שמחת תורה (4-8 באוקטובר) ,יעלו $167 בלבד לאדם (בטיסת החזור יש קונקשן עצמאי של 3 שעות בקפריסין – ויתור קטן בשביל חופשה מדהימה). סה"כ עלות הטיסות לזוג + 2 עומדת על $668. נציין כי המחיר כולל ביטוח למקרה של פספוס טיסת ההמשך.

לונדון בחגים
טיסות ללונדון בשמחת תורה

איפה ישנים? בבריטניה ישנה רשת פופולרית וידועה בשם premier inn, המציעה מלונות זולים וברמה טובה, והם אידאליים למשפחות. חשוב לציין שכדי להוזיל מחירים, הם אינם מוכרים חדרים שלא דרך האתר הרשמי. מכיוון שטיסת ההלוך מגיעה מאוחר מאוד בלילה, סידרנו לכם מלון קרוב מאוד לטרמינל תמורת 86.5 ליש"ט בלבד.

בלונדון עצמה בחרנו לכם את הסניף שבאזור Southwark – קרוב לתחנת טיוב שתיקח אתכם ללונדון איי ולביג בן תוך פחות מ-5 דקות ולרחוב אוקספורד תוך 7 דקות בלבד. שלושה לילות במלון הזה, יעלו 373 ליש"ט לכל המשפחה. סה"כ עלויות הלינה מסתכמות לכ-$600.

חופשות זולות בחגים
יום שמשי בקמדן לוק

נותרנו עם תקציב של כ-$1,130, כלומר בערך 870 ליש"ט, שממנו נקדיש 140 ליש"ט לתחבורה (60 ליש"ט עבור נסיעות ב-Thameslink בין מרכז העיר לנמל התעופה ועוד 80 ליש"ט לנסיעה בטיוב בתוך גבולות לונדון). אם כך, נותרו לנו עוד 180 ליש"ט בתקציב לכל יום. ארוחת בוקר טובה במלון תעלה 24 ליש"ט לכל המשפחה, אם ניקח בחשבון ארוחה עיקרית במסעדה זולה ועוד נשנושים במהלך היום, לדעתנו בהחלט ניתן לסגור תקציב אכילה יומי בכ-100-120 ליש"ט למשפחה.

אמנם 60-80 ליש"ט ליום נשמע מעט, אך בלונדון אטרקציות רבות הן לגמרי בחינם – מוזיאון המדע, מוזיאון הטבע, הטייט מודרן, טיול בפארקים המקסימים, תצפיות שוות על העיר ושוטטות ברחובותיה. עם תקציב כזה אפשר למשל להשיג כרטיסים ברגע האחרון למחזמר (החל מ-80 ליש"ט למשפחה), לבקר בגשר מצודת לונדון (כ-20 ליש"ט למשפחה לאחר הנחת 1+1), לצאת לסיור טעימות עצמאי באחד משוקי האוכל (כ-40-60 ליש"ט למשפחה) ועוד.

מחפשים עוד המלצות על לונדון? הכנו כתבה מעולה עם כל הטיפים השווים לטיול חלומי וזול בלונדון.

טיסות זולות ללונדון בחגים:

לא מצאתם את מה שחיפשתם? לחצו כאן לעוד טיסות ללונדון

באיזו מהחופשות הללו בחגי תשרי הייתם בוחרים? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות.

מחפשים טיסות אחרות לחגים? הכנו לכם מנוע חיפוש טיסות בחגים

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה