השבוע, לראשונה מזה שנה וחצי, הממשלה הקנדית מתירה כניסה חופשית של תיירים מחוסנים לקנדה ללא בידוד. קנדה הייתה אחת מהמדינות הבודדות בעולם המערבי שסגרה את שעריה לתיירים לתקופה כה ממושכת. בחודש אוגוסט האחרון, קנדה אפשרה לאמריקאים מחוסנים להיכנס לקנדה ללא בידוד והנה החל מה-7.9 קנדה נפתחת לתיירים לכלל מחוסני העולם!

קנדה נפתחת לתיירים
אגם מליין

מה תיירים נדרשים לעשות כדי להיכנס לקנדה?

קנדה נפתחת לתיירים מחוסנים שקיבלו 2 מנות של חיסונים מוכרים (כמו פייזר או מודרנה), מחלימים עם חיסון אחד אינם נחשבים מחוסנים על פי הקנדים וכרגע אין שום התייחסות לקבלת מנה שלישית של החיסון. יש לבצע רישום מראש באתר ArriveCAN ולהעלות לשם את אישור ההתחסנות. בנוסף יש להצטייד בתוצאות בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות שלפני הטיסה לקנדה. לאחר הנחיתה בקנדה תתבקשו להציג את האישור שקיבלתם מאתר ArriveCAN, תעודת התחסנות ותוצאות בדיקת הקורונה שביצעתם לפני הטיסה. לאחר הכניסה למדינה (בהנחה ואין לכם סימפטומים ועמדתם בכל הקריטריונים) תהיו חופשיים להסתובב במדינה ללא בידוד. ומה לגבי ילדים? ילדים יכולים להכנס לקנדה עם הוריהם המחוסנים, אך רק ילדים עד גיל 12 פטורים מבידוד. על מנת להכנס לקנדה יש להנפיק ויזה אלקטרונית (eTA) בעלות של $7.

הנחיות בידוד בחזרה לארץ: המדינה מסווגת כמדינה בסיכון, מחוסנים ומחלימים (על פי ההגדרה החדשה) פטורים מבידוד, כל השאר מחוייבים בבידוד של 7-14 יום.

הנחיות מתוך רשות ההגירה הקנדית
ההנחיות מתוך רשות ההגירה הקנדית

איך טסים לקנדה?

לקנדה ניתן לטוס עם מגוון חברות תעופה ישירות לטורונטו ומונטריאול או בטיסות קונקשן דרך אירופה וירדן למגוון ערים בקנדה כולל טורונטו, מונטריאול, ונקובר ואפילו קלגרי.

חברת אל על מפעילה טיסות ישירות לטורונטו במחיר התחלתי של $880, במתכונת של טיסה שבועית אחת במטוסי הדרימליינר 787.

חברת אייר קנדה מפעילה טיסות ישירות גם לטורונטו (מחיר התחלתי של $987) וגם למונטריאול (מחיר התחלתי של $1067). אייר קנדה מפעילה לטורונטו 5 טיסות שבועיות ולמונטריאול שתי טיסות שבועיות, הכל במטוסי הדרימליינר 787.

ניתן כאמור להוזיל דרמטית את המחירים אם מחליטים לטוס בטיסות קונקשן. בטיסות סודיות מצאנו טיסות זולות לקנדה, החל מ-$528 הלוך חזור.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה