פסח הוא מהחגים היקרים ביותר לנופש בארץ ובחו"ל מאחר בימי חול המועד כולנו מחפשים היכן להתרוצץ, עדיף בכמה שפחות כסף. חודש אפריל אמנם רק מבשר את תחילתו של האביב ועדיין לא נרשמת התחממות משמעותית במזג האוויר בארץ ובאירופה, אך עשינו עבורכם את העבודה ומצאנו מספר יעדים שהחודש הזה תפור בדיוק עבורם. זוהי רק דוגמית מהיעדים, האתר שלנו מתעדכן כל הזמן בטיסות זולות לפסח.

בטן-גב בשארם א-שייח

אם יש משהו שאנחנו אוהבים במיוחד זה נופש בריזורט מפנק שמספק לנו את כל המתקנים שאנחנו זקוקים להם (בדקו את תפוסת המלונות באילת ותיווכחו בעצמכם). שארם א-שייח, עיר הנופש המפורסמת בסיני, היא בדיוק היעד המתאים. עם מגוון מלונות יוקרה זולים ומפנקים, בעלי פארקי מים עבור האורחים, חופי ים, בריכות וכמובן תוכניות אירוח שכוללות את ה'הכל-כלול' האהוב, אין ספק שלא יהיה משעמם לרגע.

קשה למצוא מישהו שנופש זול במלון יוקרה לא יקרוץ לו, ובמיוחד כשהתענוג הזה נמצא במרחק של מעט מעל שעת טיסה מנתב"ג. בפסח האחרון (2022) הושקו הטיסות הישירות בקו תל אביב-שארם, ונראה שלמרות המחירים המנופחים בעת ההיא המחירים ירדו באופן משמעותי.

פסח 2023 הוא הזמן האידיאלי לחופשה בשארם, שכן כמו באילת ניתן ליהנות באביב ממזג אוויר אולטימטיבי שאינו חם באופן מעיק ואינו קריר כלל. אל על, ארקיע, ישראייר ואייר קיירו טסות ישירות מתל אביב לשארם, והתמחור הממוצע לטיסות הלוך ושוב עומד על כ-300 דולרים לאדם. על כן, אנו ממליצים להזמין בהקדם אם תראו זמינות למחירים נמוכים מזה.

יש לנו סיבה מצוינת לבקר באמסטרדם בפסח

נכון, כעיר בחלקה הצפוני של אירופה מזג האוויר בחודש אפריל באמסטרדם הוא עדיין קריר ועשוי להיות גשום. עם זאת, חג הפסח מזמן לנו הזדמנות יוצאת דופן לבקר בגנים המפורסמים ביותר בעולם, גני קוקנהוף. הפארק פתח את שעריו ב-1950 וזכה להצלחה מיידית מהסיבה הפשוטה שאי אפשר להוריד את העיניים משבעת מיליון הפרחים אשר מטופחים בקפידה על שטח של 32 דונמים.

סימן ההיכר של הגנים הוא כמובן פרחי הטוליפ שכה מזוהים עם הולנד, שבאפריל פורחים בשיא תפארתם. הגנים, המכונים "הגינה של אירופה", עתידים לפעול החל מה-23 במרץ 2023 ועד ה-14 במאי, והנחיתה באמסטרדם היא הדרך הפשוטה ביותר להגיע לשם מישראל, שכן המרחק מהבירה אל הגנים הוא 30 דקות נסיעה בלבד.

משדה התעופה סכיפהול ישנו קו אוטובוס, 361, שעוצר קילומטר מהגנים בתוך 25 דקות בלבד.

אמסטרדם
אין על אמסטרדם!

חופשת פסח איטלקית בנאפולי

לאחר טיסה ישירה לנאפולי תוכלו להגיע לעיירות האינסטגרמיות הצבעוניות והפופולריות ביותר באיטליה, הלוא הן עיירות חוף אמאלפי, ממוקמות במרחק של שעה ו-20 דקות נסיעה בלבד. פוסיטנו, אמאלפי, סורנטו והאי קאפרי הן חלק מהשמות הגדולים והמתוירים ביותר באיטליה. כשעיירות ציוריות משלבות מטבח מקומי מושלם, אין ספק שמדובר בנוסחה מנצחת.

מה יותר נחמד מלטוס לשם לפני הקיץ החם והלח של דרום איטליה, ומבלי להתגודד בין אלפי תיירים שמנסים לפלס את דרכם בעיירות הציוריות הקטנות? הטמפרטורה הממוצעת באפריל היא 20 מעלות והשקיעה המאוחרת ב-19:30 מאפשרת שעות אור מרובות לטיולים בחבל הארץ המהמם קמפניה.

רינאייר ווויזאייר, חברות הלואו-קוסט הבולטות בישראל, מציעות טיסות ישירות לנאפולי שאורכן כשלוש שעות בלבד.

טיסות בפסח לאיים המלדיביים

בישרנו לכם כאן בעבר על האפשרות לטוס למלדיביים באמצעות קונקשן עצמאי באבו דאבי עם חברת הלואו-קוסט וויזאייר, וכעת אנחנו רוצים להמליץ על פסח 2023 כזמן המושלם לפקוד ריזורט יוקרתי במדינת האיים האקזוטית והפופולרית. הזמן הטוב ביותר לטוס לאיים המלדיביים הוא בין החודשים נובמבר ואפריל, כשבאפריל מזג האוויר הוא חם, יבש והריזורטים ככלל רגועים הרבה יותר, ועקב כך גם זולים יותר.

כשטמפרטורת המים בארץ עדיין לא מאפשרת להיכנס לים, מה יותר מהנה מלנפוש בבקתה על המים או על החוף ולשחות במי הטורקיז עוצרי הנשימה כשהטמפרטורה הממוצעת שלהם היא 30 מעלות? טיסות ישירות למלדיביים עדיין אין, אך בנוסף לכתבה האחרונה שלנו על הדרך הזולה להגיע לשם, חברות התעופה מהמפרץ, אמירייטס, איתיחאד וגאלף-אייר, מאפשרות לטוס בשירות מלא עם עצירות ביניים בדובאי, באבו דאבי ובבחריין.

האיים המלדיביים
האיים המלדיביים. חלום שמתגשם!

רוצים להתייעץ על לאן לטוס בפסח? בואו לדבר על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה