טיילת סאות'בנק הכיפית

תגידו עליה מה שתגידו, אפורה, גשומה, יקרה, תיירותית או ממוסחרת, בעינינו לונדון היא אחת הערים הטובות בעולם והיא מציעה חוויות מיוחדות לכל סגנון, לכל גיל ולכל תקציב. יוטה, יוצרת התוכן שלנו, טסה ללונדון כדי לבדוק בעצמה את האטרקציות וחזרה עם המלצות מדהימות לטיול מהסרטים.

אטרקציות בלונדון
גשר מצודת לונדון

טיסות ללונדון

טסנו עם חברת וירג'ין אטלנטיק המעולה. וירג'ין מפעילים טיסה יומית מנתב"ג ללונדון בשעות הכי נוחות שיש – טיסת הלוך בשעה שבע בבוקר וטיסת חזור בשעה עשר בלילה, וכך תוכלו ליהנות מחופשה עם ימים מלאים. כרטיס הטיסה הבסיסי כולל ארוחה, טרולי ותיק גב למטוס. נציין גם שבקרוב החברה מתכננת להכפיל את תדירות הטיסות שלה לארץ.

החברה טסה לנתב"ג עם מטוסים רחבי גוף נוחים מסוג איירבוס A330 בתצורת 2-4-2, כך שזוגות לא צריכים לחלוק את המושב עם זרים. כמו כן, כל מושב מצויד במערכת מולטימדיה ובשקעי הטענה כדי שחלילה לא תיגמר לכם הסוללה. הטיסות יוצאות משדה התעופה הית'רו, ממנו ניתן להגיע למרכז העיר בקלות ובמהירות.

לונדון המלצות
מטוס וירג'ין בהית'רו

טיסה ללונדון אורכת קצת מעל חמש שעות, אך הטיסה שלנו עברה בנעימים הודות למטוס דרימליינר החדיש, מערכת הבידור, שקעי ההטענה והארוחה. חשוב לציין כי חברות רבות מפעילות טיסות ללונדון באמצעות מטוסים קטנים ללא מערכת בידור ושקעים, ומומלץ לשים לב לכך בבחירת הטיסות.

בטיסה חזור, התנסנו במחלקת העסקים של וירג'ין ולא התאכזבנו. כל נוסע מקבל מושב שהופך למיטה שטוחה עם מערכת בידור נשלפת, מקומות אחסון נוספים, הדום לרגליים וגישה ישירה למעבר מכל מושב. יש מעט מאד חברות תעופה שהשקיעו בשטחים ציבוריים לרווחת הנוסעים ותופתעו לשמוע שבמטוסי הדרימליינר של וירג'ין יש איזור נפרד עם בר וישיבה לנוסעי מחלקת העסקים. בנוסף, לנוסעי המחלקה מוגשים ארוחות משודרגות מתפריט מיוחד, משקאות קלים וחריפים ללא הגבלה.

בונוס נוסף ושווה במיוחד, הוא שכל נוסעי מחלקת הביזנס עוברים את כל תהליך הבידוק באגף נפרד ויוקרתי ללא תורים. בסוף התהליך הנוסעים מגיעים לטרקלין המפואר של וירג'ין בהית'רו – אחד המרשימים שיצא לנו לראות. בטרקלין תוכלו למצוא מבחר רחב  שלאוכל ושתייה בהגשת מלצרים, מגוון אזורי ישיבה שקטים ונעימים, נוף למטוסים ולמסלולים, שולחן פול, מרפסת תצפית, מקלחות ועוד.

מחלקת הביזנס של וירג'ין
מחלקת הביזנס של וירג'ין
לונדון מסלול
הלאונג' המפנק של וירג'ין בהית'רו

יוטה שלנו מספרת: "הטיסה הלוך היתה מעולה, בין הטובות שהיו לי. המחלקה היתה מאוד מרווחות, הדיילים היו סופר נחמדים, קיבלנו הפתעות ששיפרו את חוויית הטיסה, היו שקעים ומערכת מולטימדיה אישית".

גם טיסת החזור הותירה עליה רושם חיובי במיוחד: "הטיסה בביזנס היתה מפנקת והלאונג' היה מדהים! היו בו מלא פינות ישיבה, בופה נשנושים, תפריט לצהריים ולערב ובר עם ברמנים שמכינים איזה קוקטייל שרוצים. זו היתה חווית הטיסה מדהימה!".

לסיכום, בין אם תטוסו באוקנומי או בביזנס, אנחנו יכולים להבטיח לכם שלא תתאכזבו מוירג'ין אטלנטיק.

לינה בלונדון

בלונדון יש מגוון מקומות לינה לכל תקציב, אך הפעם החלטנו להתפנק עם מלון חמישה כוכבים במיקום הכי טוב בעיר – Great Scotland Yard Hotel. מדובר במלון מרשת Hyatt היוקרתית הממוקם ממש ליד כיכר טרפלגר – הכיכר הראשית של לונדון. כמו כן, המלון שוכן בנכס היסטורי וסגנון העיצוב שלו משלב בין הישן למודרני ומתכתב עם ההיסטוריה של המבנה.

חדרי המלון גדולים משמעותית מהממוצע בלונדון, ומציעים מיטות מפנקות, מכונת קפה ואפילו פינת עבודה עם כיסא ושולחן. המלון מכיל מסעדה של שף עטור מישלן, בר וויסקי סודי, טרקלין תה ואפילו חדר כושר מאובזר.

שאלנו את יוטה מה היתה דעתה על המלון, וזה מה שהיה לה להגיד: "המלון היה אחד המלונות היפים ביותר שביקרתי בהם! רואים שממש הקפידו שם על העיצוב. ארוחת הבוקר היתה מעולה ומגוונת והוגשה עד לשולחן. זה נתן הרגשה של בית קפה ואני ממש אהבתי את זה. אחד הדברים המגניבים במלון זה הבר הסודי שנפתח בערב!"

המלצות ללונדון
אחד מהחדרים המפנקים של המלון
מלון בלונדון
הבר האלגנטי של המלון

מלון Great Scotland Yard נבחר והוזמן עבורנו בעזרת ליאור מFlyingOut, סוכן מועדף עם גישה לתעריפים בלעדיים במלונות יוקרה ברחבי העולם. ההזמנה באמצעות סוכן, מאפשרת למקסם את התמורה לכסף בעת השהייה במלון. רק לעוקבים של טיסות סודיות – לילה שלישי בחינם במלון Great Scotland Yard Hotel, ובנוסף ארוחת בוקר זוגית, שדרוג לסוויטה על בסיס מקום פנוי, קרדיט 85 פאונד לשימוש במלון ועוד, רק להזמנות עד סוף החודש!ההטבה תקפה לשהיות עד ינואר 2024. לחצו לקבלת הצעה למלון.

אטרקציות בלונדון

לפני שנתחיל לסקור את האטרקציות המדהימות שיש ללונדון להציע, רק נציין שהעוקבים של טיסות סודיות – באינסטגרם, בטלגרם ובקהילת הפייסבוק – הם אלה שבחרו איך יראה הטיול. הם בחרו לאן נטוס, מה תהיה האטרקציה המרכזית בכל יום ושלחו המלצות מעולות, שאת הטובות ביותר מביניהן תמצאו בהמשך הכתבה. יוטה מספרת: "הבחירות של העוקבים במהלך היום היו ממש מגניבות והוסיפו המון! הרגשתי שהם ממש מטיילים איתי. הם היו סופר מעורבים, כל הזמן הצביעו לסקרים ששאלו מה נעשה ושלחו המלצות".

מבחינת אטרקציות קלאסיות, המקומות שכל תייר בלונדון חייב לראות הם גשר מצודת לונדון, הביג בן, בתי הפרלמנט, טיילת סאות'בנק וארמון באקינגהאם. בנוסף נמליץ לכם לבקר גם בכיכר המרכזית והמרשימה של העיר – כיכר טרפלגר, בפארק סנט ג'יימס השליו והציורי (ליד ארמון באקינגהאם) ובצ'יינה טאון.

האזורים הכי כיפיים לשוטטות במרכז העיר הם רובע סוהו, רחוב קארנבי הצבעוני ואזור קובנט גרדן. בכל האזורים הללו תוכלו למצוא חנויות מגניבות, מסעדות, בתי קפה וברים לכל טעם ולכל כיס, ובעיקר אווירה טובה ומשוחררת של חופש. הזמן הכי טוב להסתובב באזורים הללו הוא בשעות בין הערביים על רקע השקיעה כשהרחובות הומים אנשים, הגודשים את המסעדות, הברים ובתי הקפה.

לונדון מסלול
פארק סנט ג'יימס השלו
מסלול מומלץ בלונדון
אזור קובנט גארדן התוסס

לא רחוק משם, שוכן אזור הסיטי של לונדון שלגמרי שווה ביקור. מדובר באזור ההיסטורי של העיר המשמש גם כלב ליבה של התעשייה הפיננסית בלונדון, לכן האזור מרוצף כולו באתרים היסטוריים המוקפים בגורדי שחקים. אנו ממליצים לסייר באזור עם הדרכה כדי שתוכלו לשמוע את הסיפורים ולראות גם את הפנינים הנסתרות של האזור.

אם אתם בעניין של מוזיאונים, המגוון בלונדון הוא כמעט אינסופי – החל ממוזיאונים גדולים ומוכרים כמו הטייט מודרן והמוזיאון הבריטי, ועד מוזיאוני נישה כמו מוזיאון התחבורה של לונדון, מוזיאון הנדריקס והנדל ומוזיאון המותגים. בונוס משמעותי הוא שהכניסה ללא מעט מוזיאונים בלונדון היא בחינם. אנחנו ממליצים במיוחד על המוזיאון הבריטי, מוזיאון הטבע וחדרי המלחמה של צ'רצ'יל.

טיפים לונדון
מבט על קתדרלת סנט פול
לונדון טיפים
מוזיאון הטבע המרשים בלונדון

כמובן, איך אפשר בלי לדבר קצת על שופינג? לונדון מציעה מגוון של שוקים ומתחמי קניות. הרחוב המוכר ביותר לשופינג הוא כמובן רחוב אוקספורד, אך למי שמעדיף לברוח מההמונים ועדיין מחפש את הרשתות הגדולות, נמליץ לנסוע ל-Kensington High Street, שם תוכלו לקנות באותן רשתות בסטייל לצד תושבי לונדון האמידים.

המלצה נוספת לשופינג מרוכז, היא להרחיק לקניון Westfield שב-Stratford. מדובר במתחם ענק, המכיל את מיטב הרשתות ומשלב בין חללים פנימיים וחיצוניים, עם מגוון עצום של חנויות. לבסוף מי שפחות חובב רשתות גדולות, יכול לצאת לסיבוב בשוקים המגוונים של לונדון, שם אפשר לקנות פרטי וינטג' וסחורה ייחודית, לעתים ישירות מהיצרן. שוקים מומלצים לחובבי השופינג הם שוק ספיטלפילדס, שוק קמדן והשוקים של בריק ליין בימי ראשון.

לונדון מסלול מומלץ
רחוב אוקספורד – גנרי וחסר ייחוד
טיפים ללונדון
רחוב ריג'נט בלונדון

לונדון הטרנדית

לונדון היא לא עיר רגילה, והטיול בה שונה מהותית מטיול בערים אחרות. אחת האטרקציות הגדולות ביותר בלונדון היא השילוב בין אנשים ותרבויות מכל העולם והמגוון האדיר הקיים בה. במובן זה, אף שיש בלונדון אטרקציות תיירותיות ברמה עולמית, החלק הכי מדהים בביקור בעיר הוא לספוג את האווירה של השכונות השונות בה, לחוות את השוקים התוססים, להכיר תרבויות שונות ולהתפעם מהיכולת של לונדון להכיל כל אדם וכל תרבות בהרמוניה מעוררת השראה.

אחד האזורים הטרנדיים ביותר בלונדון כיום הוא שורדיץ' – אזור במזרח לונדון שבעבר שיכן את עניי העיר וסבל מהזנחה משמעותית, ואט אט הפך למקום הכי חם בעיר. כיום שורדיץ' מלאה באומנות רחוב פורצת דרך, אוכל רחוב מגוון מכל רחבי תבל, מקומות בילוי שווים ואווירה תוססת וצעירה.

לונדון המלצות
שוק בריק ליין בשורדיץ'

כדי לחוות את שורדיץ' כמו שצריך, הצטרפנו לסיור מודרך של חברת "רעבים בלונדון". את החברה מנהל עומר לוגסי, ישראלי שחי בלונדון כבר שש שנים, ואולי אתם מזהים אותו מערוץ הטיולים. "רעבים בלונדון" מציעה סיורים בשכונות הכי מעניינות וטרנדיות בלונדון עם דגש כפול – התרשמות מסצנת אמנות הרחוב התוססת של לונדון לצד טעימות אוכל אתני מרחבי העולם. כל הטוב הזה מלווה בהדרכה מצוינת בעברית הניתנת בקבוצות קטנות. לטעמנו, מדובר באחת החוויות הטובות ביותר שיש בלונדון.

יוטה מספרת: "הסיור עם עומר היה מעולה ומומלץ ממש! האוכל היה מפתיע, מגוון ופשוט מעולה. אמנות הרחוב שראינו הייתה מדהימה והוסיפה המון לסיור. אסור להחמיץ את האזור הזה ואת הסיור של עומר, אם אתם בלונדון!"

מקום טרנדי נוסף שאסור לפספס הוא קמדן טאון – אזור ענק של שוקים שונים שמרכיב ביחד את השוק הגדול והמרשים ביותר בכל לונדון. ניתן למצוא בקמדן פחות או יותר הכל – מאוכל מעולה, דרך בגדים, נעליים, אקססוריז, ציוד אלקטרוניקה, מלאכת יד ועוד. שווה במיוחד לבקר ב-Camden Lock, האזור ההיסטורי ביותר בשוק המתפקד כשוק עתיקות ומלאכת יד על רקע התעלות.

יוטה שלנו התלהבה במיוחד מאזור קמדן: "החלק שהכי אהבתי בלונדון היה קמדן טאון – כמו שאמרתי בסטורי – אפשר להעביר שם בכיף יום שלם ויש מלא מה לראות ולאכול".

לונדון המלצות שוות
יום שמשי בקמדן לוק

כמובן יש עוד שכונות טרנדיות ואזורים מגניבים לבקר בהם, ואת זה נאלצנו להשאיר לטיול הבא. כמה מהמקומות המומלצים ביותר הם נוטינג היל, שוק ספיטלפילדס, בריסקטון, המפסטד הית' ופארק ויקטוריה. כל המקומות הללו הם פחות תיירותיים ומציעים חוויות ייחודיות הסובבות סביב האופי הייחודי של האזור.

לונדון המלצות שוות
שוק בשכונת בריקסטון

אוכל ושתייה

לונדון היא ללא ספק אחת מערי האוכל הטובות בעולם, ועדיין יש הרבה מסעדות שהן או מאוד יקרות או פשוט מלכודות תיירים. על כן, חשוב מאוד לעשות שיעורי בית לפני הנסיעה, להכין רשימה של מסעדות מומלצות, ואף רצוי להזמין מקום מראש במידת האפשר. ובכל זאת, אספנו עבורכם כמה טיפים טובים כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר למחיר.

ארוחת בוקר בלונדון:

זול וטעים: את ארוחת הבוקר נמליץ לכם לאכול במעדניות השונות שיש בעיר. יש כל מיני רשתות, ואנחנו אוהבים במיוחד את pret a manger (או בקיצור pret). שם תוכלו למצוא כריכים מושקעים, מאפים טעימים וקפה טוב במחירים שווים לכל נפש. צפו לשלם 3-5 ליש"ט לכריך ועוד 2-3 ליש"ט לכוס קפה. זו עצירה מהירה וטעימה בדרך לאטרקציות בלונדון.

לונדון טיפים
רשת pret – זול אך טעים מאוד

יקר אך שווה: אם בא לכם להתפנק, צאו לבראנץ' באחת המסעדות הטרנדיות בעיר. יש מסעדות שלמות שמוקדשות לאמנות הבראנץ' או במילים אחרות – השילוב של אבוקדו וביצים בכל מנה אפשרית. בין מנות הבראנץ' השוות בעיר יש ארוחה בתוך כיכר לחם, פוקצ'ת ענק מלאת כל טוב ואפילו בראנץ' אותנטי הישר מסרי לנקה. ארוחה כזאת תעלה בין 15 ל-25 ליש"ט לאדם, אך תמלא אתכם היטב. מומלץ בחום לצפות בסרטון המעולה של Suitcase Monkey בנושא ארוחות בראנץ'.

ארוחת צהריים בלונדון:

זול וטעים: את האוכל הכי שווה בלונדון אפשר למצוא בשוקי האוכל השונים, ולכן ביקור בשוק לארוחת צהריים הוא גם אטרקציה תיירותית, גם חוויה קולינרית וגם ארוחת צהריים מהירה ומשתלמת. שוקי האוכל קיימים בכל מקום בלונדון, וקיימים גם שוקים מקורים/פנימיים ליום גשום. אנחנו אוהבים במיוחד את שוק בורו (מקורה ברובו), שוק sunday upmarket (בבניין סגור) ואת שוק סבן דיאלס (בבניין סגור). אנחנו ממליצים לכם להגיע רעבים ולחלוק מספר מנות מדוכנים שונים. צפו לשלם 5-10 ליש"ט למנה או 10-15 ליש"ט לעסקית הכוללת 2-3 מנות ושתייה.

מסלול ללונדון
שוק האוכל בורו מרקט

יקר אך שווה: בלונדון יש המון מסעדות מישלן מדהימות, ובערב ארוחת טעימות ממוצעת תעלה בסביבות 100 ליש"ט. למרבה המזל, בצהריים לא מעט מסעדות מציעות תפריט צהריים מוזל. בתפריט כזה תקבלו 2-4 מנות תמורת 25-50 ליש"ט. התפריטים הללו לרוב זמינים בשעות מוגבלות באמצ"ש (שני עד שישי).

ולמי שמחפש מסעדה קלילה וזולה לשבת בצהריים, העוקבים שלנו המליצו על מסעדת Beijing Dumplings הממוקדמת בצ'יינה טאון. מדובר במסעדה מומלצת מישלן שבה תוכלו לטעום דאמפלינגס אלוהיים בשלל מילויים שמכינים בחלון הראווה לעיני הלקוח. אנחנו ממליצים בחום על מנת הספייסי צ'יקן דאמפלינגס ועל דאמפליגס בקר במרק. המנות במסעדה עולות כ-7-10 ליש"ט אך הן גדולות ומשביעות.

ארוחת ערב בלונדון:

זול וטעים: בלונדון יש הרבה רשתות מקומיות ובינ"ל המגישות אוכל טעים וזול. בין הרשתות הללו ניתן למנות את ההמבורגרים של שייק שאק ו-five guys, את הרשת הפאן-אסייאתית Wagamama, את הרשת הוייטנאמית Pho ועוד. במסעדות הללו צפו לשלם 5-10 ליש"ט על ראשונות ו-8-15 ליש"ט על עיקריות. כלומר, ארוחה זוגית גדולה ומשביעה יכולה להסתכם ב-40 ליש"ט.

לונדון המלצות
אחת הרשתות האהובות – wagamama

יקר אך שווה: בלונדון יש המון מסעדות עצמאיות מצוינות לכל טעם ולכל כיס. לרוב המסעדות היותר שוות יגבו יותר כסף, ולכן נמליץ לכם לבצע את המחקר שלכם היטב ולהבין איפה תרצו את כספכם. חלק מהמסעדות מציעות תפריט מיוחד בשעות הערב המוקדמות (pre-theater menu) שיכול להיות מאוד משתלם, ומתאים למי שמתכנן להיכנס למופע בערב.

לנשנושים ושתייה במהלך היום מומלץ לעצור במכולות השונות הקיימות ברחבי העיר, שכן המחירים בהן משמעותית זולים יותר מאשר במקומות אחרים.

תחבורה בלונדון:

כדי לראות כמו שצריך את האטרקציות בלונדון, מומלץ להתנייד בתחבורה ציבורית – פתרון נוח, מהיר וזול. למרבה המזל, כיום השימוש ברשת התחבורה בלונדון הוא פשוט מאי פעם – פשוט השתמשו בכרטיס אשראי בעל NFC (ווי פיי) כדי לשלם על הנסיעות. החיוב מוגבל עד תקרה יומית של 8.1 ליש"ט, ובשבוע קלנדרי (שני-ראשון) עד תקרה שבועית של 40.7 ליש"ט. לכן, הקפידו להשתמש באותו אמצעי תשלום בכל פעם.

למי שמתכנן טיול ארוך או לבקר בהרבה אטרקציות ברחבי העיר, נמליץ להשקיע בכרטיס travelcard שבועי של National Rail, המקנה נסיעות למשך שבוע ברשת התחבורה הלונדונית וכן הטבת 1+1 על כניסה למגוון אטרקציות בעיר. מדובר בהליך מסורבל למדיי עם לא מעט אותיות קטנות, אך הוא יכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

לונדון טיפים
הטיוב הלונדוני – מהיר, נוח וזול

מחזות זמר ומופעים:

אם אתם מגיעים ללונדון, אתם פשוט חייבים לצפות במופע אחד לפחות. ההפקות של ה-WestEnd הן מושקעות, מרשימות ומגוונות במיוחד, וכל אחד יכול למצוא את המופע בשבילו. עם ילדים ולחובבי דיסני מושבעים נמליץ על הקלאסיקה האלמותית מלך האריות. בטיול עם בני נוער, אל תוותרו על המחזמר המבוקש Wicked. לחובבי קומדיה, אסור להחמיץ את Book of Mormon. אם אתם חובבי מוזיקה, אל תחמיצו את ABBA Voyage, ואם אתם יותר חובבי תיאטרון, מלכודת העכברים היא הצגה קלאסית שאסור להחמיץ.

לונדון המלצות שוות
תאטרון Lyceum מחזמת מלך האריות

את הכרטיסים להצגות נמליץ לסגור דרך אתר התיאטרון או דרך האפליקציה המעולה todaytix, המציעה מבצעים מעת לעת וכן כרטיסים ברגע האחרון במחירי רצפה. מניסיוננו באפליקציה תוכלו למצוא מחירים טובים יותר לרגע האחרון בהשוואה לדוכן המפורסם בכיכר לסטר.

כמו כן, לפני שאתם סוגרים כרטיסים, בדקו ביקורות על המושב שלכם באתר seatplan. לביקורות באתר לרוב מצורפות תמונות של מה רואים מהמושב שיכולות לעזור מאוד. כשבודקים היטב, לא פעם מושבים זולים יכולים להתגלות כאופציה מעולה ללא מגבלות ראייה משמעותיות.

כמה טיפים כלליים לתכנון הטיול:

  • בדקו היטב באיזה שדה תעופה אתם נוחתים וממריאים והיערכו בהתאם מבחינת דרכי הגעה. שימו לב שייתכן שאתם לא תמריאו מאותו שדה שבו נחתתם.
  • נסו לצמצם את המעבר בין אזורים בכל יום. הרבה אטרקציות בלונדון פרושות על תוואי שטח נרחב, וחבל שתבזבזו זמן יקר על התניידות הלוך ושוב בין קצוות העיר.
  • נסו להימנע ממקומות תיירותיים בסופ"ש – תוכלו לראות את האטרקציות התיירותיות בימים פחות עמוסים.
  • אל תוותרו על סיבוב בשכונות הטרנדיות של מזרח לונדון ורצוי בימי ראשון כשהשוקים בשיאם.
  • הזמינו מקום מראש לתצפית חינמית על העיר ב-Sky Garden (הזמנות נפתחות בימי שני שלושה שבועות קדימה).
  • אל תעמיסו יותר מידי – אתם עשויים להתעייף מאוד מהר, ולונדון דווקא כן מחכה לכם מתי שתרצו. אל תשכחו לחזור למנוחה במלון לפני שאתם יוצאים בערב, אפילו מנוחה בת שעה תספיק כדי שלא תתעייפו ותוכלו ליהנות מהיציאה בערב.
  • עשו מחקר היטב לפני הטיול. אם תנסו לאלתר תוך כדי תנועה, יהיה לכם קשה לגלות את הפנינים האמתיות של לונדון.
  • מצד שני, אל תתכננו את הלו"ז שלכם בצורה הדוקה מידי, כדי שתוכלו ליהנות מהחופש ללכת לאיבוד ולהתעכב במקומות שמעניינים אתכם במיוחד.
  • יוטיוב הוא תמיד כלי מצוין כדי לחקור על היעד. אנחנו ממליצים במיוחד על הערוץ suitcase monkey ועל הערוץ love and london. בשני הערוצים תוכלו למצוא מגוון אטרקציות בלונדון והמלצות מצוינות על פנינות נסתרות בלונדון מתושבי העיר.
  • והטיפ הכי חשוב – לונדון מצריכה זמן. לביקור ראשון נמליץ על לא פחות מחמישה ימים מלאים בעיר, ועדיף שבוע. גם יוטה שלנו מסכימה: "לונדון: איזו עיר מהממת! הייתי רק ארבעה ימים, רצתי כדי להספיק הכל והרגשתי שזה לא מספיק. זו עיר שצריך בשבילה לפחות שבוע בפעם הראשונה. אני בטוח אטוס שוב".
לונדון - שילוב אקלקטי בין חדש לישן
לונדון – שילוב אקלקטי בין חדש לישן

ולקינוח, הנה המחירים הזולים ביותר שמצאנו ללונדון:

יש לכם עוד שאלות על טיסות ללונדון? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

*הכתבה נכתבה בשיתוף וירג'ין אטלנטיק

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה