בין אם הקיץ תטוסו לחופשת בטן גב ביוון הקסומה או לטיול משפחתי ביער השחור, אין ספק שאטרקציות שוות כמו פארק מים, סיור סגווי, שייט בסירה או טיול יום ליעד קסום, לגמרי יכולות לשדרג לכם את הטיול.

מה תגידו אם נאמר לכם שיש אתר ישראלי שמאפשר לכם לרכוש כרטיסים לאטרקציות מראש במחירים אטרקטיביים והכל בעברית? הכירו את Cal Travel – אתר חדש של חברת כאל המרכז אלפי אטרקציות בעשרות מדינות בעולם, ואם אתם לקוחות כאל תוכלו ליהנות מעד 10% הנחה על כל האטרקציות באתר; או בקיצור – חו"ל מעולם לא היה כאל יותר (;

אטרקציות בחו"ל
דיסנילנד פריז בקיץ

למה כדאי להזמין מראש כרטיסים לאטרקציות?

קרה לכם פעם שממש רציתם להיכנס לאטרקציה פופולרית כמו הקוליסאום, הלובר או מגדל אייפל, ונאלצתם לחכות שעות בתור ארוך ומייגע? כולנו היינו שם, ולמרבה המזל, כיום יש דרך קלה ופשוטה להימנע מכך – פשוט להזמין מראש כרטיסים לאטרקציות דרך האינטרנט, וכך לעקוף את התור ולחסוך שעות מורטות עצבים של המתנה ממושכת.

כידוע, עונת הנסיעות הקרובה תהיה העמוסה ביותר שהייתה, וצפויים עומסים רבים באטרקציות המרכזיות בעולם. אז לא משנה אם אתם מתכננים להגיע לאיי יוון או לבירות המרכזיות של המדינות המבוקשות, במידה ואתם מחפשים אטרקציות שוות – חשוב מאוד להיערך מראש. 

לדעתנו, אין דבר מספק ומהנה יותר מלחלוף על כל אותם תיירים שלא נערכו מראש, להתקדם ישר לראש התור ולהיכנס לאטרקציה מבוקשת ללא המתנה. למעשה, כ-50% מהישראלים הטסים לחו"ל דיווחו כי הם מצטערים שלא רכשו בדיעבד כרטיסים לאטרקציות מראש – אז אל תיפלו לסטטיסטיקה הזו.

כאל טראוול
פסל החירות מחכה לכם

אז למה להזמין מ-cal.travel?

אז במידה ואתם רוצים לשריין כרטיסים לדיסנילנד בפריז, לאולפני הארי פוטר בלונדון, פסל החירות ללא תור – ולשלל האטרקציות המבוקשות בעולם בצורה הבטוחה והקלה ביותר – האתר Cal Travel הוא לגמרי הפיתרון עבורכם. האתר בממשק נוח בעברית לרכישת כרטיסים למגוון האטרקציות בכל רחבי העולם, ואפילו יש שירות לקוחות בעברית שזמין עבורכם 24/7 דרך הווטסאפ בין אם אתם בארץ או בחו"ל. האתר פתוח לכולם, גם ללקוחות כאל וגם לאלו שלא. אך רק לקוחות כאל יהנו מעד 10% הנחה על כל (!) האטרקציות.

היכולת להזמין את האטרקציות בעברית לצד שירות לקוחות בעברית הופכת את חווית ההזמנה לפשוטה וקלה. בנוסף, באתר הזה לא מעבירים לאתרי ספקים חיצוניים במהלך ההזמנה ולא מסתבכים! הממשק נוח, קל ופשוט לתפעול, ואת הכרטיסים לאטרקציות תקבלו ישר לנייד ללא מאמץ.

לא יודעים אילו אטרקציות שוות יש ביעד החופשה שלכם בקיץ? האתר מאפשר חיפוש פשוט, יעיל ונוח ויפרוש בפניכם את האטרקציות והפעילויות שימלאו לכם את החופשה וישדרגו לכם את הטיול. באתר Cal Travel תוכלו למצוא לצד כרטיסים לאטרקציות גם מוזיאונים, סיורי אוכל, סדנאות בישול, סיורים מודרכים, טיולי יום, טיולי שייט, כרטיסים למופעים, מחזות זמר ועוד.

אתר Cal.Travel
אתר Cal.Travel

השורה התחתונה

כאל השיקה אתר חדש וייחודי בנוף אשר מציע אפשרות הזמנה נוחה, משתלמת, אטרקטיבית ובטוחה של אטרקציות ברחבי העולם. 

אז בין אם אתם יודעים שאתם רוצים לבקר באטרקציות שוות בחו"ל ובין אם בא לכם להבין אילו אטרקציות מגניבות מחכות ביעד הבא שלכם, בהחלט שווה לכם להיכנס לאתר Cal.Travel, לבדוק את זה בעצמכם ולהזמין.

גילוי נאות: הכתבה נכתבה בשיתוף חברת כאל

*אתר Cal Travel מתופעל על ידי חברת פיניטיוואן, בכפוף לתקנון. כאל אינה צד למתן ההטבות הניתנות באתר. עלות ההטבה עשויה להשתנות בהתאם לפרטי ההזמנה.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה