מלון 5 כוכבים

החגים נגמרו, והעונה הקרה בפתח: מרביתנו מעדיפים את החופשה שלנו בחו"ל כשתנאי מזג האוויר הם שמשיים וללא משקעים, ועם בוא החורף לא מעטים מתאבלים על סיום הקיץ. ההנחה היא שהחורף מוקדש לחופשות חג מולד או לחבילות סקי, ושאם רוצים לחזור אל הקיץ צריך לטוס שעות ארוכות ולשלם לא מעט. אבל מסתבר שלא צריך להרחיק עד כדי כך, ושממש מתחת לאף, במרחק של עד 4 שעות טיסה מהארץ, יש לא מעט יעדים חמימים שמתאימים בדיוק לחודשי החורף ולא מצריכים מאיתנו לקרוע את הכיס. אז קבלו את היעדים החמים הכי שווים בחורף:

איחוד האמירויות

טיסה לאבו דאבי או לדובאי אורכת כשעתיים וארבעים דקות. איחוד האמירויות זוכה למזג אוויר קיצי לאורך כל השנה, אלא שדווקא חודשי החורף הם החודשים המבוקשים והנחשבים באמירויות. בעוד שבחודשי הקיץ הטמפרטורות יכולות להגיע ל-45 מעלות, בתוספת לחות כבדה, בחודשי החורף הטמפרטורות יורדות לכ-27 מעלות וישנה הקלה משמעותית בלחות.

דובאי
החופים של דובאי מחכים לכם!

מזג האוויר עדיין חם מספיק בכדי להשתזף בים או בבריכה וגם לטייל רגלית במרינה של דובאי או בטיילת הקורניש של אבו דאבי, אך לא בלתי נסבל כפי שמתאפיינים חודשי הקיץ. פרט לחג המולד, גם מחירי הטיסות והמלונות נמוכים, מה שמוסיף לגמרי והופך את איחוד האמירויות, לחופשת החורף האולטימטיבית.

טיסות לאבו דאבי ודובאי בחודשי החורף:

סיציליה

האי סיציליה שבדרום איטליה, כ-3 שעות טיסה בלבד, הוא מהיעדים החמים ביותר באירופה בעונת החורף. עם טמפרטורה יומית ממוצעת של 16 מעלות בחודשים הקרים ביותר אמנם לא תוכלו לשחות בים, אך כן תוכלו להנות מימי השמש הרבים ולטייל ברוגע וללא הדוחק של חודשי הקיץ.

סיציליה
סיציליה, יעד נהדר בכל השנה.

צריך לזכור שבחודשי הקיץ לא רק הצפיפות מעיבה על הכיף, אלא גם החום הבלתי נסבל שיכול להגיע ל-35 מעלות במה שממש לא נחשב כמחזה נדיר. פלרמו, קטניה, סירקוזה, צ'פלו ומסינה הם רק חלק קטן מאוד מהערים והעיירות המדהימים של סיציליה, שבחודשי החורף הופכים רגועים יותר ונעימים יותר לטיול.

טיסות לסיציליה בחודשי החורף:

שארם א-שייח'

במרחק של מעט מתחת לשעת טיסה בלבד ממוקמת לה אחת מערי הנופש הפופולריים בקרב התיירים האירופיים החושקים בחופשה שמשית בסיני. לא בכדי זכתה שארם א-שייח' לפופולריות העצומה שלה. מזג האוויר הקיצי לאורך כל עונות השנה והמלונות העצומים והמפנקים על חופי הים האדום הם ללא ספק תיאור מושלם לחופשת בטן גב אידיאלית. בחודשי הקיץ הטמפרטורות דומות לאילת ועשויות לפגום בהנאה של לא מעטים, אך בחודשי החורף הטמפרטורות יורדות לכ-24 מעלות – חם מספיק עבור החוף, הבריכות ופארקי המים.

שארם א שייח
מוכנים לסתלבט בשארם?

בחריין

מדינה נוספת שנפתחה ממש לא מזמן עבור התייר הישראלי היא בחריין, המרוחקת כשעתיים ורבע טיסה בלבד. כמו באיחוד האמירויות, גם שם חודשי הקיץ מאופיינים בטמפרטורות קיצוניות ובלחות כבדה, וגם שם דווקא חודשי החורף מזמנים אפשרות ליהנות ממזג אוויר קיצי, אך נעים הרבה יותר ולח הרבה פחות. הטמפרטורות בחודשים אלה אינם חמים כמו בדובאי, אך 23 מעלות הן עדיין מפלט מצוין מן החורף. כמדינת אי היא מוקפת בחופים רבים ומהממים, וגם בה, כמו ביעדים רבים המאופיינים במזג אוויר חמים לאורך כל השנה, יש בתי מלונות מפנקים המתאימים בדיוק עבור חופשות בטן-גב לכל המשפחה.

בחריין
בחריין. יעד נוצץ וחדש לישראליים!

יש לכם עוד שאלות על טיסות ליעדים חמים בחורף? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה