Ryanair

הנה זה בא: חברת הלואו-קוסט ריינאייר (Ryanair) צפויה להכריז מחר (חמישי 27.10) על פתיחת קווים חדשים לעונת חורף 2022-2023 משדה התעופה רמון אילת למגוון יעדים באירופה!

נמל התעופה רמון ע"ש אילן ואסף רמון נפתח ב-21 בינואר 2019 כשדה התעופה הבינלאומי המשני של ישראל, הנועד להחליף את שדה התעופה של אילת ועובדה כנמל תעופה המיועד לשרת את חברות התעופה הישראליות וחברות תעופה זרות בהן חברות הלואו-קוסט וויז, ריינאייר וטראנסביה בעבור נוסעים מאירופה המעוניינים לנפוש באילת.

מחפשים טיסות מרמון? לחצו כאן

טיסות מרמון - אילת
נמל התעופה רמון צילום: ארז ורבר

עם הפתיחה של רמון ב-2019, הציעה חברת ריינאייר מספר קווי טיסה עונתיים המחברים בין אירופה לאילת וחלקה הדרומי של ישראל בהם טיסות למילאנו, פראג, ברטיסלאבה, ברלין, קובנה, ורשה, בודפשט וקרקוב. בעקבות השינויים התכופים במדיניות התעופה של ממשלת ישראל לאורך מגפת הקורונה, חברות התעופה הזרות נמנעו מלהחזיר קווים לשדה התעופה רמון אך החורף זה הולך להשתנות!

נראה כי עם חזרת שדה רמון לפעילות, ריינאייר צפויה לחזור ולהציע קווים חדשים מרמון, אותם החברה צפויה לחשוף רשמית ביום חמישי (27.10), במהלך מסיבת עיתונאים שתתקיים בטרמינל 1 בנתב"ג בה ישתתף אדי וילסון, מנכ"ל ריינאייר, יחד עם דני שחר, מנכ"ל משרד התיירות, וחגי טופולנסקי, מנכ"ל רשות שדות התעופה.

בעוד שריינאייר לא חשפה רשמית או החלה את מכירת הכרטיסים נוכל לגלות לכם כי החברה תכריז על 4 יעדי טיסה מרמון:

  • פריז, צרפת (BVA)
  • קובנה, ליטא (KUN)
  • קרקוב, פולין (KRK)
  • בריסל, בלגיה (CRL)
ריינאייר
ריינאייר. בקרוב חוזרים לרמון!

יש לציין, כי במקרה של פריז ובריסל, הטיסות של ריינאייר צפויות לנחות בשדות התעופה המשניים והמרוחקים יותר מהשדות המרכזיים של הערים הללו. במקרה של פריז מדובר על שדה התעופה פריז בובה (BVA) הנמצא במרחק של כשעה ורבע נסיעה מהעיר עצמה ושדה התעופה בריסל שרלרואה (CRL) הנמצא במרחק של כ-45 דקות מהעיר עצמה.

השאלה הגדולה ביותר שעדיין אין לה מענה רשמי נכון לרגע זה, הוא המחיר הצפוי של של כרטיסי הטיסה מרמון, דבר הצפוי להשפיע רבות על ההחלטה ישראלים רבים האם הנסיעה לשדה תעופה רמון המרוחק באמת משתלם בשביל לתפוס טיסה זולה לחו"ל. לשם השוואה, במהלך עונת החורף האחרונה עם פעילות בינלאומית ברמון (חורף 2019-2020) חברות הלאוקוסט מכרו במהלך מבצעים טיסות ב-5 אירו בלבד לכיוון! אנו אמנם לא מצפים למחירי רצפה בהשקה השבוע, אך אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו בטלגרם בשביל לקבל התראות ירידות מחיר על טיסות מרמון לאירופה.

קווים נוספים אשר צפויים לפעול מרמון לחו"ל במהלך חורף 2022-2023 הם:

  • אילת – פריז (אורלי), חברת טרנסאוויה
  • אילת – רומא, וויזאייר
  • אילת – וינה, וויזאייר
  • אילת – הלסינקי, פינאייר
ריינאייר בישראל
מוכנים להכרזה החגיגית!

רוצים לדון בנושא? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה