לאחר תקופה של כשנה וחצי, במהלכה ויאטנם נלחמה בנגיף הקורונה ואסרה על כניסת תיירים, הודיעה המדינה על כוונתה לפתוח לתיירות את אי הנופש פוקוק בחודש אוקטובר! האי, השוכן כעשרה ק״מ מול חופי קמבודיה, יקלוט תיירים מחוסנים לפיילוט שימשך חצי שנה. שר התיירות הויאטנאמי ציין שכל תושבי האי יחוסנו עד לתחילת הפיילוט ושכיום אין התפרצויות של הנגיף באי. הפיילוט צפוי להתרחב בהמשך גם לאיזורים נוספים במדינה כמו האלונג, הוי-אן ועוד.

פיילוט למחוסנים בויאטנם
פוקוק, ויאטנאם

דרישות הכניסה לויאטנם:

כדי להיכנס לויטנאם כל תייר יידרש להציג בדיקת קורונה שלילית ותעודת התחסנות, כך על פי הצהרת ממשלת ויטנאם. ככל הנראה תיירים יצטרכו להישאר שבוע או שבועיים רק באי פוקוק אבל לאחר מכאן יוכלו להמשיך לאזורים אחרים במדינה – אם כי המתווה טרם אושר רשמית. בשלב זה לא ידוע התאריך המדוייק לפתיחת הפיילוט, וכמובן שנמשיך לעקוב ונעדכן את הדף הייעודי באתר טיסות סודיות (לאן אפשר לטוס ללא בידוד).

איך מגיעים לאי הנופש פוקוק?

שער הכניסה הראשי של האי הוא שדה התעופה דונג דאנג (PQC). ניתן להגיע אליו בטיסת פנים מהאנוי או הוצ׳ימין-סיטי עם חברות התעופה המקומיות: ויאטנאם איירליינס, ויא-ג‘ט ובמבו. השדה גם מקבל מספר מועט של טיסות בינ״ל לרבות טיסות אסיאנה מסיאול. אנו מעריכים כי לאחר ההצהרה הרשמית על פתיחת הפיילוט, עם כל מרכיבי המתווה, נראה יותר ויותר חברות תעופה בינ״ל פותחות קוים חדשים ישירים לפוקוק.

 

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה